Dodatna pojasnila
Datum objave: 04.01.2021 10:12
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
rok za oddajo je nedelja 31.1.2021 Je možno, da datum oddaje prestavite na 1.2.2021, ko je tudi delovni dan? Poleg tega je v razpisni dokumentaciji navedeno, da je potrebno priložiti ESPD obrazec, katerega med razpisno dokumentacijo na spletni strani vaše občine ni
lp
ODGOVOR
Spoštovani!
Rok za oddajo ponudb je določen v skladu z ZJN-3. Ponudbo lahko oddate v času od objave javnega naročila - 28.12.2020 pa vse do poteka roka - 31.1.2021, do 10:00. Ponudbo lahko oddate v celotnem navedenem obdobju in ne samo na dan 31.1.2021, zato dejstvo, da je ravno ta dan nedelja, ne vpliva na predmetni postopek. Prav tako je portal eJN, na katerem ponudnik odda ponudbo, operativen tudi na dela proste dneve. Zaradi navedenega naročnik ne bo podaljšal roka za oddajo ponudb.
ESPD obrazec bo v najkrajšem možnem času objavljen tudi na spletni strani. Hvala za opozorilo. JE pa moč dostopati do ponudbene dokumentacije tudi preko portala javnih naročil, kjer je ESPD obrazec priložen - URL:
https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/380739/Razpisna_dokumentacija.zip
Lep pozdrav.
Datum objave: 04.01.2021 10:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,
naročnika naprošamo, da prestavi rok za oddajo ponudbe, ki je v nedeljo 31.1.2020 ali na petek 29.1.2021 ali na ponedeljek 1.2.2021.
Hvala in lep pozdrav,
ODGOVOR
Spoštovani!
Rok za oddajo ponudb je določen v skladu z ZJN-3. Ponudbo lahko oddate v času od objave javnega naročila - 28.12.2020 pa vse do poteka roka - 31.1.2021, do 10:00. Ponudbo lahko oddate v celotnem navedenem obdobju in ne samo na dan 31.1.2021, zato dejstvo, da je ravno ta dan nedelja, ne vpliva na predmetni postopek. Prav tako je portal eJN, na katerem ponudnik odda ponudbo, operativen tudi na dela proste dneve. Zaradi navedenega naročnik ne bo podaljšal roka za oddajo ponudb.
Lep pozdrav.
Datum objave: 07.01.2021 18:59
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v RD imate kot pogoj za sodelovanje na JN določeno, da mora ponudnik najkasneje ob sklenitvi pogodbe izročiti kopijo zavarovalne police za zavarovanje poklicne odgovornosti v višini 50.000 EUR za vsak škodni primer, ki mora kriti škodo nastalo v času trajanja pogodbe oziroma še 2 leti po prenehanju.
Kakšna škoda naj bi naročniku oziroma tretjim osebam nastala v obdobju po koncu izvajanja del po pogodbi? Razumemo, da je zavarovanje veljavno za čas veljavnosti pogodbe (ko se dela izvajajo in dejasnko lahko pride do nastanka škode z izvajanjem del), strinjali bi se tudi z zahtevo po poaljšanju veljavnosti za določeno minimalno obdobje po koncu izvajanja, (npr. max 90 dni), nikakor pa ne 2 leti. V 2 letih po koncu izvajanja del po tej poogdbi boste verjetno že imeli sklenjeno novo pogodbo z (novim) izvajalcem, od katerega boste prav tako zahtevali, da ima zavarovano svojo odgovornost.
Prosim, da pogoj ustrezno popravite skladno z zgoraj zapisanim!
ODGOVOR
Spoštovani!
Naročnik se želi zavarovati za primer, ko bi mu po realizaciji predmetnega javnega naročila nastala škoda, za katero bi bilo ugotovljeno, da je razlog za njen nastanek krivdni razlog na strani izvajalca ob izvedbi predmetnih del. Naročnik bi v tovrstnem primeru lahko v roku dveh let od realizacije pogodbe, uveljavljal odškodninski zahtevek neposredno od zavarovalnice, torej v tem roku ne bi glede uspeha v morebitnem odškodninskem zahtevku bil odvisen od likvidnosti samega izvajalca, temveč od zavarovalnice.
Lep pozdrav.
Datum objave: 07.01.2021 19:15
VPRAŠANJE
Dodatno: poleg tega, da zahtevamo prestavitev roka za oddajo ponudbe na uradni delovni dan, vas opozarjamo, da spoštujte določila ZUP, ravna strokovno ter naj ne pozabi, da je za izpolnjevanje pogojev oziroma v fazi preverjanja sposobnosti ponudnikov zelo odločilno stanje (kazenske evidence, plačani davki in prispevki, finančna sposobnost..ipd) na dan, ki je določen za oddajo ponudb! O stanju na ta dan (ki nikakor ne more biti na dela prost dan!) bo moral naročnik pridobivati potrdila iz uradnih evidenc.
