Dodatna pojasnila
Datum objave: 29.12.2020 11:24
VPRAŠANJE
Spoštovani,
glede nato da je obvezen ogled vas prosimo da nam sporočite 2 možna termina za izvedbo vseh ogledov lokacij.
lep pozdrav,
ODGOVOR
Spoštovani,
pri JN z oznako ODUVO-33/2020, katerega predmet je »Okoljsko manj obremenjujoče upravljanje in vzdrževanje objektov ter vodenje servisiranja vgrajenih sistemov in naprav na mejnih prehodih«, ni predvidenih obveznih ogledov, zato naročnik ne more sporočiti terminov za izvedbo le-teh.
Datum objave: 04.01.2021 14:28
POJASNILO:
Spoštovani,
v .pdf obliki dokumenta »Navodila gospodarskim subjektom za pripravo ponudbe« (označen z RD01-ODUVO-33_2020_-_1_-_Navodila_g_P) predmetnega javnega naročila, je prišlo do napake pri pretvorbi dokumenta iz .doc v .pdf obliko in zato, pri točki 10. Merilo zapis formule, na podlagi katere se izračuna merilo, ni viden.
Naročnik je kot del dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila pri predmetnem javnem naročilu objavil tudi .doc obliko dokumenta »Navodila gospodarskim subjektom za pripravo ponudbe« (označen z RD01-ODUVO-33_2020 - 1 - Navodila gospodarskim subjektom), kjer je pri točki 10. Merilo viden zapis formule, na podlagi katere bo naročnik izračunal merilo.
Datum objave: 07.01.2021 11:01
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v razpisni dokumentaciji navajate zahtevo, da mora ponudnik imeti na dan izdaje bonitetnega
obrazca bonitetno oceno po pravilih Basel II vsaj SB6. Pogoj je diskriminatoren, saj subjekti z
bonitetno oceno SB7 kot subjekti z oceno SB6, izkazujejo enako povprečno zmožnost za
poravnavanje obveznosti. Družba z bonitetno oceno SB7 dosega takšne vrednosti
kazalnikov, ki odražajo dejavnike tveganja za nastop dogodka neplačila, da po modelsko
ocenjeni verjetnosti nastopa dogodka neplačila, ne odstopa od povprečja za vse slovenske
družbe.
Vse družbe, ki so ocenjene z bonitetno oceno od 1 do 10 predstavljajo podjetja, ki so
dejansko plačniki in pri njih še ni nastopil dogodek neplačila. Ocene so definirane z
verjetnostnim razponom, da bo pri določenem subjektu prišlo do dogodka neplačila v
obdobju 12 mesecev po datumu računovodskih izkazov, ki so podlaga za določitev bonitetne
ocene.
Prosimo, da spremenite pogoj tako, da mora ponudnik imeti na dan izdaje bonitetnega
obrazca, bonitetno oceno po pravilih Basel II vsaj SB7, ki enako kot SB6 predstavlja
povprečni razred, tako boste bolj odprli konkurenco in omogočili prijavo večjega števila
ponudnikov.
Lep pozdrav,
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik zahtevane bonitetne ocene ne bo spreminjal, saj je med bonitetno oceno SB6 in predlagano bonitetno oceno SB7 za naročnika bistvena razlika.
Na podlagi opisa bonitetnih ocen za gospodarske družbe na spletni strani AJPES izhaja, da med bonitetnima ocenama SB6 in SB7 (ali slabše) obstajajo razlike, ki jih je naročnik pri predmetnem javnem naročilu upravičen upoštevati pri določitvi vrednostnega pragu oziroma višini bonitetne ocene. Pri gospodarskem subjektu z bonitetno oceno SB6 je verjetnost neplačila nižja od povprečja, pri gospodarskem subjektu z bonitetno oceno SB7 pa verjetnost neplačila ne odstopa od povprečja. Gospodarska subjekta z bonitetno oceno SB6 in bonitetno oceno SB7 se razlikujeta tudi v tem, da je verjetnost neplačila pri gospodarskem subjektu z bonitetno oceno SB7 višja kot pri gospodarskem subjektu z bonitetno oceno SB6, ker lahko zaostritev gospodarskih razmer oz. nastop nepredvidljivih dogodkov vpliva na sposobnost poravnavanja obveznosti gospodarskega subjekta z bonitetno oceno SB7. To pomeni, da so gospodarski subjekti z bonitetno oceno SB6 manj izpostavljeni zaostritvi gospodarskih razmer kot gospodarski subjekti z bonitetno oceno SB7 (ali slabše).
