Dosje javnega naročila 007395/2020
Naročnik: MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana
Blago: »Nabava in montaža nove, okoljsko manj obremenjujoče pohištvene opreme za objekt Kidričeva 24B, Celje«
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN007395/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 26.11.2020
JN007395/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 16.12.2020
Zahtevek za revizijo

    JN007395/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
Tržaška cesta 21
1000
SI041
Ljubljana
Slovenija
Tajništvo Direktorata za javno naročanje
gp.mju@gov.si
+386 14781880
+386 14788331

Internetni naslovi
http://www.mju.gov.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://djn.mju.gov.si/javna-narocila
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://edrazbe.gov.si/edrazba-user
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: »Nabava in montaža nove, okoljsko manj obremenjujoče pohištvene opreme za objekt Kidričeva 24B, Celje«
Referenčna številka dokumenta: 4300-73/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39130000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
»Nabava in montaža nove, okoljsko manj obremenjujoče pohištvene opreme za objekt Kidričeva 24B, Celje«
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Celje, Kidričeva 24B
II.2.4 Opis javnega naročila
»Nabava in montaža nove, okoljsko manj obremenjujoče pohištvene opreme za objekt Kidričeva 24B, Celje«
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 1
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
V razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
Uporabljena bo elektronska dražba.
Dodatne informacije o elektronski dražbi:
Odpiranje ponudb bo potekalo v sistemu eDražba na spletnem naslovu https://edrazbe.gov.si/edrazba-user, kot je to določeno v obvestilu o naročilu objavljenem na Portalu javnih naročil.
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
28.12.2020   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.06.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 28.12.2020   11:00
Kraj: V sistemu e-dražba.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 18.12.2020   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
26.11.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 01.12.2020   11:36
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo za naslednje odgovore:
- Ali je pri mizah mišljen »okvir« kot podnožje mize in ali je s tem tudi že definirana oblika podnožja?
- Za pripravo ponudbe (dostava,vnos, montaža) moramo vedeti, ali je oprema v različnih nadstropjih,koliko nadstropij je, ali je možna uporaba dvigal, koliko različnih prostorov,...?
- Kakšen nosilec za kable in kako dolga kača ?
- Kakšno funkcijo naj bi imel ročaj pri pozicijah 8, 9 in 10 če gre za mize ?

Hvala in lep pozdrav!


ODGOVOR

- Okvir predstavlja podnožje mize, oblika podnožja ni definirana.

- Naročnik pojasnjuje, da je objekt Kidričeva 24B, Celje samostoječi, 4. nadstropja visok objekt. Dobava in montaža pisarniške opreme je predvidena v vseh 4. nadstropjih. Objekt ima glavno stopnišče, dvigalo ter požarno stopnišče. V vsakem nadstropju je 15 do 25 pisarn, odvisno od kasnejše preureditve prostorov. Pisarne so velikosti 10 do 25 m2, obe sejni sobi sta večji. Vsaka pisarna ima svoj vhod.

- Delovne mize so locirane neposredno ob parapetnem kanalu, predvideti je potrebno nosilec za kable kot npr. Prisma ustrezne dolžine ali kvalitetno enakovredno.

- Da, gre za mize in pri pozicijah 8, 9 in 10 ni ročajev.




Datum objave: 01.12.2020   11:43
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

naprošamo za objavo shem in načrtov, hvala.

Lep pozdrav.


ODGOVOR
Naročnik pojasnjuje, da ne razpolaga s podrobnim tlorisnim ali drugačnim prikazom pisarniške opreme. Vse dimenzije so razvidne iz popisa opreme.
Glej tudi odgovor objavljen 1.12. ob 11.36.




Datum objave: 08.12.2020   12:39
VPRAŠANJE
Spoštovani,

1. DELOVNE MIZE IN OMARE
V odgovoru dne, 1.12. ste odgovorili, da podnožje ni definirano. Vendar je določitev podnožja miz za ponudnike zelo pomembno. Namreč med podnožji so lahko velike cenovne razlike. Iz popisa je razbrati, da gre za okvir podnožja. To lahko pomeni, da gre za podnožje iz pohištvene cevi. Zato sprašujem ali gre za podnožje kot na primer podnožje MIHA ( proizvajalca Žnidaršič) ali gre za podnožje oblike kot MARIJA ( proizvajalca Žnidaršič).

Pri vseh mizah in omarah imate določen rob ABS debeline 3mm. Radi bi vas opozorili, da na trgu v normalni prodaji ni več ABS debeline 3mm. Namreč proizvajalec pravi, da se ta debelina skoraj ne uporablja več, ker je tendenca k tanjšim ABS om. Takšna debelina je sicer dobavljiva, vendar jo je potrebno posebej naročiti pri proizvajalcu ABS trakov. Tu pa se srečamo z večimi težavami. Proizvajalec za posebna naročila pogojuje s količino, ki je več kot 10.000 m in je rok dobave 2 do 3 mesece, kar pomeni, da ga v zahtevanem roku, za izdelavo pohištva po javnem razpisu, ni možno nabaviti. Iz teh razlogov sprašujemo, če se lahko ponudijo mize in omare z robom ABS debeline 2 mm.

