Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: ORTOPEDSKE ENDOPROTEZE IN POTROŠNI MATERIAL ZA ARTROSKOPIJE
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 4.534.345,22 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN002708/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 30.04.2020
JN002708/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 05.06.2020
JN002708/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.07.2020
JN002708/2020-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.07.2020
JN002708/2020-ODL01P2 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.07.2020
JN002708/2020-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.09.2020
JN002708/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 09.11.2020
JN002708/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog13 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog14 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog15 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog16 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog17 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
JN002708/2020-Pog18 - Pogodba, objavljeno dne 13.11.2020
Naslov: ORTOPEDSKE ENDOPROTEZE IN POTROŠNI MATERIAL ZA ARTROSKOPIJE Referenčna številka dokumenta: 460-E-DS-V1-8/20
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33183200
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nabava ortopedskih endoprotez in potrošnega materiala za artroskopije.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 6.571.036,00 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33183200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC MARIBOR
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava ortopedskih endoprotez in potrošnega materiala za artroskopije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN002708/2020-B01 Številka obvestila v UL: 2020/S 086-204000 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 29.04.2020
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Naslov:
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
16.10.2020
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 12 Število prejetih ponudb MSP-jev: 11 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 2 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 12
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
MEDCOM TECH, trgovina in storitve d.o.o.
Stegenškova ulica 6
3000
SI
Celje
Slovenija
Da
JOHNSON & JOHNSON, prodaja medicinskih in farmacevtskih izdelkov, d.o.o.
Šmartinska cesta 53
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
METALKA MEDIA, podjetje za prodajo medicinskih pripomočkov, d.o.o.
Cesta v Gorice 34C
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
Limacorporate S.p.a.
Via Nazionale 52
33038
IT
Villanova di San Daniele del Friuli (Udine)
Italija
Ne
KARL STORZ Endoskopija d.o.o.
Cesta v Gorice 34B
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
BIONIC MEDICAL, razvoj, proizvodnja in trženje medicinskih proizvodov d.o.o.
Žiče 66A
3215
SI
Loče
Slovenija
Da
Arthrex Adria d.o.o.
Ulica grada Vukovara 269 G
10000
HR
Zagreb
Hrvaška
Da
PRO MEDENS, trgovina z medicinskimi materiali d.o.o.
Partizanska cesta 123B
6210
SI
Sežana
Slovenija
Da
IMPAKTA ORTOMED, družba za trženje kirurških medicinskih pripomočkov, d.o.o.
Cesta v Gorice 34C
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
J.S. EVRO-MEDICAL COMPANY družba za trgovino, proizvodnjo in storitve d.o.o.
Jarnikova ulica 7
2000
SI
Maribor
Slovenija
Da
MARK MEDICAL trgovina in storitve d.o.o.
Partizanska cesta 109
6210
SI
Sežana
Slovenija
Da
PD Medical, razvoj, proizvodnja in trženje medicinskih proizvodov d.o.o.
Poslovna cona A 10
4208
SI
Šenčur
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 6.571.036,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 6.571.036,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
Dodatne informacije: Prva selna odločitev o oddaji javnega naročila je postala pravnomočna 12.08.2020.
Druga delna odločitev o oddaji javnega naročila je postala pravnomočna 13.10.2020.
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
Maribor
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
05.11.2020
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.