Glede na navedeno, naročnik ekonomskega pogoja ni oblikoval diskriminatorno, temveč je ravnal v skladu z Zakonom o javnem naročanju.
Datum objave: 12.01.2021 14:23
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.
Ali mora tudi podizvajalec priložiti S.BON-1 ali S.BON-1/P ?
Lep pozdrav
ODGOVOR
Spoštovani,
pri javnem naročilu z oznako ODUVO-33/2020 v skladu s točko 11.4.2 (Ponudba s podizvajalci) Navodil gospodarskim subjektom za pripravo ponudbe podizvajalec ne priloži obrazca S.BON-1 ali S.BON-1/P.
Datum objave: 13.01.2021 14:58
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo vas za pojasnilo, kakšna je ocenjena vrednost predmetnega javnega naročila za:
1. sklop - MP na območju PU Novo mesto?
2. sklop - MP na območju PU Murska Sobota?
Lep pozdrav!
ODGOVOR
Spoštovani,
ocenjena vrednost predmetnega javnega naročila za:
1. sklop - MP na območju PU Novo mesto znaša 751.110 EUR skupaj z DDV
Ponudnik mora pri pripravi ponudbe upoštevati zahtevo naročnika, da ponudbena vrednost vsega ponujenega materiala (ki je naveden od zaporedne št. 3 do 170 v predračunu za sklop 1) ne sme biti nižja od 260.000 EUR skupaj z DDV.
2. sklop - MP na območju PU Murska Sobota 245.900 EUR skupaj z DDV
Ponudnik mora pri pripravi ponudbe upoštevati zahtevo naročnika, da ponudbena vrednost vsega ponujenega materiala (ki je naveden od zaporedne št. 3 do 170 v predračunu za sklop 2) ne sme biti nižja od 50.000 EUR skupaj z DDV.
Datum objave: 15.01.2021 11:24
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ali se v obrazec predračun - rekapitulacija za posamezni sklop zgolj prepiše skupno ponudbeno vrednost z DDV iz predračuna za posamezni sklop?
Lep pozdrav
ODGOVOR
Spoštovani,
odgovor je da.
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila ponudnik prepiše pri posameznem sklopu skupno ponudbeno vrednost v EUR z DDV iz obrazca »Predračun« (excel) v obrazec »Predračun Rekapitulacija« (Word).
Datum objave: 15.01.2021 15:36
VPRAŠANJE
V katerih primerih lahko izvajalec odstopi od pogodbe?
Prosimo, da 26. člen pogodbe dopolnite, v katerih primerih lahko izvajalec odstopi od pogodbe, npr. v primeru, da naročnik krši pogodbene obveznosti kot je zamuda pri plačilih.
ODGOVOR
Spoštovani,
v drugem odstavku 26. člena vzorca je določeno, da v primeru bistvenih ali ponavljajočih se kršitev določil pogodbe, ali v drugih primerih določenih s to pogodbo, lahko odstopi od pogodbe katerakoli od pogodbenih strank. Navedeno velja tako za izvajalca kot naročnika.
Naročnik v tem delu ne bo spreminjal vzorca pogodbe.
Datum objave: 15.01.2021 15:42
VPRAŠANJE
Spoštovani,
1. V 3. odstavku 5. člena vzorca pogodbe je navedeno "Odstopni rok je v tem primeru 30 (trideset) dni in prične teči naslednji dan od dneva, ko je naročnik odposlal odstop.". Če izvajalec z odstopom še ni seznanjen in rok že prične teči, je izvajalec v tem primeru postavljen v veliko slabši položaj. Prosimo, da navedbo spremenite na način, da rok prične teči, ko izvajalec prejme odstop.
2. V zadnjem odstavku 10. člena vzorca pogodbe je navedeno "Za plačilo stroškov storitev in materiala, ki ni zajet v prilogi št. 1 je izvajalec upravičen le do plačila porabljenega materiala, ki vključuje vse morebitne popuste, ki jih je izvajalec prejel za porabljen material."
V začetku navedbe je navedeno storitev in materiala. Na koncu navedbe pa je navedeno, da je izvajalec upravičen do plačila stroška le porabljenega materiala.
Prosimo, da navedbo dopolnite tako, da bo jasno, da je izvajalec upravičen do plačila stroška porabljenega materiala in opravljene storitve.
3. 1. odstavek 26. člena vzorca pogodbe, ponovno postavlja izvajalca v slabši položaj. Navedeno je "Naročnik lahko odstopi od pogodbe. Odstopni rok je 90 (devetdeset) dni in prične teči naslednji dan od dneva, ko je naročnik odposlal odstop." Prosimo, da navedbo spremenite tako, da odstopni rok prične teči od dneva ko izvajalec prejme odstop.
