Dosje javnega naročila 007475/2020
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA, Polje 40, 6310 Izola - Isola
Blago: Dobava transportnih vozičkov za prevoz obrokov na oddelek
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 68.288,28 EUR

JN007475/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 01.12.2020
JN007475/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.01.2021
JN007475/2020-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.01.2021
JN007475/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 02.03.2021
JN007475/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 02.03.2021
JN007475/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 02.03.2021
Zahtevek za revizijo

    JN007475/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA
Polje 40
6310
SI
Izola - Isola
Slovenija
Tea Jelačič
javna.narocila@sb-Izola.si
+386 51280489
+386 56606580

Internetni naslovi
http://www.sb-izola

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.sb-izola.si/si/aktualno/razpis-in-javno-narocilo/nmv-099rn-20-dobava-transportnih-vozickov-za-prevoz-obrokov-na-oddelek
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=22776
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava transportnih vozičkov za prevoz obrokov na oddelek
Referenčna številka dokumenta: NMV 099/RN-20
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34900000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava, montaža in vzdrževanje transportnih vozičkov za prevoz obrokov na oddelek
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Velik transportni voziček
Številka sklopa: Sklop 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34900000
34911100
42415200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
Velik transportni voziček
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 45
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z zakonodajo.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Mali transportni voziček
Številka sklopa: Sklop 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34900000
34911100
42415200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
Mali transportni voziček
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 45
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z zakonodajo.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila in ZJN-3.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
15.12.2020   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 15.12.2020   10:01
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 15.12.2020 in se bo začelo ob 10.01 uri na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.




Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 09.12.2020   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
30.11.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 07.12.2020   10:21
VPRAŠANJE
Spoštovani,

zanimajo me dimenzije pladnjev? Euronorm (530x370)? Gastronorm (530x325)? Ali morda kakšne druge dimenzije?

Hvala in lep pozdrav,

ODGOVOR: Dimenzija pladnjev je 530x370.




Datum objave: 08.12.2020   10:05
VPRAŠANJE
Spoštovani naročnik,

pri pregledu razpisne dokumentacije s ena vas obračamo z naslednjimi vprašanji:

1. Glede na trenutno situacijo s Koronavirusom prihaja do zamud pri dobavi materiala in pri sami proizvodnji blaga, zato vas prosimo, da nam omogočite rok dobave vsaj 60 dni od podpisa pogodbe.

2. V dokumentu OBR-5 IZJAVA o izpolnjevanju zahtev naročnika, smo zasledili tudi zahtevo o dobavi vzorca. Ker ne gre za standardni artikel kot gastronom posoda, servisni voziček, etc. proizvajalec zagotovo ne bo pripravljal vzorca. Vozički bodo narejeni po specifikacijah iz kataloga proizvajalca oziroma po specifikacijah navedenih v naši ponudbi. Zato vas prosimo, da zahtevo po vzorcu umaknete iz izjave o izpolnjevanju zahtev naročnika.


Hvala, lep pozdrav.


ODGOVOR: Potrjujemo podaljšan rok dobave. Dostava vzorca ni potrebna, saj gre za standardni artikel.
Naročnik je v ta namen objavil spremembo obrazca OBR-5 sprememba z dne 8.12.2020, na naslednji povezavi: https://www.sb-izola.si/si/aktualno/razpis-in-javno-narocilo/nmv-099rn-20-dobava-transportnih-vozickov-za-prevoz-obrokov-na-oddelek.




Datum objave: 08.12.2020   14:29
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali lahko definirate/opišete priključek vozička (spredaj + zadaj) 12,5cm. Predvesm mere.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR: Priključki morajo zagotavljati prevoz več vozičkov hkrati. Naročnik je objavil fotografijo zadnjega in sprednjega priključka na naslednji povezavi:
https://www.sb-izola.si/si/aktualno/razpis-in-javno-narocilo/nmv-099rn-20-dobava-transportnih-vozickov-za-prevoz-obrokov-na-oddelek




Datum objave: 09.12.2020   09:18
VPRAŠANJE
Spoštovani,

imamo zunanji servis kateri je s certifikatom pooblaščen s strani proizvajalca. Ali moramo pooblaščen servis navesti kot podizvajalca v ponudbi ali zadostuje priložen proizvajalčev certifikat?

