Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
OSNOVNA ŠOLA DR.IVANA KOROŠCA Borovnica
Poštni naslov:
Paplerjeva ulica 15
Poštna številka:
1353
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Borovnica
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Mateja Gerdina
E-pošta
mateja.gerdina@guest.arnes.si
Telefon
+386 17572500
Telefaks
+386 17572510
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/380286/OS-BOROVNICA-KO.zip Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=23240 na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti Izobraževanje
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: Nabave ekstra lahkega kurilnega olja
Referenčna številka dokumenta: 430-4/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09135100
II.1.3 Vrsta naročila Blago
II.1.4 Kratek opis Nabava ekstra lahkega kurilnega olja
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09135100
II.2.3 Kraj izvedbe SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila Nabave ekstra lahkega kurilnega olja
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Merilo stroškov:
ime ponder cena 95 dodatni popust 5
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 11.01.2021 10:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Ponudba mora biti veljavna do 31.01.2021IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 11.01.2021 10:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 31.12.2020 10:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 20.12.2020