Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
Blago: NAKUP POTROŠNEGA MATERIALA ZA ROBOTSKO OPERACIJO ZA APARAT DA VINCI
ZJN-3: Postopek s pogajanji brez predhodne objave
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 776.403,12 EUR
JN005024/2020-L01 - Prostovoljno obvestilo za predhodno transparentnost (EU 15 - SL), objavljeno dne 10.08.2020
JN005024/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 02.10.2020
JN005024/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 05.10.2020
Naslov: NAKUP POTROŠNEGA MATERIALA ZA ROBOTSKO OPERACIJO ZA APARAT DA VINCI Referenčna številka dokumenta: 845080110-051-20
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
NAKUP POTROŠNEGA MATERIALA ZA ROBOTSKO OPERACIJO ZA APARAT DA VINCI
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 636.396,00 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: LJUBLJANA
II.2.4 Opis javnega naročila
POTROŠNI MATERIALA ZA ROBOTSKO OPERACIJO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Oddaja javnega naročila brez predhodne objave javnega razpisa v Uradnem listu Evropske unije v primerih, navedenih v nadaljevanju
Utemeljitev izbire postopka s pogajanji brez predhodne objave javnega razpisa v skladu s členom 32 Direktive 2014/24/EU
Gradnje, blago ali storitve lahko zagotovi samo določen gospodarski subjekt iz naslednjega razloga: odsotnost konkurence iz tehničnih razlogov
Razlaga: Predmet konkurence lahko zaradi odsotnosti konkurence iz tehničnih razlogov dobavi le izbrani ponudnik.
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN005024/2020-L01 Številka obvestila v UL: 2020/S 154-377084 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 06.08.2020
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Naslov:
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
16.09.2020
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
ab medica s.p.a.
via J.F. Kennedy 10/12
20023
IT
Cerro Maggiore (MI)
Italija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 671.586,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 636.396,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.