Dosje javnega naročila 006917/2020
Naročnik: TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o., Cesta Lole Ribarja 18, 3325 Šoštanj
Blago: Potrošni material
ZJN-3: Postopek s pogajanji s predhodnim javnim razpisom
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 834.932,42 EUR

JN006917/2020-E01 - Obvestilo o naročilu - gospodarske javne službe (EU 5 - SL), objavljeno dne 05.11.2020
JN006917/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 26.11.2020
JN006917/2020-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 10.12.2020
JN006917/2020-K03 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 11.12.2020
JN006917/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.02.2021
JN006917/2020-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.04.2021
JN006917/2020-F01 - Obvestilo o oddaji naročila - gospodarske javne službe (EU 6 - SL), objavljeno dne 12.05.2021
JN006917/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.05.2021
JN006917/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 13.05.2021
JN006917/2020-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 13.05.2021
JN006917/2020-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 13.05.2021
JN006917/2020-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 13.05.2021
JN006917/2020-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 13.05.2021
JN006917/2020-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 13.05.2021
JN006917/2020-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 13.05.2021
JN006917/2020-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 13.05.2021
Zahtevek za revizijo

    JN006917/2020-E01 Obvestilo o naročilu - gospodarske javne službe (EU 5 - SL) 2020/S 217-533342
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Naročnik

Direktiva 2014/25/EU
I.1 Ime in naslovi
TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o.
Cesta Lole Ribarja 18
3325
SI
Šoštanj
Slovenija
javna.narocila@te-sostanj.si
+386 38993200

Internetni naslovi
https://www.te-sostanj.si
https://www.te-sostanj.si
I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/374079/Potrošni_material.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=22060
I.6 Glavna področja dejavnosti
Električna energija


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Potrošni material
Referenčna številka dokumenta: 40 01-766/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44425000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Potrošni material
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: TESNILNE VRVICE IN TRAKOVI ZA MANJ ZAHTEVNE POGOJE TESNJENJA
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34312500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
TESNILNE VRVICE IN TRAKOVI ZA MANJ ZAHTEVNE POGOJE TESNJENJA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: PLOŠČE ZA IZDELAVO TESNIL
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44425000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
PLOŠČE ZA IZDELAVO TESNIL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: TESNJENJE MLINOV
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44425000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
TESNJENJE MLINOV
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: TESNILNE VRVICE ZA ZELO ZAHTEVNE POGOJE TESNJENJA
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44425000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
TESNILNE VRVICE ZA ZELO ZAHTEVNE POGOJE TESNJENJA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: IZOLACIJSKI MATERIAL
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44111520
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
IZOLACIJSKI MATERIAL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: DODAJNI MATERIAL 1
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
31711140
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
DODAJNI MATERIAL 1
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: DODAJNI MATERIAL 2
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
31711140
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
DODAJNI MATERIAL 2
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: BRUSILNO REZALNI MATERIAL
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
14811300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
BRUSILNO REZALNI MATERIAL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Seznam in kratek opis meril za izbor:
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.

III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Seznam in kratek opis meril za izbor:
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.

III.1.4 Objektivna pravila in merila za sodelovanje
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.

III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.1.6 Finančna zavarovanja


III.1.7 Glavni pogoji financiranja in plačilna ureditev ter sklic na ustrezne določbe, ki jih urejajo


III.1.8 Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina gospodarskih subjektov, ki ji bo naročilo oddano


III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Postopek s pogajanji s predhodnim javnim razpisom
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
09.12.2020   09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL), Angleščina (EN)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura:


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.12.2020   09:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o.
Cesta Lole Ribarja 18
3325
Šoštanj
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
02.11.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.12.2020   09:37
VPRAŠANJE
We are facing some problems with the ESPD form.
We thought it was same as the Italian DGUE (a standard European form that allows you to export an *.xml file including all the fields properly filled), but the web form (https://www.enarocanje.si/_ESPD/) dont work that way. Is it possible to have some help about it?
Is it possible for us sending you the form used in Italy (DGUE) as a standard European form that works exactly as the ESPD and will allow you to charge only the *xml containing our data?
If it is not possible, could you please send a file, based on the European model, in English language, that we can fill?


ODGOVOR
In accordance with article 36 of Public procurement Act (»ZJN-3«) the procurement procedure shall be conducted in the Slovenian language. The contracting authority may stipulate in the procurement documents that tenderers may submit their tenders, in part or in full, in a foreign language, particularly in those parts which relate to technical characteristics and quality and technical documentation.
Registration on the e-JN system and ESPD form preparation is not in contracting authoritys domain. All basic information are provided in public procurement documentation.

