Dosje javnega naročila 006092/2020
Naročnik: VARSTVENO DELOVNI CENTER KOPER - CENTRO DI ASSISTENZA E TERAPIA LAVORATIVA CAPODISTRIA, Muzejski trg 7, 6000 Koper - Capodistria
Storitve: Prevozi uporabnikov Varstveno delovnega centra Koper
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 146.903,29 EUR

JN006092/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 05.10.2020
JN006092/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.10.2020
JN006092/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 30.11.2020
JN006092/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 04.01.2021
JN006092/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 04.01.2021
JN006092/2020-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 12.10.2021
JN006092/2020-Dod02 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 28.01.2022
JN006092/2020-Dod03 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 28.01.2022
Zahtevek za revizijo

    JN006092/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
VARSTVENO DELOVNI CENTER KOPER - CENTRO DI ASSISTENZA E TERAPIA LAVORATIVA CAPODISTRIA
Muzejski trg 7
6000
SI
Koper - Capodistria
Slovenija
Bojana Francuz
bojana.francuz@vdckoper.si
+386 56262853

Internetni naslovi
https://www.vdc-koper.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/369451/Dokumentacija_JN_Prevozi_VDC_Koper.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=21272
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Prevozi uporabnikov Varstveno delovnega centra Koper
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60130000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je dnevno izvajanje prevozov uporabnikov naročnika odraslih oseb z motnjo v telesnem in duševnem razvoju in sicer vsak delavnik zjutraj in popoldan. Naročnik oddaja javno naročilo za obdobje 2 (dveh) let od 10. novembra 2020 do 9. novembra 2022.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Portorož
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Piran, Portorož, Seča, Lucija (enota).
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dnevno izvajanje prevozov uporabnikov naročnika odraslih oseb z motnjo v telesnem in duševnem razvoju in sicer vsak delavnik zjutraj in popoldan. Naročnik oddaja javno naročilo za obdobje 2 (dveh) let od 10. novembra 2020 do 9. novembra 2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 10.11.2020
Konec: 09.11.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Sežana (Komen in Dutovlje)
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Komen-Sežana ter Dutovlje-Sežana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dnevno izvajanje prevozov uporabnikov naročnika odraslih oseb z motnjo v telesnem in duševnem razvoju in sicer vsak delavnik zjutraj in popoldan. Naročnik oddaja javno naročilo za obdobje 2 (dveh) let od 10. novembra 2020 do 9. novembra 2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 10.11.2020
Konec: 09.11.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Ilirska Bistrica (Pregarje)
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Obrov, Podgrad, Ilirska Bistrica (enota).
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dnevno izvajanje prevozov uporabnikov naročnika odraslih oseb z motnjo v telesnem in duševnem razvoju in sicer vsak delavnik zjutraj in popoldan. Naročnik oddaja javno naročilo za obdobje 2 (dveh) let od 10. novembra 2020 do 9. novembra 2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 10.11.2020
Konec: 09.11.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Ilirska Bistrica (Prem in DSO Ilirska Bistrica)
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Prem in DSO Ilirska Bistrica
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dnevno izvajanje prevozov uporabnikov naročnika odraslih oseb z motnjo v telesnem in duševnem razvoju in sicer vsak delavnik zjutraj in popoldan. Naročnik oddaja javno naročilo za obdobje 2 (dveh) let od 10. novembra 2020 do 9. novembra 2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 10.11.2020
Konec: 09.11.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Divača
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Materija, Kozina, Divača (Enota).
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dnevno izvajanje prevozov uporabnikov naročnika odraslih oseb z motnjo v telesnem in duševnem razvoju in sicer vsak delavnik zjutraj in popoldan. Naročnik oddaja javno naročilo za obdobje 2 (dveh) let od 10. novembra 2020 do 9. novembra 2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 10.11.2020
Konec: 09.11.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Enoti Koper in Markovec
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Butari, Popetre, Marezige, Čentur, Vanganel, Potok, Dekani, Prade, Koper (Enota), Markovec (Enota).
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dnevno izvajanje prevozov uporabnikov naročnika odraslih oseb z motnjo v telesnem in duševnem razvoju in sicer vsak delavnik zjutraj in popoldan. Naročnik oddaja javno naročilo za obdobje 2 (dveh) let od 10. novembra 2020 do 9. novembra 2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 10.11.2020
Konec: 09.11.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
21.10.2020   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 21.10.2020   10:05


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 15.10.2020   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
02.10.2020