Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA
Poštni naslov:
Zaloška cesta 2
Poštna številka:
1000
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Ljubljana
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Simon Smrke
E-pošta
simon.smrke@kclj.si
Telefon
+386 15221230
Telefaks
Internetni naslovi
Glavni naslov (URL):
https://www.kclj.si
Internetni naslov profila kupca (URL):
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.kclj.si/javnar/RD_GOI_dela_sterilizatorji.zip Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=23288 na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti Zdravje
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: Izvedba GOI del pri zamenjavi treh sterilizatorjev v centralni sterilizaciji UKC Ljubljana
Referenčna številka dokumenta: 845080105-159-20
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45215100
II.1.3 Vrsta naročila Gradnje
II.1.4 Kratek opis Izvedba GOI del pri zamenjavi treh sterilizatorjev v centralni sterilizaciji UKC Ljubljana.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45215100
II.2.3 Kraj izvedbe SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila Razvidno iz razpisne dokumentacije in njenih prilog.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v dnevih: 110
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: DaIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 15.01.2021 12:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Ponudba mora biti veljavna do 31.05.2021IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 15.01.2021 12:05
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.01.2021 12:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 23.12.2020