Nevertheless, the basic information and links for potential tenderers based outside Slovenia on how to participate in the public procurement system in Slovenia can also be found in the document at the link: https://www.hse.si/app/uploads/2020/10/Dopis_ponudniki-v- abroad-finally.pdf, what the contracting authority has already mentioned for several times in answers/explanations.

For technical assistance on the functionality of the e-JN system, you can contact the Unified Contact Center of the State Administration (EKC) on 080 2002+386 1 478 85 90 (for calls from abroad only) or at the e-mail address ekc@gov.si. EKC consultants are available from Monday to Friday, from 8.00 to 22.00.

The tenderer may also use an intermediary in Slovenia, specialized in public procurement procedures, to assist with registration, submission and other activities related to its tender. We would like to inform you that the tenderer must carry out the procedure of hiring an intermediary himself, the contracting authority cannot participate in it.

Please use the ESPD form already prepared by the contracting authority, which is part of the public part of the documentation and which the tenderer must import via the Public Procurement Portal of the Republic of Slovenia (link: https://www.enarocanje.si/_ESPD/), fill it on the portal (mostly only with yes/no, only where the contracting authority requested it) and attach to the tender in the e-JN system in accordance with the contracting authority's instructions (see Chapter 10. Tender documentation in public part of documentation).

The tenderer submits the tender in the e-JN system (link: https://ejn.gov.si/) including the ESPD form, the ESPD form the tenderer generates (fills in) on the Public Procurement Portal of the Republic of Slovenia (link: https://www.enarocanje.si / _ESPD /).

Na podlagi 36. Člena ZJN-3 postopek javnega naročanja poteka v slovenskem jeziku. Naročnik lahko v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila določi, da smejo ponudniki svoje ponudbe predložiti delno ali v celoti v tujem jeziku, zlasti v delu, ki se nanaša na tehnične značilnosti, kakovost in tehnično dokumentacijo.

Registracija v sistem e-JN in priprava obrazca ESPD ni v domeni naročnika. Vsi osnovni podatki so navedeni v dokumentaciji o javnih naročilih.
Kljub temu lahko tudi osnovne informacije in povezave za potencialne ponudnike s sedežem zunaj Slovenije o tem, kako sodelovati v sistemu javnih naročil v Sloveniji najdete v dokumentu na povezavi: https://www.hse.si/app/uploads/2020/10/Dopis_ponudniki-v-tujini-končno.pdf, kar je naročnik že večkrat omenil v odgovorih/obrazložitvah.

Za tehnično pomoč funkcionalnosti sistema e-JN lahko kontaktirate Enotni kontaktni center državne uprave (EKC) na +386 1 478 85 90 (samo za klice iz tujine) ali na elektronski naslov ekc@gov.si. Svetovalci na EKC so vam na voljo od ponedeljka do petka, od 8.00 do 22.00.

Ponudnik lahko za pomoč pri registraciji, oddaji in ostalih aktivnosti, ki zadevajo njegovo ponudbo, uporabi tudi posrednika v Sloveniji, specializiranega za postopke javnega naročanja. Obveščamo vas, da mora ponudnik postopek angažiranja posrednika izvesti sam, naročnik pri njem ne sme sodelovati.

Prosim uporabite s strani naročnika že predpripravljen obrazec ESPD, ki je del dokumentacije (ESPD), katerega mora ponudnik uvoziti preko Portala javnih naročil Republike Slovenije (link: https://www.enarocanje.si/_ESPD/), ga tam ustrezno izpolniti (povečini zgolj z da/ne, samo tam, kjer je naročnik to zahteval) in ga skladno z navodili naročnika priložiti ponudbi v sistemu e-JN (glej poglavje 10. splošnega dela dokumentacije).

Ponudnik ponudbo odda v sistemu e-JN (link: https://ejn.gov.si/) vključno z ESPD obrazcem, ESPD obrazec pa generira (izpolni) na Portalu javnih naročil Republike Slovenije (link: https://www.enarocanje.si/_ESPD/).





