Dosje javnega naročila 005590/2020
Naročnik: ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA TRANSFUZIJSKO medicino, Šlajmerjeva ulica 6, 1000 Ljubljana
Storitve: Prevzem, odvoz in uničenje odpadkov iz zdravstva ter dobava embalaže za zbiranje in odvoz po sklopih.
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN005590/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 10.09.2020
JN005590/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.09.2020
Zahtevek za revizijo

    JN005590/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA TRANSFUZIJSKO medicino
Šlajmerjeva ulica 6
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Manuel Šterlek
manuel.sterlek@ztm.si
+386 15438259
+386 15438233

Internetni naslovi
http://www.ztm.si
http://www.ztm.si
I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/367326/3._RD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=20756
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Prevzem, odvoz in uničenje odpadkov iz zdravstva ter dobava embalaže za zbiranje in odvoz po sklopih.
Referenčna številka dokumenta: NMV 14/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90520000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Prevzem, odvoz in uničenje odpadkov iz zdravstva ter dobava embalaže za zbiranje in odvoz
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Šlajemrjeva 6, Ljubljana in ostali CTD-ji po RS, kot je navedeno v tehničnih specifikacijah.
II.2.4 Opis javnega naročila
Prevzem, odvoz in uničenje odpadkov, ki z vidika preventive pred infekcijo zahtevajo posebno ravnanje pri zbiranju in odstranitvi s klasifikacijsko št. 18 01 03
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Pogoji so navedeni v navodilih ponudnikom, tehničnih specifikacijah in ponudbenem obrazcu.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.09.2020   11:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 24.09.2020   11:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 18.09.2020   11:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
09.09.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.