Naročnik: PROSTOVOLJNO GASILSKO DRUŠTVO DOLSKO, Dolsko 15, 1262 Dol pri Ljubljani
Blago: Nakup rabljenega/obnovljenega gasilskega vozila AC 24/80
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 87.500,00 EUR
JN007282/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.11.2020
JN007282/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.12.2020
JN007282/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 08.12.2020
JN007282/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 22.12.2020
prostovoljno gasilsko društvo, ki mu nakup sofinancira občina
I.5 Glavna področja dejavnosti
zaščita in reševanje
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup rabljenega/obnovljenega gasilskega vozila AC 24/80
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34144210
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nakup rabljenega/obnovljenega gasilskega vozila AC 24/80.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34144210
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Izbrani izvajalec bo za naročnika dobavil rabljeno podvozje in na njem izdelal oziroma prilagodil nadgradnjo gasilskega vozila, ki ustreza zahtevam naročnika in tipizaciji GZS za vozilo AC 24/80, ter v vozilo vgradil opremo, ki mu jo bo dostavil naročnik.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 2 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: V primeru višje sile.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Navedeni v razpisni dokumentaciji.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
30.11.2020 13:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 30.11.2020 13:01 Kraj: Spletna stran ejn.gov.si.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 25.11.2020 13:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.