Dosje javnega naročila 006014/2020
Naročnik: MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE POLICIJA, Maistrova ulica 2, 2000 Maribor
Storitve: VZDRŽEVANJE GARAŽNIH VRAT, VHODNIH VRAT IN ZAPORNIC
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 17.726,17 EUR

JN006014/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 30.09.2020
JN006014/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.11.2020
JN006014/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 17.11.2020
JN006014/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 18.11.2020
JN006014/2020-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 27.11.2020
JN006014/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 27.11.2020
Zahtevek za revizijo

    JN006014/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE POLICIJA
Maistrova ulica 2
2000
SI
Maribor
Slovenija
Žana Tischler
zana.tischler@policija.si
+386 22221335
+386 22221302

Internetni naslovi
http://www.mnz.gov.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/369174/RAZPISNA_DOKUMENTACIJA.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=21203
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: VZDRŽEVANJE GARAŽNIH VRAT, VHODNIH VRAT IN ZAPORNIC
Referenčna številka dokumenta: 430-89/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50000000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
VZDRŽEVANJE GARAŽNIH VRAT, VHODNIH VRAT IN ZAPORNIC ZA POTREBE PU MARIBOR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 2
Javni naročnik si pridržuje pravico, da odda naročila, sestavljena iz naslednjih sklopov ali skupin sklopov:
SKLOP 2 - VZDRŽEVANJE GARAŽNIH IN VHODNIH VRAT ZNAMKE DORSOON IN DORMA.
SKLOP 4 - VZDRŽEVANJE ZAPORNIC IN GARAŽNIH IN VHODNIH VRAT RAZLIČNIH ZNAMK.
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Vzdrževanje garažnih in vhodnih vrat znamke DORSOON in DORMA.
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: območje Policijske uprave Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzdrževanje garažnih in vhodnih vrat znamke DORSOON in DORMA.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Vzdrževanje ZAPORNIC, garažnih in vhodnih vrat različnih znamk
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: območje Policijske uprave Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzdrževanje ZAPORNIC, garažnih in vhodnih vrat različnih znamk ( Benninca Bull, Nice, Came, Feder, MG X8 Card)
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
15.10.2020   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 15.10.2020   10:01
Kraj: Elektronsko


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.10.2020   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
30.09.2020