Naročnik: MESTNA OBČINA NOVO MESTO, Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto
Storitve: Izdelava projektne dokumentacije IZP, DGD in PZI za ureditev fekalne in meteorne kanalizacije na ulici Slavka Gruma
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 14.518,00 EUR
JN007964/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 23.12.2020
JN007964/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 13.01.2021
JN007964/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.01.2021
JN007964/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 26.02.2021
JN007964/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 26.02.2021
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na: URL: https://www.s-procurement.si/ Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://www.s-procurement.si/
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izdelava projektne dokumentacije IZP, DGD in PZI za ureditev fekalne in meteorne kanalizacije na ulici Slavka Gruma Referenčna številka dokumenta: 433-23/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71300000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Izdelava projektne dokumentacije IZP, DGD in PZI za ureditev fekalne in meteorne kanalizacije na ulici Slavka Gruma
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71320000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI037 - Jugovzhodna Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Novo mesto
II.2.4 Opis javnega naročila
Izdelava projektne dokumentacije IZP, DGD in PZI za ureditev fekalne in meteorne kanalizacije na ulici Slavka Gruma
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.01.2021 13:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 05.04.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.01.2021 13:05 Kraj: Odpiranje bo potekalo v okviru informacijskega sistema S-Procurement.
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: Postopek odpiranja ponudb in posredovanja zapisnika ponudnikom, ki so oddali svojo ponudbo, je določen v razpisni dokumentaciji.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.01.2021 09:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.