2. V poziciji 10 MIZA TISKALNIK nas zanima ali gre za mizo za tiskalnik ali mizo z tiskalnikom. Če je slednje prosimo za določitev tiskalnika.

3. V poziciji 13 KONFERENČNA MIZA - VELIKA SEJNA SOBA nam ni popolnoma jasna dimenzija. 5500 x 4500mm. Namreč takšno takšne ploskve ni možno spraviti v prostor. Predstavljamo si, da je širina mize 4500 mm lahko sestavljena iz večih (enot) miz. Prosimo za dimenzijsko določitev posamezne enote ( mize), ko bodo skupaj zajele dolžino 5000 mm in širino 4500 mm površine konferenčne mize.

4. V poziciji 16 PREDALNIK na kolesih vas sprašujemo ali je zahtevano mehko zapiranje predalov.

5. V poziciji 20 PISARNIŠKA OMARA, FOTOKOPIRNI SROJ s ključavnico, sprašujemo ali gre za omaro v oziroma na kateri bo fotokopirni stroj, ali gre za omaro in fotokopirni stroj. V primeru slednjega prosimo za določitev fotokopirnega stroja.

6. V poziciji PISRANIŠKI STOL nas zanima mehanizem stola in oblazinjenje stola. Namreč med mehanizmi so velike cenovne razlike. Sprašujemo ali zahtevate asinhro ali sinhro mehanizem stoloa ter ali gre za oblazinjenje v tkanini ali umetnem usnju. V primeru, da gre za oblazinjenje v tkanini vas prosimo za opredelitev tkanine.( kot npr. kot po karti MERCIS). Namreč med posameznimi tkaninami so ogromne razlike v kvaliteti in s tem tudi cenovne razlike. Iz popisa razberemo, da je zvezda podnožja kovinska in srebrno barvana. Sprašujemo, če si prav predstavljamo.
Glede na veliko količino stolov smo prepričani, da v primeru ko ni konkretneje določenih tehničnih podatkov, ponudniki ponudijo stole z materiali najnižje kvalitetne, da dosežejo zelo nizke cene.

7. V poziciji 23 NAVADNI STOL ZA STRANKE , nas zanima ali ima stol leseno sedalo in naslon ali tapecirano sedalo in naslon. V primeru tapeciranega prosim opredelitev kot pri vprašanju 6 za pisarniške stole. Po opisu si predstavljamo da imate v mislih stol kot npr. Konferenčni stol 438 proizvajalca Ergoles.

8. V poziciji 26 STRANIŠČNE METLICE vas prosimo , da določite ali želite metlice z kovinskim ročajem ali z pvc ročajem.

9. V poziciji 27 KOŠI ZA DAMSKE VLOŽKE, sprašujemo ali gre koše iz ABS plastike z prostornino vsaj 17l, z pokrovom , ki prepričuje izhod neprijetnega vonja in ali je potreben tudi stenski nosilec za koš. Koš kot npr. artikel DESY 17l

Se opravičujemo zaradi toliko vprašanj, vendar so za nas zelo pomembna za pripravo kvalitetne ponudbe, zato se za odgovore zahvaljujemo.

Lep pozdrav in ostanite zdravi!


ODGOVOR
1. Naročnik pojasnjuje, da podnožje predstavlja samostojno jekleno konstrukcijo, običajno sestavljeno iz dveh vertikalnih in enega horizontalnega elementa. Podnožje je privijačeno v delovno mizo. Po potrebi se, kjer je potrebno, npr. pri polkrožnih zaključkih, namesti še samostojna podporna noga. Vse podnožje naj bo enake barve, npr. sive.
Lahko se ponudijo ABS debeline 2 mm.
2.. Pozicija 10 je le miza za tiskalnik.
3. Pozicija 13 miza za sejno sobo, naročnik pojasnjuje, da vhod v prostor predstavlja običajna vrata dimenzij 0,8 širine in 2,0 m višine. Ponudnik mora mizo navedenih dimenzij tako razdeliti na posamezne dele, da je montaža možna.
4. pozicija 16, mehko zapiranje predalov ni zahtevano,
5. Pozicija 20, naroča se le miza,
6. Pozicija pisarniški stol: naroča se stol kot npr. Medico Maxis ali kvalitetno enakovredno,
7. pozicija navadni stol za stranke: naroča se stol kot npr. 438 Ergoles ali kvalitetno enakovredno, oblazinjenje v umetnem usnju.
8. Pozicija straniščne metlica: pvc ročaj,
9. Poziciji koš za damske vložke: koš kot npr. DESY 10l ali kvalitetno enakovredno.