Dosje javnega naročila 006462/2020
Naročnik: Javne službe Ptuj, podjetje za izvajanje gospodarskih javnih služb in drugih dejavnosti, d.o.o., Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj
Blago: Dobava delovnih zaščitnih sredstev
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN006462/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 19.10.2020
JN006462/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 27.10.2020
JN006462/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.11.2020
JN006462/2020-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.11.2020
JN006462/2020-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.11.2020
Zahtevek za revizijo

    JN006462/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Javne službe Ptuj, podjetje za izvajanje gospodarskih javnih služb in drugih dejavnosti, d.o.o.
Ulica heroja Lacka 3
2250
SI
Ptuj
Slovenija
Svetlana M. Zupanič
svetlana.milosevic@js-ptuj.si
+386 26207344
+386 26207331

Internetni naslovi
http://www.js-ptuj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.js-ptuj.si
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=21717
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Javno podjetje
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava delovnih zaščitnih sredstev
Referenčna številka dokumenta: JN-2020/017
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava delovnih zaščitnih sredstev, ki se bo izvajala v treh sklopih:
1) Dobava zaščitnih oblačil
2) Dobava zaščitnih čevljev
3) Dobava ostale zaščitne opreme
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 3
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Dobava zaščitnih oblačil
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Mestna občina Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava zaščitnih oblačil
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V skladu z zakonodajo.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Dobava zaščitnih čevljev
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Mestna občina Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava zaščitnih čevljev
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V skladu z zakonodajo.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Dobava ostale zaščitne opreme
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18424000
18425000
18444000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Mestna občina Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava ostale zaščitne opreme
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V skladu z zakonodajo
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
03.11.2020   11:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 03.11.2020   11:01
Kraj: eJN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 27.10.2020   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.10.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 20.10.2020   13:08
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

kdaj bo objavjlena razpisna dokumentacija na spletni strani? Do sedaj je namreč še ni.

Hvala

ODGOVOR
Razpisna dokumentacija bo na spletni strani objavljena do 21. 10. 2020.

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Kje pa je možno dobiti RD? Na povezavi do vaše spletne strani, dokumentacija ni vidna.

Lep pozdrav

ODGOVOR

Razpisna dokumentacija bo na spletni strani objavljena do 21. 10. 2020.


Datum objave: 24.10.2020   13:10
VPRAŠANJE
Spoštovani,

RD je bila objavljena na vaši spletni strani šele 3 dni po objavi JN na portalu javnih naročil. Naročnika pozivamo, da rok za oddajo ponudb podaljša vsaj do 6.11. 2020.

Lep pozdrav

ODGOVOR
Rok za oddajo je podaljšan do 6.11. 2020.

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

na spletni strani naročnika je zgolj naslov razpisa, ni pa povezave do razpisne dokumentacije. Prosimo za dokumentacijo in podaljšanje roka za prijavo.
Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
Razpisna dokumentacija je objavljena.

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

glede na to, da ste razpis objavili dne 19.10.2020, danes 21.10.2020 ob 9.30 uri pa razpisne dokumentacije še ni objavljane na vaši spletni strani, vas pozivamo tudi k podaljšanju roka za posredovanje ponudnikovih vprašanj ter podaljšanje roka za oddajo ponudbe.

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Rok za oddajo je podaljšan do 6.11. 2020.
Rok za vprašanja pa je podaljšan do 28. 10. 2020.



Datum objave: 27.10.2020   12:19
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

glede na to, da ste opise artiklov v SKLOPU 1 dobesedno prekopirali iz spletne strani že vnaprej izbranega ponudnika (dokazljivo), vas prosimo, da opise artiklov spremenite tako, da v sestavah in gramaturah materialov dopustite odstopanja (+/- 10-20%), kot je to v skladu z Zakonom o javnem naročanju.

Hvala!

ODGOVOR

Tehnične specifikacije so pripravljene skladno z zakonodajo. Artikli so opisani tako, da boste lahko pripravili ponudbo v skladu z našimi zahtevami in da bo ponujen izdelek primerljiv z izdelkom na sliki; kar pa se tiče dovoljenja v odstopanju v gramaturi, gramatura je definirana z besedico približno (cca., pribl.), kar vam omogoča odstopanje +-10%. Sestave materialov so določene, prosim za konkretno vprašanje za točno določen izdelek, kjer bi želeli odstopanje v sestavi, ker odstopanje v gramaturi in odstopanje v sestavi lahko pomeni drugačen izdelek kot ga zahtevamo.

Lep pozdrav.