Hvala in lep pozdrav,.

ODGOVOR: Ponudnik mora biti registriran kot serviser ponujene opreme. V nasprotnem primeru mora v ponudbi priglasiti podizvajalca.




Datum objave: 09.12.2020   13:00
VPRAŠANJE
Spoštovan naročnik,

Smo ponudnik profesionalne opreme na trgu. Pri pregledu tehničnih zahtev smo opazili, da želite specialni voziček in ne standardni iz kataloga. Zapisali ste, da potrebujete "pressure cleaning" čiščenje z visokotlačnimi čistilci..., torej mora biti voziček narejen na drugačen način, kot je standardni, etc. kar pa posledično vpliva tudi na budžet, ki ste namenili za nabavo vozičkov. Ali je postavljen budžet dokončen, glede na to, da ste zapisali, da je merilo najnižja cena ponudnika? Na trgu obstaja nekaj ponudnikov, ki ponujajo podobno opremo s katero uporabniki na dolgi na dolgi rok niso bili zadovoljno. Naročnika prosimo, da upošteva drugačna merila pri odločitvi.

Hvala za odgovor. LP

ODGOVOR: Naročnik je v dokumentaciji navedel ocenjeno vrednost oziroma zagotovljena sredstva. Za izbor najugodnejšega ponudnika bo uporabljeno merilo Ekonomsko najugodnejša ponudba. Naročnik bo za ekonomsko najugodnejšo ponudbo za posamezni sklop štel ponudbo, ki bo imela najnižjo končno ceno z DDV za posamezni sklop (cena, ki jo naročnik dejansko plača). Ponudniki pa morajo ponuditi vozičke, ki so skladni z vsemi zahtevami naročnika.




Datum objave: 09.12.2020   14:10
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali lahko definirate/opišete priključek vozička (spredaj + zadaj) 12,5cm. Predvesm mere.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR: Mera priključka je: Dolžina 46cm, premer luknje 25mm.





Datum objave: 10.12.2020   10:45
VPRAŠANJE
Spoštovani
Ali lahko pri Sklopu 2 - mali transportni voziček ponudimo voziček dolžine do 111 cm, da zadostimo pogoju notranje globine 55,5 cm in notranje širine 37,5 v dveh predelih?

V kolikor ni dovoljeno spreminjanje dolžine vozička 90cm, ali lahko ponudimo voziček 1 x 20 pladnjev, ki ima notranjo globino do 75 cm in notranjo širino do 53,5 v enem predelu? V tem primeru je zunanja dimenzija vozička 1 x 20 pladnjev DxŠxV : 827x875x1655mm


ODGOVOR: Naročnik zunanjih mer vozička ne spreminja in je dovoljeno mero (od - do) navedel v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila. Notranjost vozička mora biti prilagojena vsaj za minimalno število pladnjev kot je določil naročnik. Dimenzija pladnjev je 530x370.




Datum objave: 10.12.2020   10:52
VPRAŠANJE
Spoštovani,

zanima me ali lahko ponudimo željeni voziček ampak z naslednjmimi merami:

Sklop 1:

1. Notranja globina 749 mm, željena 750 mm?
2. Notranja širina 532 mm, željena 535 mm?
3. Ločilo predelov 65 mm, željeno 40 mm?
4. Notranja višina 1244 mm, željeno 1200 mm?

ODGOVOR: Notranjost vozička mora biti prilagojena vsaj za minimalno število pladnjev kot je določil naročnik. Dimenzija pladnjev je 530x370. Notranjost mora biti prilagojena na način, da se pladnji ne zvračajo. Zunanja mera vozička ostaja nespremenjena.

Sklop 2:

1. Zunanja dolžina vozička 1049 mm, željena 800 - 900 mm?
2. Notranja globina 549 mm, željena 555 mm?
3. Širina 372 mm, željena 375 mm?
4. Ločilo predelov 65 mm, željeno 40 mm?
5. Notranja višina 1243 mm, željeno 1200 mm?

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR: Naročnik zunanjih mer vozička ne spreminja in je dovoljeno mero (od - do) navedel v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila. Notranjost vozička mora biti prilagojena vsaj za minimalno število pladnjev kot je določil naročnik. Dimenzija pladnjev je 530x370. Notranjost mora biti prilagojena na način, da se pladnji ne zvračajo.