Datum objave: 09.12.2020   09:39
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Sklop 8
17. 305511 PAPIR VODOBRUSNI, GRAN: 220, 320, 500, 600, 800
18. 305562 PLATNO BRUSNO, GRAN. 40, 60, 80; 100, 150, 180
V eni poziciji imate zajete različne granulacije in pričakujete enotno ceno za različne artikle.
Vsaka granulacija predstavlja svoj artikel, z lastno ceno in kataloško številko oz EAN kodo, zato ni možno ponuditi eno skupno ceno, ki zajema različne artikle. Prosimo, da se predračun ustrezno korigira, da vsaka granulacija predstavlja ločen artikel.

Hvala.

ODGOVOR
Naročnik je že objavil novo, korigirano Specifikacijo blaga.



Datum objave: 09.12.2020   09:40
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!

Prosimo za objavo obrazcev, ki jih je potrebno izpolniti in predložiti v ponudbi, v word obliki. Zaradi dela od doma je tiskanje, ročno izpolnjevanje, ponovno skeniranje ter posredovanje različnim internim službam oteženo, v kolikor je vsa dokumentacija v pdf obliki.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav.

ODGOVOR
Spoštovani, naročnik obrazcev v word obliki ne objavi zaradi zagotavljanja istovetnosti vsebine zapisane s strani naročnika, v katere ponudnik ne sme posegati, posledično je dokumentacija v zvezi z oddajo javnega naročila pripravljena v pdf obliki.



Datum objave: 09.12.2020   09:42
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Pogodba

Vprašanje 1

6. PLAČILNI POGOJI IN NAČIN PLAČILA
3. odstavek
Prodajalec se zavezuje, da bo k računu priložil dokument, iz katerega bo razviden realizirani znesek posameznega računa po okvirnem sporazumu in skupno realizirano stanje po okvirnem sporazumu. Na zadnjemu izstavljenemu računu bo jasno razvidno, kolikšna je v celoti dosežena vsota plačil po tem okvirnem sporazumu (vrednostno in odstotkovno).

Prosimo za umik 3. odstavka, saj od ponudnika zahtevate dokumentacijo, za katero ni pravne podlage. Dolžnost spremljati porabo po pogodbi je na strani naročnika in nikakor ne na strani ponudnika, zato je skrajno neprimerno, da to obveznost prelagate na ponudnike, da boste imeli vi olajšano delo. Ponudniki imamo vzpostavljene kompleksne informacijske sisteme na podlagi zakonskih zavez in nikakor ne moremo le-teh prilagajati individualnim željam vsakega našega kupca. Spremljanje porabe na način kot ste si jo vi zamislili na strani ponudnikov žal ni možno. Zato prosimo, da ta odstavek umaknete iz pogodbe.

Vprašanje 2

9.3
Kupec se zavezuje, da bo prodajalca seznanil s Sistemom vodenja. Prodajalec se zavezuje, da bo pri izvajanju tega okvirnega sporazuma upošteval zahteve s področja sistema vodenja kupca. Zahteve s področja sistema vodenja so priloga k tem sporazumu in se spnejo s tem sporazumom.
Dokumentaciji ste predložili tudi vaš splošen dokument Zahteve s področja sistema vodenja.

Glede na to, da gre za precej splošen dokument, ki zajema vse situacije in vrste blaga in da ne poznamo natančno vaših procesov dela, se iz tega zelo težko znajdemo. Glede na to, da od ponudnikov zahtevate, da se zavežemo, da bomo upoštevali zahteve s področja sistema vodenja, pričakujemo, da boste za vsak sklop natančno opredelili tiste vsebine iz Zahtev, ki se specifično nanašajo na blago, ki je predmet posameznega sklopa in kaj natančno je ponudnikova dolžnost.

Že v naprej hvala za odgovore in lep pozdrav.


ODGOVOR

Odgovor na vprašanje 1:
Skupni pregled nad odprtimi postavkami in odprtimi računi po sklenjeni pogodbi je v interesu obeh pogodbenih partnerjev ter sta jih obe pogodbeni stranki dolžni spremljati. Naročnik pojasnjuje, da se kogentnost oziroma dispozitivnost določb nanaša na svobodo pogodbenih strank, da te prosto urejajo obligacijsko razmerje. Četudi je v okviru javnega naročila v razpisni dokumentaciji objavil osnutek krovnega okvirnega sporazuma (v nadaljevanju okvirni sporazum ali pogodba), pa to ne pomeni, da nastopa v razmerju do ponudnika kot oblastni organ, kateri predpisuje kogentne ali dispozitivne norme, saj naročnik po ustaljeni praksi nastopa kot gospodarski subjekt na trgu, od ponudnika pa je odvisno, ali bo sprejel pogoje kot jih postavlja v osnutku krovnega okvirnega sporazuma ali ne. Stvar ponudnikove poslovne presoje je, da se potem, ko se v celoti seznani z vzorcem bodoče pogodbe o izvedbi javnega naročila in pogodbenimi pogoji, kot jih je določil naročnik v skladu s svojimi potrebami po stalnih in nemotenih dobavah predmetnih artiklov, odloči, ali bo s svojo ponudbo sodeloval v postopku javnega naročanja, ali ne. Pogodbeni pogoji ne kršijo kogentnih določb OZ ali določil zakonodaje, ki ureja postopke javnega naročanja.