Predlagamo, da ne vztrajate pri svoji zmoti, ker se boste v nadaljevanju izvedbe postopka oddaje javnega naročila še bolj zapletli v in zaradi te datumske nepravilnosti...
ODGOVOR
Spoštovani!
Odgovor na to vprašanje je že bil podan pri vprašanju z dne 6.1.2021, 11:30.
Lep pozdrav.
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Predlagamo, da prestavite rok za oddajo ponudbe na uradni delovni dan v Republiki Sloveniji, sicer bomo vložili zahtevek za revizijo.
Lep pozdrav!
ODGOVOR
Spoštovani!
Ta odgovor se naj upošteva tudi kot odgovor na vprašanje z dne 6.1.2021, 11:43
Naročnik ne bo prestavil rok za oddajo ponudbe. ZJN-3 ne določa, da mora biti rok za oddajo ponudbe dela prost dan. Ponudnik ima od objave 34 dni časa za pripravo in oddajo ponudbe. Oddaja poteka elektronsko na portalu eJN, ki deluje 24 ur na dan, neglede na to ali je delovni ali pa dela prost dan. V kolikor ponudnika skrbi, da ne bo uspel oddati ponudbe 31.1.2021 oz. 30.1.2021 potem ima še vedno možnost , da odda ponudbo prej, npr. v petek 29.1.2021.
Ponudnika tudi obveščamo, da naročnik do sedaj, v preteklih postopkih javnega naročanja, v okviru katerih je bil rok za oddajo ponudbe določen na nedeljo, ni imel nobenega problema s pridobitvijo podatkov iz uradnih evidenc. Prav tako nihče od ponudnikov v tovrstnih primerih do sedaj ni izrazil nestrinjanja glede tega.
Prav tako pa je omembe vredno, da se z zgoraj navedeno razlago strinja tudi direktorat za javna naročila, pri katerem je naročnik preveril svoje tolmačenje.
Lep pozdrav.
Datum objave: 11.01.2021 11:06
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
zakaj ne spremenite roka za oddajo ponudb do 29.01.2021, na dan petek? Ali ima Občina Dol pri Ljubljani v nedeljo uradne ure? (nad-ure ?) Ste edini naročnik, ki objavi rok za oddajo ponudbe javnega naročila v nedeljo. Iz kakšnega razloga vztrajate, da je zadnji dan za oddajo ponudbe - nedelja, če pa imate možnost postaviti rok tudi v petek, 29.1.2021? So to zgolj vaše kaprice, ali imate tehten razloga za takšne nerazumne roke? Prosimo za konkretno in korektno obrazložitev - pričakujemo korektnost do ponudnikov, vaših potencialnih poslovnih partnerjev!
Lep pozdrav!
ODGOVOR
Spoštovani!
Odgovor na to vprašanje je že bil dne 07.01.2021, ob 19:15.
Naročnik še dodaja, da je rok za oddajo ponudb določen skladno z javno naročniško zakonodajo in enak za vse ponudnike.
Naročnik ponovno poudarja, da vztraja pri roku za oddajo ponudb .
Lep pozdrav.
Datum objave: 21.01.2021 08:51
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
Zanima me ali pri javljanju na razpis, opremo CVE, tehnično opremo in podatke o zaposlenih potrjujemo z izjavo (ESPD) ali potrebujemo kakšno drugo zadevo in če, katero?
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani!
Vse navedeno ponudnik potrjuje z izjavo ESPD..
Lep pozdrav.
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
Zanima me ali pri javljanju na razpis opremo CVE, tehnično opremo in podatke o zaposlenih potrjujemo z izjavo (ESPD) ali potrebujemo še kakšno drugo zadevo in če da, katero?
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani!
Vse navedeno ponudnik potrjuje z izjavo ESPD.
Lep pozdrav.
Datum objave: 25.01.2021 18:41
VPRAŠANJE
Spoštovani, v razpisni dokumentaciji na strani 6. zahtevate da ponudnik zagotovi 1 odgovornega vodjo del, z minimalno 5. stopnjo izobrazbe in 5. leti delovnih izkušenj iz področja vzdrževanja cest.
V nadaljevanju razpisne dokumentacije na strani 20. pod postavko "C. Tehnična in kadrovska sposobnost", pa imate zapisano da naročnik zahteva da ponudnik zagotovi najmanj enega vodjo posameznih del, ki je vpisan v imenik zbornice in izpolnjuje pogoje za vodjo posameznih del.
Prosim vas za obrazložitev izpolnjevanja pogoja.
Kateremu pogoju mora ponudnik zadostiti, navedenemu na strani 6. razpisne dokumentacije ali navedenemu na strani 20. razpisne dokumentacije pod točko C. Tehnična in kadrovska sposobnost?
ODGOVOR
Spoštovani!
Ponudnik mora zadostiti pogoju pod postavko "C. Tehnična in kadrovska sposobnost", za kar izpolni obrazec št. 4.
Lep pozdrav