Naročnik: OBČINA ROGAŠKA SLATINA, Izletniška ulica 2, 3250 Rogaška Slatina
Blago: Dobava električne energije z upoštevanjem temeljnih okoljskih zahtev
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 32.283,14 EUR
JN005883/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 24.09.2020
JN005883/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.10.2020
JN005883/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 29.09.2021
JN005883/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 29.09.2021
Naslov: Dobava električne energije z upoštevanjem temeljnih okoljskih zahtev
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09300000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava električne energije z upoštevanjem temeljnih okoljskih zahtev
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Rogaška Slatina
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava električne energije z upoštevanjem temeljnih okoljskih zahtev
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
08.10.2020 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 08.10.2020 12:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 01.10.2020 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.09.2020
Dodatna pojasnila
Datum objave: 29.09.2020 10:24
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Kot potencialni ponudnik vas naprošamo za pooblastilo za pridobitev 15-minutnih podatkov porabe, ki so nam osnova za pripravo konkurenčne pogodbe.
hvala
ODGOVOR
Pooblastila SODO so dosegljva na povezavi: http://www.sib-mb.si/javna_narocila/992/dokumentacija.html
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.