Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Prevzem komunalne odpadne embalaže
Referenčna številka dokumenta: KV/3766-III-NMV/20
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
90510000 |
|
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Prevzem komunalne odpadne embalaže na lokaciji CERO Sežana v skladu z usmeritvami Ministrstva za okolje in prostor. Količina neprevzete mešane embalaže (150 106) znaša 350 ton (ocenjeno).
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
90510000 |
|
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: CERO Sežana
II.2.4 Opis javnega naročila
Naročnik, kot izvajalec javne službe zbiranja komunalnih odpadkov, bo oddal javno naročilo v skladu z usmeritvami MOP izbranemu ponudniku - izvajalcu obdelave odpadkov v količini in pod pogoji navedenimi v dokumentaciji predmetnega javnega naročila. Pri izbiri ponudnika za obdelavo odpadkov bo naročnik upošteval dejstvo, da je skupna višina vseh stroškov, ki bodo kriti iz proračunskih sredstev, omejena z razpoložljivimi sredstvi, ki so za ta namen zagotovljena v proračunu Republike Slovenije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 06.11.2020
Konec: 31.12.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Pogoji za udeležbo in pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo, so navedeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
28.10.2020 12:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.01.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 28.10.2020 12:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.10.2020 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.10.2020