Dosje javnega naročila 007987/2020
Naročnik: OBČINA IVANČNA GORICA, Sokolska ulica 8, 1295 Ivančna Gorica
Storitve: Tiskanje občinskega glasila Klasje v letih 2021 in 2022
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN007987/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 24.12.2020
JN007987/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.02.2021
JN007987/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 31.03.2021
Zahtevek za revizijo

    JN007987/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
OBČINA IVANČNA GORICA
Sokolska ulica 8
1295
SI
Ivančna Gorica
Slovenija
Mojca Globokar Anžlovar
obc.ivancna.gorica@siol.net
+386 17812100
+386 17812120

Internetni naslovi
http://ivancna-gorica.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.ivancna-gorica.si/Obcina-Ivancna-Gorica/
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=23317
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Tiskanje občinskega glasila Klasje v letih 2021 in 2022
Referenčna številka dokumenta: 430-0032/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
79810000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je tiskanje občinskega glasila Klasje v letih 2021 in 2022, in sicer predvidoma 10 številk na leto ali manj.

Specifikacija javnega naročila:
Format: 297x420 mm, dovoljeno odstopanje +/-6 %;
Dodelava: zgibano na format 297x210 mm +/-6 %;
Papir: Brite 52 g, ali drug papir s podobno belino, gramatura papirja med 50 in 55 g;
Vrsta tiska: barvno, po modelu CMYK;
Obseg: 24/28/32/36/40/44/48 strani;
Naklada: 6.500 kom, lahko se naknadno poveča;
Dodelava: pakirano po 50 ali 100 kom s poštnimi nazivnicami, ki jih v elektronski obliki posreduje naročnik;
Rok dostave: 30 ur od prejete končne verzije glasila v elektronski obliki;
Dostava: Poštni logistični center, Cesta v Mestni log 55, 1102 Ljubljana;
Plačilo: 30 dni.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
79810000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Storitev se lahko izvaja kjerkoli, blago mora biti vsakokrat dostavljeno na naveden naslov.
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je tiskanje občinskega glasila Klasje v letih 2021 in 2022, in sicer predvidoma 10 številk na leto ali manj.

Specifikacija javnega naročila:
Format: 297x420 mm, dovoljeno odstopanje +/- 6 %;
Dodelava: zgibano na format 297x210 mm + / - 6 %;
Papir: Brite 52 g, ali drug papir s podobno belino, gramatura papirja med 50 in 55 g;
Vrsta tiska: barvno, po modelu CMYK;
Obseg: 24/28/32/36/40/44/48 strani;
Naklada: 6.500 kom, lahko se naknadno poveča;
Dodelava: pakirano po 50 ali 100 kom s poštnimi nazivnicami, ki jih v elektronski obliki posreduje naročnik;
Rok dostave: 30 ur od prejete končne verzije glasila v elektronski obliki;
Dostava: Poštni logistični center, Cesta v Mestni log 55, 1102 Ljubljana;
Plačilo: 30 dni.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.02.2021
Konec: 31.12.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Navedeno v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.01.2021   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.01.2021   09:01
Kraj: Portal e-JN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 14.01.2021   23:59
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.12.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 24.12.2020   12:25
VPRAŠANJE
Razpisne dokumentacije na vaši spletni strani ni mogoče najti.
Prosim, če jo objavite.

ODGOVOR

Spoštovani,

danes dne 24. 12. 2020 bo objavljena na naši spletni strani.

Občina Ivančna Gorica


Datum objave: 04.01.2021   08:00
VPRAŠANJE
Spoštovani

ali je glasilo kaj vezano z žico ali je brez vezave?

ODGOVOR

Spoštovani,

glasilo je brez vezave.

Občina Ivančna Gorica



Datum objave: 04.01.2021   08:39
VPRAŠANJE
Spoštovani

ali nam lahko pošljete vzorec glasila? Saj bomo zaradi skopih tehničnih podatkov lahko oddali transparentno ponudbo.

ODGOVOR

Spoštovani,

vzorec glasila vam ne moremo posredovati po pošti. Lahko pa ga vi in tudi ostali potencialni ponudniki prevzemete na vložišču Občine Ivančna Gorica, Sokolska uulica 8, 1295 Ivančna Gorica. Zaradi razglašene epidemije je potrebno, da prevzem (datum in uro) napoveste vnaprej na elektrosnki naslov: obc.ivancna.gorica@siol.net.

Lep pozdrav.

Občina Ivančna Gorica


Datum objave: 04.01.2021   09:36
VPRAŠANJE
Spoštovani

zaradi epidemiološkega stanja in omejitev gibanja med občinami ter stikov bi v teh razmerah bilo potrebno zagotavljati čim manj stikov.
zato vas prosim če nam lahko pošljete vzorec glasila na naslov podjetja, ki bi vam ga poslali na : obc.ivancna.gorica@siol.net.
prosim za odgovor.

hvala

ODGOVOR

Spotovani,

menimo, da je vaš predlog ustrezen, glede na razmere v povezavi z epidemijo Covida-19. Vse ponudnike, ki jh zanima vzprec glasila vabimo, da svojo željo sporočite na navedeni elektronski naslov.

Lep pozdrav.

Občina Ivančna Gorica


Datum objave: 08.01.2021   07:20
VPRAŠANJE
spoštovani

ali je gramatura papirja pravilno definirana? V prejšnem razpisu je bila drugačna?!

