Dosje javnega naročila 007388/2020
Naročnik: LEKARNA AJDOVŠČINA, Tovarniška cesta 3E, 5270 Ajdovščina
Blago: Licenčnina in vzdrževanje informacijskega sistema za potrebe Lekarne Ajdovščina
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 63.758,68 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN007388/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.11.2020
JN007388/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.12.2020
JN007388/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 05.01.2021
JN007388/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 06.01.2021
JN007388/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 06.05.2021
JN007388/2020-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Popravek, objavljeno dne 11.05.2021
JN007388/2020-X03 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 12.05.2021
JN007388/2020-X04 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 12.07.2021
JN007388/2020-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.07.2021
JN007388/2020-X05 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.10.2021
JN007388/2020-X06 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 24.01.2022
JN007388/2020-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 09.01.2023
JN007388/2020-Dod02 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 09.01.2023
JN007388/2020-Q02 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 09.01.2023
Zahtevek za revizijo

    JN007388/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
LEKARNA AJDOVŠČINA
Tovarniška cesta 3E
5270
SI
Ajdovščina
Slovenija
Ida Benčina
ida.bencina@lekarna-ajdovscina.si
+386 53643832
+386 53643835

Internetni naslovi
http://www.lekarna-ajdovscina.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/376925/Razpisna_dokumentacija.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/376925/espd/Narocnik_ESPD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=22697
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Licenčnina in vzdrževanje informacijskega sistema za potrebe Lekarne Ajdovščina
Referenčna številka dokumenta: JN2-2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Zagotovitev licenčnin in vzdrževanje informacijskega sistema za potrebe Lekarne Ajdovščina
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48400000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Zagotovitev licenčnin in vzdrževanje informacijskega sistema za potrebe Lekarne Ajdovščina
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
04.12.2020   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.01.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 04.12.2020   10:05


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 30.11.2020   11:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.11.2020