Naročnik: TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o., Cesta Lole Ribarja 18, 3325 Šoštanj
Storitve: Izvedba storitev remonta bloka 6 v letu 2021
ZJN-3: Postopek s pogajanji s predhodnim javnim razpisom
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 1.338.451,90 EUR
JN007453/2020-E01 - Obvestilo o naročilu - gospodarske javne službe (EU 5 - SL), objavljeno dne 27.11.2020
JN007453/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 24.12.2020
JN007453/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.02.2021
JN007453/2020-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.03.2021
JN007453/2020-F01 - Obvestilo o oddaji naročila - gospodarske javne službe (EU 6 - SL), objavljeno dne 12.05.2021
JN007453/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2021
JN007453/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2021
JN007453/2020-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2021
JN007453/2020-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2021
JN007453/2020-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2021
JN007453/2020-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2021
JN007453/2020-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2021
JN007453/2020-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2021
JN007453/2020-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2021
JN007453/2020-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2021
JN007453/2020-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2021
JN007453/2020-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 30.08.2021
JN007453/2020-Pog13 - Pogodba, objavljeno dne 30.08.2021
JN007453/2020-Pog14 - Pogodba, objavljeno dne 09.11.2021
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Revizija ventilatorjev recirkulacije
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 7 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 9
II.2.1 Naslov
Naslov: Revizija regenerativnega grelnika zraka LUVO Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI0 - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Revizija regenerativnega grelnika zraka LUVO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 7 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 10
II.2.1 Naslov
Naslov: Revizija kanalov in loput dimnih plinov in zraka Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Revizija kanalov in loput dimnih plinov in zraka
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 7 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 11
II.2.1 Naslov
Naslov: Revizija naprav RDP6 Številka sklopa: 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Revizija naprav RDP6
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 7 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 12
II.2.1 Naslov
Naslov: Remont Sistema voda para Številka sklopa: 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Remont Sistema voda para
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 7 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Seznam in kratek opis meril za izbor: V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Seznam in kratek opis meril za izbor: V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.4 Objektivna pravila in merila za sodelovanje
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.1.6 Finančna zavarovanja
III.1.7 Glavni pogoji financiranja in plačilna ureditev ter sklic na ustrezne določbe, ki jih urejajo
III.1.8 Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina gospodarskih subjektov, ki ji bo naročilo oddano
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Postopek s pogajanji s predhodnim javnim razpisom
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
05.01.2021 09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL), Angleščina (EN)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura:
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 30.12.2020 09:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o.
Cesta Lole Ribarja 18
3325
Šoštanj
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.11.2020
Dodatna pojasnila
Datum objave: 21.12.2020 11:50
VPRAŠANJE Dokazila za zadostitev pogojem v tč. 8.1.1.: Vezano na drugi odstavek tč. 8.1. - Ali zadostuje lastna izjava ponudnika in vsakega njegovih morebitninh podizvajalcev, da izpolnjuje vse 4 pogoje?
ODGOVOR Spoštovani,
Ponudnik mora predložiti ESPD za vsak gospodarski subjekt v njegovi ponudbi ter v primeru tujega ponudnika/sponudnika/podizvajalca dokazila, iz katerih izhaja, da pri ponudniku/soponudniku/podizvajalcu ni podan razlog za izključitev po 75. členu ZJN-3, kot ga je naročnik določil v dokumentaciji v zvezi z oddajo JN. Če država, v kateri ima ponudnik svoj sedež, ne izdaja zahtevanih dokazil, kot jih zahteva naročnik, lahko da zapriseženo izjavo. Če ta v državi, v kateri ima ponudnik svoj sedež, ni predvidena, pa lahko ponudnik da izjavo določene osebe, dano pred pristojnim sodnim ali upravnim organom, notarjem ali pred pristojno poklicno ali trgovinsko organizacijo v matični državi te osebe ali v državi, v kateri ima ponudnik sedež.
Lastna izjava brez ustrezne obličnosti (zaprisežena ali dana pred pristojnem organom) ne zadošča.
Lep pozdrav.
Datum objave: 23.12.2020 10:37
VPRAŠANJE Pozdravljeni, glede na prihajajoči čas praznikov, omejitev zaradi covid razmer (bolezni, delo od doma) in glede na vašo zahtevo po pridobivanju dokazil od uradnih organov vas prosimo za podaljšanje roka za prijave na 12.1.2021. Hvala za razumevanje in lep pozdrav.
ODGOVOR Naročnik bo rok za oddajo prijav podaljšal.
Datum objave: 05.01.2021 12:43
VPRAŠANJE Dober dan, Vezano na Tč. 1.5 v Tehničnem delu dokumentacije: Urne postavke morajo torej že vsebovati tudi vse morebitne dodatke, ki bi izvirali iz izvedbe del na nedeljo ali praznike? Hvala in lep pozdrav
ODGOVOR Spoštovani,
Predmet naročila je izvedba potrebnih storitev s strani izvajalca za uspešno izvedbo remonta v letu 2021, kot izhaja iz tehničnega dela dokumentacije naročnika. V ponudbeno ceno storitev mora izvajalec vključiti vse morebitne stroške izvajalca.
Lep pozdrav.
Datum objave: 06.01.2021 11:53
VPRAŠANJE Pozdravljeni, prosimo za opredelitev, katerim pogojem mora zadostiti usposobljen vodja oz. kako se njegova usposobljenost lahko izkaže - glede na zapis v točkah "zahtevana strokovnost" pri posameznih sklopih.
hvala lp
ODGOVOR Za sklope 1, 2, 6, 8, 10 in 12: Usposobljenost vodje se lahko izkazuje z njegovimi referencami za obdobje zadnjih dveh let. Reference se morajo nanašati na vodenje izvajanja storitev, ki so podobne naročenim.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.