Odgovor na vprašanje 2:
Naročnik umika točko 9.3 pogodbe.





Datum objave: 09.12.2020   09:43
VPRAŠANJE
Svojo prošnjo za sodelovanje na razpisu sem poslal skupaj z različnimi dokumenti (korporativni dokumenti, espd, izjave, priloge ...). Kdaj bom lahko poslal svojo finančno ponudbo? Po 16. decembru?

ODGOVOR
Spoštovani,
Trenutno se nahajamo v 1. fazi postopka v skladu z zapisanim v dokumentaciji. Rok oddaje ponudbe za 2. fazo postopka še ni znan.
Lep pozdrav




Datum objave: 11.12.2020   06:32
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Za sklop 3, tesnjenje mlinov zahtevate predložitev vzorcev.

Ali je dovolj, da prejmete vzorce za različne materiale v poljubni dimenziji?
Namreč težko bomo zbrali vzorce v vseh dimenzijah, ki so v povpraševanju..

Ali so potrebni vzorci tudi v primeru, da oddamo ponudbo za z Vaše strani podani referenčni produkt?


Srečno,

ODGOVOR

Spoštovani.
Ponudnik je dolžan predložiti sledeče vzorce:
1. En vzorec izmed sledečih dimenzij: 70 x 30mm ali 80 x 30mm
2. En vzorec izmed dimenzij: 60 x 60mm ali 70 x 45mm
3. En vzorec izmed sledečih dimenzij: 50 x 30mm ali 60 x 30 ali 60 x 40mm
4. En vzorec izmed sledečih dimenzij: 20 x 20mm ali 30 x 25 ali 35 x 35mm

Zahtevani so štirje vzorci zgoraj navedenih dimenzij, tipa 1635.




Datum objave: 14.12.2020   11:49
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Vaša zahteva v sklopu 3 je resnično omejevanje konkurence.
Obstoječi dobavitelj ima namreč vzorce že na zalogi, ostali pa jih moramo še pridobiti.
In glede na to, da nam proizvajalec sporoča, da teh vrvic nimajo na zalogi in da vzorcev ne nameravajo poslati, ker je za proizvodnjo potrebno naročilo minimalne količine, to pomeni, da lahko na razpisu sodeluje zgolj dosedanji dobavitelj.

Predlagamo Vam, da vzorce zahtevate zgolj v primeru, da dobavitelj ne ponudi referenčnega proizvoda.
To je edino smiselno.
Referenčne izdelke ste namreč že doslej uporabljali brez težav in v kolikor Vam novi dobavitelj dobavlja enake izdelke resnično ni potrebe po vzorcih.

ODGOVOR
Spoštovani!
Če ponudnik ponuja referenčni izdelek ni potrebno predložiti vzorcev, v kolikor ponuja drugi, enakovreden izdelek, so vzorci obvezni.

Datum objave: 16.12.2020   07:39
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo Vas, da za sklop 2 navedete referenčne izdelke.
Namreč tesnilnih plošč za takšne zahteve kot jih navajate vi ne najdemo pri nobenem od proizvajalcev.

Hvala.

ODGOVOR
Spoštovani,

Prosimo specificirajte vaše vprašanje. Tehnične zahteve so običajne za ta predmet naročila in jih po vedenju naročnika izpolnjujejo tesnilne plošče večih proizvajalcev.

Lep pozdrav

Datum objave: 18.12.2020   09:09
VPRAŠANJE
Svojo prošnjo za sodelovanje na razpisu sem poslal skupaj z različnimi dokumenti (korporativni dokumenti, espd, izjave, priloge ...). Kdaj bom lahko poslal svojo finančno ponudbo? Po 16. decembru?

