Naročnik: VRTEC MIŠKOLIN, Novo Polje, cesta VI 1, 1260 Ljubljana - Polje
Storitve: izvajanje storitev okolju prijaznega čiščenja v Vrtcu Miškolin za obdobje treh let
ZJN-3: Odprti postopek
JN008013/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 24.12.2020
JN008013/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 19.01.2021
JN008013/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.03.2021
JN008013/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 10.05.2021
JN008013/2020-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 12.07.2021
JN008013/2020-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 18.10.2021
JN008013/2020-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 17.01.2022
Naslov: izvajanje storitev okolju prijaznega čiščenja v Vrtcu Miškolin za obdobje treh let Referenčna številka dokumenta: 430-2502/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90910000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Čiščenje v Vrtcu Miškolin
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
čiščenje v Vrtcu Miškolin
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
ime
ponder
delovne razmere pri ponudniku
10
Cena – Ponder: 90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
določeno v razpisni dokumentaciji
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Seznam in kratek opis meril za izbor: določeno v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Seznam in kratek opis meril za izbor: določeno v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.01.2021 10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.01.2021 10:01 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 27. 1. 2021 in se bo izvedlo ob 10.01 uri na spletnem naslovu https://ejn.gov.si.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 15.01.2021 10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
VRTEC MIŠKOLIN
Novo Polje, cesta VI 1
1260
Ljubljana - Polje
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
23.12.2020
Dodatna pojasnila
Datum objave: 14.01.2021 12:27
Številka: 430-2502/2020-6 Oznaka JN: 7560-20-600018 Datum: 14.1. 2021
ZADEVA: Pojasnila in spremembe razpisne dokumentacije
Preko Portala javnih naročil smo za javno naročilo »Izvajanje storitev okolju prijaznega čiščenja v Vrtcu Miškolin za obdobje treh let« številka objave JN008013/2020-B01, objavljeno dne 24. 12. 2020 in v Uradnem listu EU, številka objave 2020/S 252-636224, objavljeno dne 28. 12. 2020, prejeli naslednja vprašanja potencialnih ponudnikov:
1. Vprašanje: Pozdravljeni, glede referenc nas zanima, ali je ustrezno, da predložimo referenčno potrdilo, ki smo ga pridobili v mesecu decembru 2020? Referenca ustreza vsem ostalim zahtevam opredeljenim v razpisni dokumentaciji. Sprašujemo samo glede časovne veljavnosti, referenca odraža zadnje stanje. Hvala za odgovor. Odgovor: Da, lahko.
2. Vprašanje: Spoštovani, želeli bi vas opozoriti, da je morda v obrazcu Prikaz strukture ponudbene cene v excelu prišlo do napake. V celicah G9, H9, G11, H11, G17, H17 je namreč zapisano: »Skupna vrednost z DDV na m2 za 48 mesecev«, predmetno javno naročilo pa se oddaja za 36 mesecev. Odgovor: V obrazcu Prikaz strukture ponudbene cene v excelu je prišlo do napake. V navedenih celicah je pravilen zapis 36 mesecev. Naročnik bo objavil popravek obrazca.
3. Vprašanje: Spoštovani, prosimo za obrazložitev kaj pomeni, kot je navedeno v zadnjem odstavku 4. člena okvirnega sporazuma: »Naročnik bo plačeval le dejansko opravljene storitve skladno z določili te pogodbe in ne nosi nobene odgovornosti zaradi nedoseganja skupne ocenjene oziroma predvidene vrednosti storitev iz te pogodbe«. Ali razumemo pravilno, da se torej storitve mesečno zaračunavajo po dejansko opravljeni urah? Zahvaljujemo se vam za odgovor.
Odgovor: Da, storitve se mesečno obračunavajo po dejansko opravljenih urah čiščenja oziroma m2 čiščenja.
Skladno s podanim odgovorom, bo naročnik objavil popravek obrazca. Lepo pozdravljeni!
Pripravila: Alenka Mihelčič Tadeja Möderndorfer, Vodja službe
Posredovano: - Portal javnih naročil
Datum objave: 18.01.2021 15:23
Številka: 430-2502/2020-8 Oznaka JN: 7560-20-600018 Datum: 18. 1. 2021
ZADEVA: Dodatna informacija k razpisni dokumentaciji
Javno naročilo za »Izvajanje storitev okolju prijaznega čiščenja v Vrtcu Miškolin za obdobje treh let« je bilo objavljeno na Portalu javnih naročil, številka objave JN008013/2020-B01, dne 24. 12. 2020 in v Uradnem listu EU, številka objave 2020/S 252-636224, objavljeno dne 28. 12. 2020.
Naročnik ponudnikom posreduje naslednjo dodatno informacijo:
Naročnik v razpisni dokumentaciji v poglavju III. Splošne zahteve naročnika v zvezi s predmetom javnega naročila, v točki 4. Zahteve naročnika v zvezi z delavci čistilci, na strani 18, spreminja drugi odstavek, ki po novem glasi: »Ponudnik je pri pripravi ponudbe dolžan upoštevati vsaj navedeno število delavcev. Delavci morajo opravljati storitve čiščenja dnevno vsaj navedeno število ur. Število ur, ki se porabijo za opravljanje generalnih čiščenj, ne sme zmanjšati dnevne prisotnosti delavcev - čistilcev na posamezni lokaciji. Storitve čiščenja morajo biti strokovno vodene in nadzorovane s strani pooblaščenega delavca izvajalca. Odgovorna oseba izvajalca mora opravljati kontrolo čiščenja vsaj 1- krat mesečno.«
Spremembo upoštevaje pri pripravi ponudbene dokumentacije.
Lepo pozdravljeni!
Pripravila: Alenka Mihelčič
Tadeja Möderndorfer, Vodja službe Posredovano: - Portal javnih naročil
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.