Dodatna pojasnila
Datum objave: 21.12.2020 14:18
VPRAŠANJE
pozdravljeni !
zanima nas, ali se lahko prijavimo samo za dovoz sekancev pod 15 01 03. ( lesena embalaža )
a sekance tudi sprejemate...
mi bi se samo zato prijavili.
smo iz Celja Kostanj d.o.o.
LEPO PROSIM ZA ODGOVOR !!
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik sekancev ne sprejema.
Javno naročilo je pripravljeno po sklopih ponudnik ne more oddati ponudbe samo za eno postavko, ampak za celoten sklop. Gre za prevzem in odvoz odpadkov s strani izvajalca na lokaciji naročnika.
Lep pozdrav.
Datum objave: 07.01.2021 11:22
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
V dokumentaciji JN je navedeno, da naročnik opozarja ponudnika, da bo pogodba/okvirni sporazum sklenjen v vsebini, ki izhaja iz vzorca pogodbe/okvirnega sporazuma oz. je v skladu s to dokumentacijo.
V zvezi s tem nas zanima, ali to pomeni, da izbrani ponudnik z naročnikom pred sklenitvijo okvirnega sporazuma določb vzorca okvirnega sporazuma ne moreta več spreminjati in medsebojno usklajevati, ali je to dopustno in mogoče.
Hvala za odgovor.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
Morebitna vprašanja v zvezi z okvirnim sporazumom/pogodbo mora ponudnik podati v skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila preko Portala javnih naročil. Po podpisu pogodbe, le ta ne bo več predmet usklajevanja.
Lep pozdrav.
Datum objave: 08.01.2021 08:21
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Za predvidene količine pepela, sadre in žlindre je stroškovno učinkovit prevoz z vsaj 30m3 vlačilci. Ali obstaja možnost prevzema odpadka na vaši lokaciji v takšni obliki in ne samo s 7m3 kontejnerji?
Prav tako nas zanima predvidena dinamika odvoza, ker v razpisu ni določena.
ODGOVOR
Pozdravljeni,
Odvoz pepela se izvaja v zaprtih cisternah, odvoz sadre in žlindre pa s pokritimi kamioni prekucniki, odvisno od nastalih količin.
Dinamike odvoza ni možno napovedati na daljši rok, lahko se usklajuje le na tedenskem nivoju, zgolj ob nastanku zadostnih količin odpadka.
Lep pozdrav.
Datum objave: 11.01.2021 08:28
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Vzorec okvirnega sporazuma za sklop 4 v točki 3.2.navaja:
Stranki okvirnega sporazuma soglašata, da se bo prevzem in odvoz proizvodnih odpadkov (št. 10 01 01 žlindra) vršil s kontejnerskim odvozom ali s tovornjaki prekucniki v lasti izvajalca.
v točki 4.5 ta isti sporazum navaja:
Stranki okvirnega sporazuma soglašata, da bo za vse odpadke brezhibne samonakladalne kontejnerje/zabojnike v velikosti 5m3, 7m3 ali 10m3, zagotovil izvajalec.
Moje vprašanje je ali izvajalec lahko garantira odvoz s tovornjaki prekucniki ali mora obvezno pridobiti kontejnerje? Podatek je ključen za oddajo ponudbene cene za opravljanje storitev prevzema, odvoza in predelave žlindre.
Hvala za odgovor.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Pozdravljeni.
Naročnik zahteva, da Izvajalec za vse odpadke iz dejavnosti, za sklope 1-3, zagotovi brezhibne samonakladalne kontejnerje/zabojnike v velikosti 5m3, 7m3 ali 10m3 (za naročnika najbolj optimalna velikost 7 m3).
Torej, izvajalec lahko vrši odvoze za sklope 1-3 s kontejnerskim odvozom, za sklopa 4 in 6 s pokritimi tovornjaki prekucniki in za sklop 5 v zaprtih cisternah.
Naročnik bo korigiral točko 3.2. prvi odstavek vzorca okvirnega sporazuma
» Stranki okvirnega sporazuma soglašata, da se bo prevzem in odvoz proizvodnih odpadkov (št. 10 01 01 -žlindra) vršil s pokritimi tovornjaki prekucniki izvajalca.«
Lep pozdrav.
Datum objave: 18.01.2021 11:11
VPRAŠANJE
Spoštovani,
(za sklop 4-6 mora ponudnik predložiti veljavno potrdilo o vpisu v evidenco zbiralcev odpadkov ali izvajalcev obdelave.)
Ali se v primeru, da je ponudnik vpisan v evidenco le kot posrednik/trgovec z odpadki, njegov podizvajalec pa ima OVD za predelavo omenjenih odpadkov, šteje, da ponudba izpolnjuje pogoje? (odvozi bi potekali direktno TEŠ - obdelava)
Enako vprašanje v primeru konzorcijske ponudbe in je vodilni partner posrednik/trgovec.
Hvala za odgovor.
ODGOVOR
»Referenčno zahtevo po posameznem sklopu mora izpolniti ponudnik. Skupina ponudnikov postavljeni pogoj izpolni preko kateregakoli člana skupne ponudbe. V kolikor ponudnik nastopa s podizvajalci, lahko navedeni pogoj izpolni tudi s podizvajalcem, vendar le, če bo podizvajalec, s katerim ponudnik pogoj izpolnjuje, pri predmetnem javnem naročilu dejansko dobavljal blago/izvajal storitve, v zvezi s katerimi izpolnjuje pogoj.
Naročnik dopušča vse oblike nastopa ponudnika (samostojna ponudba, skupna ponudba, podizvajalce). Torej v kolikor ponudnik sam nima ustreznih dovoljenj, nastopa pa s podizvajalcem ali soponudnikom, ki razpolaga z dokazili, dovoljenji, potem lahko izpolni referenčno zahtevo preko soponudnika ali podizvajalca, pod pogojem, da bo ta dejansko izvajal storitve, v zvezi s katerimi izpolnjuje pogoj/referenčno zahtevo.«
Datum objave: 18.01.2021 11:33
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Zanima nas v kolikor bi se želeli prijaviti na 2 izmed 6 sklopov ali moramo oddati 2 ločeni prijavi za vsak sklop posebej ali zadostuje 1 prijava, ki vključuje vse potrebne dokumente za oba sklopa.
Že vnaprej se vam zahvaljujemo za odgovor.
Lep pozdrav
ODGOVOR
Zadostuje ena prijava, ki vključuje vse potrebne dokumente za oba sklopa.
Datum objave: 19.01.2021 09:00
VPRAŠANJE
Prosi za dodatno pojasnilo:
V razpisni dokumentaciji imate navedeno:
npr. priloga 6 (v primeru sklopa 4) - najmanj 1 referenco za izvedene storitve (primerljive zahtevam naročnika) za obdobje zadnjih 5 let šteto od dneva za oddajo ponudb in v višini najmanj 20.000,00 EUR na leto v obdobju dveh let;
Prosim pojasnite zadnjih 5 let in v obdobju dveh let
ODGOVOR
Zahteva se: »najmanj 1 referenca izvedene storitve (primerljive z zahtevami tega sklopa javnega naročila) za obdobje zadnjih 5 let šteto od dneva za oddajo ponudb in v višini najmanj 20.000,00 EUR (na leto-se črta; tiskarska napaka) v obdobju dveh let.«
Vrednost 20.000,00 EUR se nanaša na obdobje dveh let.