Dosje javnega naročila 006670/2020
Naročnik: TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o., Cesta Lole Ribarja 18, 3325 Šoštanj
Blago: Hidrirano apno
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN006670/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 26.10.2020
JN006670/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.11.2020
Zahtevek za revizijo

    JN006670/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o.
Cesta Lole Ribarja 18
3325
SI
Šoštanj
Slovenija
javna.narocila@te-sostanj.si
+386 38993200

Internetni naslovi
https://www.te-sostanj.si
https://www.te-sostanj.si
I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/372839/Hidrirano_apno.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=21930
I.6 Glavna področja dejavnosti
Električna energija


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Hidrirano apno
Referenčna številka dokumenta: 40 01-1064/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44920000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Hidrirano apno
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44920000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Hidrirano apno
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
11.11.2020   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 11.11.2020   09:30


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 05.11.2020   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
26.10.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 02.11.2020   09:41
VPRAŠANJE

Za pripravo korektne in konkurenčne ponudbe nujno potrebujemo sledeče informacije:

- dinamika dobav
- se za naročanje blaga tretirajo delovni dnevi od ponedeljka do petka
- je dopustno, da se rok podaljša na 72 ur ali minimalno vsaj 48 ur - posledično bo cena nižja zaradi lažje organizacije transporta, nižja cena pa pomeni bolj racionalno porabo sredstev, kar je eno temeljnih načel ZJN-3
- kakšen je delovni čas za prevzem apna
- kolikšna je kapaciteta silosa za sprejem apna v m3
- kakšna je minimalna količina za odpoklic

hvala za razumevanje

ODGOVOR
- dinamika dobav: v povprečju cca 55 ton/mesec tj. 2-3 cisterni, odvisno od obratovanja in kvalitete surove vode;
- se za naročanje blaga tretirajo delovni dnevi od ponedeljka do petka: naročanje od ponedeljka do vključno petka med 7.in 15.uro;
- je dopustno, da se rok podaljša na 72 ur ali minimalno vsaj 48 ur - posledično bo cena nižja zaradi lažje organizacije transporta, nižja cena pa pomeni bolj racionalno porabo sredstev, kar je eno temeljnih načel ZJN-3: rok dobave se lahko podaljša na največ 48 ur;
- kakšen je delovni čas za prevzem apna: od ponedeljka do vključno sobote med 6. in 22.uro; zadnji vstop je možen do 21.ure. V primeru, da mora biti dobava izvršena v dopoldanskem času, to posebej najavimo ob posameznem naročilu;
- kolikšna je kapaciteta silosa za sprejem apna v m3: maksimalna kapaciteta silosa znaša cca 100 m3; vendar se prevzema max. 2 cisterni naenkrat tj. cca 40 ton;
- kakšna je minimalna količina za odpoklic: običajno naročamo 1 cisterno, največ 2 naenkrat