ODGOVOR

Spoštovani,

za večjo gramaturo smo se odločili, ker je tak papir bolj kompakten oz. trši na otip, poleg tega pa ne »prepušča« barve. Dogajalo se je namreč, da smo pri 45g časopisnem papirju pogosto opažali temne lise fotografij na drugi strani papirja, kjer je bil natisnjen samo tekst. Tako da je odgovor na obe vprašanji DA.

Lep pozdrav.

Občina Ivančna Gorica


Datum objave: 08.01.2021   07:30
VPRAŠANJE
Spoštovani

zanima me kaj za vas pomeni brite papir.. to je širok pojem!!

Hvala

ODGOVOR

Spoštovani,

Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji smo navedli pri vrsti papirja: Brite 52 g, ali drug papir s podobno belino, gramatura papirja med 50 in 55 g. Brite je ime papirja, to pomeni, da pod tem nazivom papirnica izdeluje in dobavlja to vrsto papirja. Gre za izboljšan časopisni papir. V skladu z veljavno zakonodajo lahko ponudniki ponudite tudi drug papir. Naročniku je pomembno da je enako ali podobno bel.

Lep pozdrav.

Občina Ivančna Gorica


Datum objave: 08.01.2021   07:32
VPRAŠANJE
Spoštovani,

1. Kaj pomeni za vas BRITE papir? To je ime papirja, ki pa ne označuje vrste in kvalitete papirja. Ali gre za izboljšan časopisni papir?
2. Niste navedli načina tiska. Prosim, če lahko poveste, ali gre za cold set (hladni časopisni) ali heat set tisk?

Hvala za pojasnilo in lep pozdrav!



ODGOVOR

Spoštovani,

1. da, gre za izboljšan časopisni papir z določeno belino, ki je za naročnika ustrezna.
2. pri tisku gre za heatset tisk.

Lep pozdrav.

Občina Ivančna Gorica


Datum objave: 13.01.2021   15:28
Spoštovani,

1. Pri kreiranju zahtevanega ESPD obrazca je v povezavi z zavarovanjem poklicne odgovornosti prišlo do napake, zato pri izpolnjevanju ESPD obrazca pri tej točki povsod napišite Ne ali označite NE. Naročnik bo to smatral kot ustrezno.

2. Pri "druge ekonomske ali finančne zahteve" ponudniki napišete, da izjavljate, da izpolnjujete pogoje iz točke 2.6.2.POGOJI ZA SODELOVANJE razpisne dokumentacije v povezavi s pogojem "Ponudnik ni imel blokiranega transakcijskega računa v zadnjih šestih (6) mesecih pred dnevom objave predmetnega javnega naročila."

3. Pod tehnična in strokovna sposobnost je potrebno navesti reference, in s tem izjavljate, da izpolnjujete pogoje iz točke 2.6.2.POGOJI ZA SODELOVANJE razpisne dokumentacije v povezavi s pogojem "Ponudnik ima najmanj dve (2) referenci za izvedbo enakovrednih storitev v višini najmanj 10.000 EUR brez DDV. Obe referenčni potrdili se morata nanašati na storitve, ki so se izvajale v zadnjih treh letih, šteto od dneva objave predmetnega javnega naročila oziroma se še vedno izvajajo, vendar ne manj kot eno leto šteto od dneva objave predmetnega javnega naročila".

Lep pozdrav.

Občina Ivančna Gorica




VPRAŠANJE
Spoštovani,

pri izpolnitvi ESPD obrazca smo naleteli na spodnje nejasnosti? Prosimo za pojasnila.

1. Za kakšno zavarovanje gre, v razpisu ni navedeno nikjer da je to potrebno. Kaj naj torej tu vpišemo?
Člen 58(3) Direktive 2014/24/EU, ki je v nacionalno zakonodajo prenesen s petim do devetim odstavkom 76. člena ZJN-3, določa naslednje pogoje za sodelovanje, ki se uporabljajo pri oddaji javnega naročila:
Zavarovanje poklicne odgovornosti
Zavarovalna vsota v njegovem zavarovanju poklicne odgovornosti je:
Znesek v EUR
Ali so te informacije na razpolago v elektronski obliki?
Da Ne

2. Kaj je tu potrebno opisati?
Druge ekonomske ali finančne zahteve
Glede drugih ekonomskih ali finančnih zahtev, če obstajajo, iz ustreznega obvestila ali dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila, gospodarski subjekt izjavlja, da:
Opišite jih

Ali so te informacije na razpolago v elektronski obliki?
Da Ne

3. Referenci sta navedeni v razpisu, je tu potrebno to samo ponoviti ali zahtevate kaj drugega?
C: Tehnična in strokovna sposobnost
Člen 58(4) Direktive 2014/24/EU, ki je v nacionalno zakonodajo prenesen z desetim in enajstim odstavkom 76. člena ZJN-3, določa naslednje pogoje za sodelovanje, ki se uporabljajo pri oddaji javnega naročila:
Za naročila storitev: izvedba storitev določene vrste
Samo za javna naročila storitev: V referenčnem obdobju je gospodarski subjekt opravil naslednje najpomembnejše storitve določene vrste. Naročniki lahko zahtevajo največ tri leta izkušenj in dovolijo navedbo izkušenj iz obdobja pred več kot tremi leti.
Opis
EUR
Datum
Prejemniki


hvala in lep pozdrav!

ODGOVOR