Naročnik: Javno podjetje center za ravnanje z odpadki Puconci d.o.o., Vaneča 81B, 9201 Puconci
Blago: Oprema za linijo za obdelavo kosovnih odpadkov
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 832.650,00 EUR
JN007915/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 21.12.2020
JN007915/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.01.2021
JN007915/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 12.02.2021
JN007915/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 12.02.2021
Naslov: Oprema za linijo za obdelavo kosovnih odpadkov Referenčna številka dokumenta: cerop000198-2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
42640000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Oprema za linijo za obdelavo kosovnih odpadkov
II.1.5 Ocenjena skupna vrednost
Vrednost brez DDV: 680.000,00 EUR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
42640000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: regijski center za ravnanje z odpadki Pomurje
II.2.4 Opis javnega naročila
Oprema za linijo za obdelavo kosovnih odpadkov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v dnevih: 100 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
20.01.2021 08:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 20.01.2021 08:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.01.2021 08:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Javno podjetje center za ravnanje z odpadki Puconci d.o.o.
Vaneča 81B
9201
Puconci
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
17.12.2020
Dodatna pojasnila
Datum objave: 10.01.2021 23:10
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
glede na splošno znano situacijo z virusom, čas praznikov, kolektivnih dopustov, zaprtja večine tovarn in tudi še vedno neobjavljene razpisne dokumentacije pričakujemo podaljšanje roka za oddajo ponudbe in posledično postavitve eventualnih vprašanj vsaj za minimalno 15 delovnih dni. Po preveritivi dosegljivosti proizvajalcev opreme praktično ni nikjer nikogar do 11.01.2021, ki bi lahko pripravil ponudbo s katero bi se prijavili na razpis.
Hvala za razumevanje!
ODGOVOR
Spoštovani, naročnik rokov v predmetnem javnem naročilu ne bo podaljšal.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.