ODGOVOR
Spoštovani,
Trenutno se nahajamo v 1. fazi postopka v skladu z zapisanim v dokumentaciji. Rok za oddajo prijav 1. faze je 23.12.2020 do 9.00 ure, odpiranje prijav 1.faze pa je 23.12.2020 ob 9.30 uri. Rok oddaje ponudbe za 2. fazo postopka še ni znan.
Lep pozdrav



Datum objave: 21.12.2020   08:23
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Najlepša hvala za Vaš odgovor glede sklopa 2 in referenčnih produktov.

Težava z vašimi specifikacijami je v kombinaciji zahtev glede temperature in tlakov ter certifikati za pitno vodo, ojačitvah z žično mrežo, ojačitvah z nerjavno pločevino, kontinuirano obremenitvijo v oksidativni atmosferi in podobno.

Zelo dobro vemo kaj pomenijo te zahteve.
Moteče je, da se zdi, da so zahteve prepisane iz tehničnih listov točno določenih izdelkov.
Po drugi strani pa so to zahteve, ki jim po našem vedenju ne more zadostiti niti obstoječi dobavitelj.

Zato želimo izvedeti katere materiale uporabljate trenutno.
V kolikor so to kot pravite normalne zahteve in jim lahko zadosti več proizvajalcev Vam to ne bi smelo biti pretežko.
Konec koncev gre samo za tri različne materiale in morate podati samo tri nazive tesnilnih plošč.

Prosimo, da torej objavite katere tri materiale uporabljate.


ODGOVOR

Spoštovani,

naročnik ima avtonomno pravico oblikovati zahteve za blago, ki vsebuje za naročnika najbolj primerne tehnične specifikacije. Naročniku ni mogoče naložili prilagoditev zahtev zmožnostim potencialnih ponudnikov, saj to ne bi imelo za posledico le znižanja naročnikovih zahtev, marveč bi pomenilo tudi poseganje v naročnikovo avtonomno pravico do njihovega samostojnega oblikovanja. Poleg tega bi naročnikov umik zahteve iz razpisne dokumentacije iz razloga, ker je eden izmed ponudnikov ne more izpolniti, neupravičeno postavil v slabši položaj tistega ponudnika, ki takšno naročnikovo zahtevo lahko izpolni, zato samo dejstvo, da zahtevo iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila izpolnjuje le določen ponudnik, še ne pomeni kršitve načela enakopravnosti. Naročnik je zahteve za blago prilagodil dejanskim potrebam proizvodnega procesa.

Po vedenju naročnika zahteve izpolnjujejo najmanj naslednji proizvajalci: KLINGERIT, DONIT TESNIT, DIMER, ARTEMA,, katerih materiale naročnik tudi uporablja.

Datum objave: 21.12.2020   13:00
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Na sklopu 4 zahtevate, da ponudnik predloži dokazilo s katerim dokazuje, da je pooblaščen za trženje proizvajalčevega tesnilnega materiala.
Zakaj potrebujete to dokazilo?

Takih dokazil ne zahtevate na drugih javnih naročilih.
Niti takih dokazil ne zahtevajo ostali naročniki.

Dobavljamo Vam lahko tesnilne vrvice, ki jih trenutno uporabljate.
A Uradno zastopstvo za vrvice Slade ima zgolj eno samo podjetje in ta dokument lahko predloži samo trenutni dobavitelj.
Mar ni tudi v Vašem interesu, da v kolikor Vam lahko dobavljamo iste vrvice kot jih trenutno uporabljate po nižji ceni, da nam to omogočite?



ODGOVOR
Spoštovani,

Obveščamo vas, da je po vedenju naročnika na evropskem trgu večje število ponudnikov, ki so pooblaščeni za trženje tesnilnega materiala, ki ga naroča in potrebuje naročnik.

Naročnikova zahteva je objektivno opravičljiva, naročnik potrebuje garancijo proizvajalca materialov, saj je z določenimi vgrajenimi tesnilnimi materiali v preteklosti imel slabe izkušnje pri čemer je zaradi neustreznih ter nekvalitetnih materialov prišlo do izpada proizvodnje, poškodb zaposlenih ter visoke stopnje ogroženosti.

Na podlagi zgoraj navedenega naročnik vztraja na svojih zahtevah, saj so te iz vidika zagotavljanja nemotene proizvodnje ter zdravja in življenja delavcev nujne.

Lep pozdrav