Dosje javnega naročila 007438/2020
Naročnik: Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana
Blago: Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN007438/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 27.11.2020
JN007438/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.12.2020
Zahtevek za revizijo

    JN007438/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Zavod za šport Republike Slovenije Planica
Dunajska cesta 22
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
bostjan.vintar@sport.si
+386 014342396
+386 14342392

Internetni naslovi
http://www.zsrs-planica.si/#

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/378151/Sukcesivna_dobava_Ĺľivil_za_obdobje_12_mesecev_2021-2022.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=22740
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
šport


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev
Referenčna številka dokumenta: 200015
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: MLEKO IN MLEČNI IZDELKI
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Meso in mesni izdelki
Številka sklopa: 2.1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15100000
15110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Perutninsko meso
Številka sklopa: 2.2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15112000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Ostali izdelki iz mesa
Številka sklopa: 2.3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15100000
15131000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: DIETNA PREHRANA
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15880000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: SVEŽE SADJE IN ZELENJAVA
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: zamrznjena zelenjava in sadje
Številka sklopa: 5.1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15890000
15800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: ŽITA, MLEVSKI IZDELKI IN TESTENINE
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15610000
15850000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: KRUH, PEKOVSKI IZDELKI, SLAŠČICE
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15810000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: OSTALO BLAGO
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa, podsklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: Eko mleko in mlečni izdelki
Številka sklopa: 9.1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava EKO živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: Eko sadje in zelenjava
Številka sklopa: 9.2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava EKO živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 13

II.2.1 Naslov
Naslov: zamrznjene ribe in meso
Številka sklopa: 5.2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15890000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa,85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 14

II.2.1 Naslov
Naslov: zamrznjene testenine in pekovski izdelki
Številka sklopa: 5.3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15890000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: HOTEL NC PLANICA Rateče 167, 4283 Rateče Planica
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava živil za obdobje 12 mesecev s sklenitvijo okvirnega sporazuma za obdobje od 1.3.2021 do 28.2.2022.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
varnost in kakovost živil15

Merilo stroškov:
imeponder
ponudbena vrednost sklopa85

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.03.2021
Konec: 28.02.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 2
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
11.12.2020   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 11.03.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 11.12.2020   09:10
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 11.12.2020 in se bo začelo ob 9.10 uri.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 04.12.2020   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
27.11.2020

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 30.11.2020   06:48
VPRAŠANJE
Prosimo, da razpisno dokumentacijo, razpisni del objavite v Wordu, da bomo lahko vnašali podatke.

ODGOVOR


Pozdravljeni.

Objavljena razpisna dokumentacija je podpisana in ožigosana s strani naročnika (sken originala). Naročnik na ta način prepreči poseganja v vsebino razpisne dokumentacije.
Naročnik ne razpolaga z orodji, ki bi omogočala digitalno izpolnjevanje dokumentacije in hkrati preprečevala možnost poseganja v njeno vsebino.


Naročnik ne želi objaviti razpisnih obrazcev v Wordovi obliki.

Lep pozdrav.

Datum objave: 01.12.2020   08:30
VPRAŠANJE
Spoštovani.

V razpisni dokumentaciji smo zasledili, da želite podpisano in žigosano ponudbeno dokumentacijo.

Glede na to, da se ponudba oddaja elektronsko, kjer je za oddajo pogoj, da imajo ponudniki ustrezno digitalno potrdilo, ki dejansko nadomešča podpis in na vseh oddanih dokumentih ustvari t.i. časovni žig, z digitalnim potrdilom jamčimo za vsebino elektronsko posredovanih informacij in se elektronsko podpisujemo. Elektronska oddaja ponudb je za postopke javnega naročanja uvedena ravno z namenom poenostavitve postopkov, elektronski podpis, ki se zahteva za oddajo ponudb pa je enakovreden žigu in lastnoročnemu podpisu odgovorne osebe.

Trenutna situacija (korona virus), je tudi nas prisilila na delo od doma, kjer vsi nimamo možnosti izpisovanja razpisne dokumentacije, zato prosimo naročnika, naj premisli o smiselnosti tiskanja, žigosanja, podpisovanja in skeniranja obrazcev ter dovoli ponudnikom, da oddamo zgolj izpolnjene obrazce ter jih podpišemo z elektronskim podpisom ob oddaji (ki se ustvari samodejno).

