Naročnik: Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana
Storitve: Zavarovanje oseb, premoženja in premoženjskih interesov Zavoda za šport Republike Slovenije Planica
ZJN-3: Konkurenčni postopek s pogajanji
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 340.259,34 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN005937/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 25.09.2020
JN005937/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.11.2020
JN005937/2020-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.12.2020
JN005937/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 07.01.2021
JN005937/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.01.2021
JN005937/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 07.01.2021
Naslov: Zavarovanje oseb, premoženja in premoženjskih interesov Zavoda za šport Republike Slovenije Planica Referenčna številka dokumenta: 200014
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
66510000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Razpisna dokumentacija natančno določa predmet javnega naročila ter pogoje, zahteve in merila naročnika za izbiro najugodnejšega ponudnika, s katerim bo sklenjen okvirni sporazum oziroma pogodba za predmet javnega naročila.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Zavarovanje oseb, premoženja in premoženjskih interesov Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
66510000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Razpisna dokumentacija natančno določa predmet javnega naročila ter pogoje, zahteve in merila naročnika za izbiro najugodnejšega ponudnika, s katerim bo sklenjen okvirni sporazum oziroma pogodba za predmet javnega naročila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2021 Konec: 31.12.2024 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Razpisna dokumentacija natančno določa predmet javnega naročila ter pogoje, zahteve in merila naročnika za izbiro najugodnejšega ponudnika, s katerim bo sklenjen okvirni sporazum oziroma pogodba za predmet javnega naročila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Razpisna dokumentacija natančno določa predmet javnega naročila ter pogoje, zahteve in merila naročnika za izbiro najugodnejšega ponudnika, s katerim bo sklenjen okvirni sporazum oziroma pogodba za predmet javnega naročila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2021 Konec: 31.12.2024 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Razpisna dokumentacija natančno določa predmet javnega naročila ter pogoje, zahteve in merila naročnika za izbiro najugodnejšega ponudnika, s katerim bo sklenjen okvirni sporazum oziroma pogodba za predmet javnega naročila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2021 Konec: 31.12.2024 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 5
II.2.1 Naslov
Naslov: Zavarovanje prireditve Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
66510000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Razpisna dokumentacija natančno določa predmet javnega naročila ter pogoje, zahteve in merila naročnika za izbiro najugodnejšega ponudnika, s katerim bo sklenjen okvirni sporazum oziroma pogodba za predmet javnega naročila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2021 Konec: 31.12.2024 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Razpisna dokumentacija natančno določa predmet javnega naročila ter pogoje, zahteve in merila naročnika za izbiro najugodnejšega ponudnika, s katerim bo sklenjen okvirni sporazum oziroma pogodba za predmet javnega naročila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2021 Konec: 31.12.2024 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Konkurenčni postopek s pogajanji
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti. Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 5
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
Javni naročnik si pridržuje pravico, da odda naročilo na podlagi prvotnih ponudb brez pogajanj.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.10.2020 10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.06.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura:
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 12.10.2020 10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Zavod za šport Republike Slovenije Planica
Dunajska cesta 22
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
23.09.2020
Dodatna pojasnila
Datum objave: 28.09.2020 10:00
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ali moramo ponudbo oddati za vse sklope?
Lp.
ODGOVOR
Pozdravljeni.
Skladno z Navodilom gospodarskim subjektom za pripravo prijave in ponudbe za javno naročilo lahko gospodarski subjekti predložijo prijavo na katerikoli sklop, bodisi na enega ali več sklopov. Ponudbo pa bo nato oddal za sklop oziroma sklope za katere mu bo priznana sposobnost. Odločitev o priznanju usposobljenosti bo naročnik objavil na portalu javnih naročil.
Lep pozdrav.
Datum objave: 06.10.2020 13:06
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosimo za potrditev, da bo možnost postavitev ponudnikovih vprašanj tudi v 2. fazi oddaje ponudbe.
ODGOVOR
Potrjujemo.
Datum objave: 08.10.2020 06:07
VPRAŠANJE
prosimo za potrditev, da pravilno razumemo. Potencialno ponudniki predložijo finančno zavarovanje za resnost ponudbe samo v primeru, če ponudbo oddajajo za sklop 1?
ODGOVOR
Gospodarski subjekti morajo skladno z Navodilom gospodarskim subjektom za pripravo prijave in ponudbe za javno naročilo, predložiti finančno zavarovanje resnost prijave in ponudb v kolikor oddajajo prijavo za sklop 1.
VPRAŠANJE
Prosimo, da lahko izbrani ponudnik kot finančno zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti predloži menico skupaj z menično izjavo.
ODGOVOR
Naročnik je v vzorcu pogodbe pri vseh sklopih že določil, da lahko zavarovalnica kot finančne zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti predloži bianco menico z menično izjavo v kolikor bo višina zahtevanega finančnega zavarovanje po pogodbi manjša od 20.000 EUR. Iz tega razloga naročnik v tem delu ne bo spreminjal razpisne dokumentacije.
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo za umik zahteve pri točki izpolnjevanje pogojev, ki se nanaša na dokazila o izpolnjevanju kadrovske sposobnosti. Utemeljujemo: Pogodba o zaposlitvi je zaupne narave.
Prosimo pa za potrditev, da lahko izbrani ponudnik izkaže izpolnjevanje pogoja iz naslova kadrovske sposobnosti z izjavo s strani kadrovske službe.
ODGOVOR
Naročnik spreminja besedilo glede pravice po preverjanju in zahtevi po dokazilih za ugotavljanje kadrovske zmogljivost v okviru pogojev za sodelovanje na način, da bo se črta »pogodba« in doda »izjava kadrovske službe«.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.