Dosje javnega naročila 007141/2020
Naročnik: MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA INFRASTRUKTURO, Tržaška cesta 19, 1000 Ljubljana
Storitve: IZDELAVA DGD IN PZI ZA PODVOZ IN NOVE POVEZOVALNE POLJSKE POTI V IVANJEM SELU ZARADI UKINITVE 3 NIVOJSKIH PREHODOV NA ODSEKU PROGE LJUBLJANA - DIVAČA
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 158.343,80 EUR

JN007141/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 16.11.2020
JN007141/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.02.2021
JN007141/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 29.03.2021
JN007141/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 30.03.2021
Zahtevek za revizijo

    JN007141/2020-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA INFRASTRUKTURO
Tržaška cesta 19
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Matjaž Kovač
matjaz.kovac@gov.si
+386 22341430
+386 22341495

Internetni naslovi
https://www.gov.si/drzavni-organi/organi-v-sestavi/direkcija-za-infrastrukturo/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://portal.drsc.si/dcjn/kazalo.html

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=22434
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: IZDELAVA DGD IN PZI ZA PODVOZ IN NOVE POVEZOVALNE POLJSKE POTI V IVANJEM SELU ZARADI UKINITVE 3 NIVOJSKIH PREHODOV NA ODSEKU PROGE LJUBLJANA - DIVAČA
Referenčna številka dokumenta: 43001-225/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71000000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
IZDELAVA DGD IN PZI ZA PODVOZ IN NOVE POVEZOVALNE POLJSKE POTI V IVANJEM SELU ZARADI UKINITVE 3 NIVOJSKIH PREHODOV NA ODSEKU PROGE LJUBLJANA - DIVAČA
II.1.5 Ocenjena skupna vrednost
Vrednost brez DDV: 132.707,38 EUR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana - Divača
II.2.4 Opis javnega naročila
IZDELAVA DGD IN PZI ZA PODVOZ IN NOVE POVEZOVALNE POLJSKE POTI V IVANJEM SELU ZARADI UKINITVE 3 NIVOJSKIH PREHODOV NA ODSEKU PROGE LJUBLJANA - DIVAČA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 132.707,38 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
rok za oddajo ponudb
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
glej RD
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
glej RD

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
28.12.2020   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 28.12.2020   10:05
Kraj: eJN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.12.2020   10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
ZPVPJN
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA INFRASTRUKTURO
Tržaška cesta 19
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.11.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 23.12.2020   14:35
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Ali so meritve za protihrupno zaščito že bile izdelane, ali so predmet tega naročila? Kako naj ponudbnik pripravi ustrezno ponudbo, ko pa trenutno nima podatkov, ali je protuhrupna zaščita sploh potrebna?
Predlagamo, da se izdelava projektne rešitve protihrupne zaščite odstrani iz naročila in se naroči v kolikor bo le ta potrebna.

hvala,

ODGOVOR

Naročnik se s predlogom strinja in iz javnega naročila izloča izdelavo projektnih rešitev za protihrupno zaščito. Naročnik spreminja Projektno nalogo v delu, ki se nanaša na izdelavo projektnih rešitev za protihrupno zaščito.