Hvala


ODGOVOR

Spoštovani.

Ponudniki lahko ponudbi priložijo/oddajo podpisane in žigosane ponudbene dokumentacije. Slednje je zahtevano v primeru, da gospodarski subjekt ponudbi priloži pooblastila za pridobivanje podatkov iz kazenske evidence za fizične in pravne osebe.

Naročnik pa sicer umika zahtevo po podpisovanju in žigosanju ponudbene dokumentacije (razen pooblastil). Podpisovanje in žigosanje je nadomeščeno z oddajo preko sistema e-JN s strani registriranega uporabnika, v sistemu e-JN pooblaščenega za oddajanje pravno zavezujočih dokumentov (prijav in ponudb na objavljena javna naročila, pojasnil in dopolnitev k ponudbi na zahtevo naročnika, idr). Uporabnik z dejanjem oddaje ponudbe izkaže voljo v imenu gospodarskega subjekta oddati pravno zavezujoč dokument.



Datum objave: 04.12.2020   07:21
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo za informacijo, če lahko ponudimo drugačna pakiranja, kot jih navajate v ponudbenem predračunu, in ceno ustrezno preračunamo na vašo iskano enoto mere?
Hvala. za odgovor.

ODGOVOR


ODGOVOR

Pozdravljeni.

Kjer je v popisih, pri artiklu, zahtevana fix pakiranje npr. Sladkor, nerafiniran rjavi, 1kg, odstopanje pri ponujeni gramaturi (vpis ponudnika v stolpec št. 3) ni mogoče. Ponudniki, v stolpec št. 3a, vpišejo ceno živila/enoto zahtevanega pakiranja živila v EUR brez DDV.

Kjer je v popisih,
pri artiklu, pri pakiranju napisan razpon, npr. Kapre, 100-200g lahko ponudniku ponudite pakiranje (vpis ponudnika v stolpec št. 3), v zahtevanem razponu pakiranja ali kjer je;
pri artiklu napisano npr. Paradižnik, pasiran, cca. 500g, lahko ponudniki ponudite gramaturo (vpis ponudnika v stolpec št. 3) z odstopanjem.
Ponudniki, v obeh zgoraj opisanih primerih, v stolpec št. 3a vpišejo ceno živila/enoto ponujenega pakiranja živila v EUR brez DDV.

V vsakem primeru, ponudniki, v stolpec št. 6 vpišejo ceno živila/mersko enoto (KG, LIT, KOM, ZAV) v EUR brez DDV.
Ponudniki bodo morali dobavljati živila naročniku, po cenah ponujenega živila/mersko enoto (KG, LIT, KOM, ZAV) iz stolpca 6 ponudbenega predračuna, pravilno preračunano na enoto zahtevanega/ponujenega pakiranja živila (vpis ponudnika v stolpec št. 3), ponudbenega predračuna.

Lep pozdrav.

Datum objave: 04.12.2020   08:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Glede na to, da imajo slovenski proizvajalci, smo eni izmed njih, različne gramature spodnjih izdelkov vas prosimo, da ugodite naši prošnji , da lahko ponudimo drugačna pakiranja oz. gramature, da bomo lahko oddali našo ponudbo in sicer:
7. sklop Kruh, pekovski izdelki, slaščice
18. Drobtine, krušne povnozrnate , 500g
Ker artikel ne obstaja v našem asortimanu vam lahko ponudimo Pirine drobtine 500g?
6. sklop Žita , mlevski izdelki in testenine
4. Jajčne testenine, jušna zakuha, Rinčice , cca 250G
Ker artikel v tej gramaturi ne obstaja v našem asortimanu vam lahko ponudimo pakiranje 4kg?
10. Testenine široki rezanci valjani jajčni 500g
Ker artikel v tej gramaturi ne obstaja v našem asortimanu vam lahko ponudimo pakiranje 400g ?

Najlepša vam hvala in lepo pozdravljeni


ODGOVOR


Pozdravljeni.
7. sklop Kruh, pekovski izdelki, slaščice
18. Lahko ponudite tudi Pirine drobtine 500g.

6. sklop Žita , mlevski izdelki in testenine
4. Jajčne testenine, jušna zakuha, Rinčice, ponudite lahko največ do 1kg pakiranje.
10. Testenine široki rezanci valjani jajčni , ponudite lahko tudi pakiranje 400g.

Lep pozdrav.