Enako velja za 2. odstavek in 3. odstavek.
ODGOVOR
Spoštovani,
Odgovor na vprašanje pod prvo in tretjo točko:
Odstop velja kot je urejen v vzorcu pogodbe, tj. v delu da rok za odstop prične teči naslednji dan od dneva, ko je naročnik odposlal odstop. Izvajalec je vnaprej seznanjen kako bo naročnik ravnal v primeru odstopa, ki ga je naročnik povsem transparentno določil.
Naročnik v tem delu ne bo spreminjal vzorca pogodbe.
Odgovor na vprašanje pod drugo točko:
Iz 10. člena vzorca pogodbe izhaja, da pogodbena cena po sistemu »ključ v roke« zajema vse stroške dela, vezane na izvedbo upravljanja in vzdrževanja, stroške dela popravil oziroma zamenjav materiala, navedenega v popisu predvidenega materiala za vzdrževanje, vključno z dobavo in stroški dela popravil oziroma zamenjav materiala, potrebnega za izvedbo del, ki ni naveden v popisu predvidenega materiala za vzdrževanje, vključno z dobavo, pri čemer je nabava tega materiala nujno potrebna za izvedbo del za zagotavljanje uporabnosti oz. funkcionalnosti objektov. Za plačilo stroškov storitev in materiala, ki ni zajet v prilogi št. 1 (tj. predračunu) je izvajalec upravičen le do plačila porabljenega materiala, ki vključuje vse morebitne popuste, ki jih je izvajalec prejel za porabljen material.
Glede na navedeno se pogodbene storitve za upravljanje in vzdrževanje objektov zaračunavajo po sistemu »ključ v roke« iz predračuna in vključujejo vse stroške za izvedbo predmeta pogodbe, zato je izvajalec upravičen le do plačila porabljenega materiala, ki ni zajet v prilogi št. 1 (tj. predračunu).
Naročnik v tem delu ne bo spreminjal vzorca pogodbe.
Datum objave: 18.01.2021 12:59
VPRAŠANJE
V zvezi z izpolnjevanjem Merila1-spodbujanje zaposlitvenih možnosti in ostalih meril (Merilo 2, Merilo 3), nas zanima v kolikor ponudnik sodeluje s podizvajalcem, ali lahko poleg ponudnika tudi podizvajalec predloži dokazilo za izpolnitev Merila1?
Prosimo za jasen odgovor.
ODGOVOR
Spoštovani,
v skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila:
Mer1 - Merilo s socialnega vidika »spodbujanje zaposlitvenih možnosti« - se nanaša na samega ponudnika, ki prejme dodatne točke na podlagi dokazila v zvezi z izpolnjevanjem predmetnega merila. Glede na navedeno prejme dodatne točke ponudnik samo če sam izpolnjuje zahteve iz predmetnega merila (torej na podlagi morebitnih dokazil podizvajalca ponudnik za predmetno merilo ne prejme dodatnih točk).
Mer2 - Merilo s socialnega vidika - »delovne razmere ponudnika« - se nanaša na nominiran kader iz točke 9.1.4 Navodil gospodarskim subjektom za pripravo ponudbe za javno naročilo po odprtem postopku z oznako ODUVO-33/2020. Pri predmetnem merilu je lahko kader od ponudnika ali od podizvajalca. Glede na navedeno prejme dodatne točke ponudnik tudi, če je nominirani kader, kader podizvajalca in izpolnjuje zahteve predmetnega merila.
Mer3 - Merilo s socialnega vidika (vsaj) osnovni »Certifikat družinam prijazno podjetje« ali enakovreden* - se nanaša na samega ponudnika, ki prejme dodatne točke na podlagi dokazila v zvezi z izpolnjevanjem predmetnega merila. Glede na navedeno prejme dodatne točke ponudnik samo če sam izpolnjuje zahteve iz predmetnega merila (torej na podlagi morebitnih dokazil podizvajalca ponudnik za predmetno merilo ne prejme dodatnih točk).
Datum objave: 18.01.2021 13:15
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosimo vas za pojasnilo, na koliko decimalnih mest natančno je potrebno v predračunu podati cene na enoto mere brez DDV?
Vnaprej hvala za vašo odgovor in lep dan še naprej!
ODGOVOR
Spoštovani,
ceno na enoto mero v EUR brez DDV v predračunu ponudnik oblikuje na dve decimalni mesti.