Naročnik: SNAGA, družba za ravnanje z odpadki in druge komunalne storitve, d.o.o., Nasipna ulica 64, 2000 Maribor
Storitve: Tiskanje, pakiranje in pošiljanje računov in drugih tiskovin
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 224.860,64 EUR
JN008035/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 28.12.2020
JN008035/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.02.2021
JN008035/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 18.03.2021
JN008035/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 19.03.2021
Tiskanje, pakiranje in pošiljanje računov: zgibanka 24" - 320.000 kos
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: Tisk A4 dokumentov z UPN obrazcem zgoraj oz. spodaj Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
79823000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Tisk A4 dokumentov z UPN obrazcem zgoraj oz. spodaj - 16.000 kos
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Opredeljeni v razpisni dokumentaciji
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Opredeljeni v razpisni dokumentaciji
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
25.01.2021 10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 25.05.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 25.01.2021 10:01 Kraj: www.ejn.gov.si
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 18.01.2021 10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
SNAGA, družba za ravnanje z odpadki in druge komunalne storitve, d.o.o.
Nasipna ulica 64
2000
Maribor
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.12.2020
Dodatna pojasnila
Datum objave: 31.12.2020 10:09
VPRAŠANJE
Prosili bi za objavo razpisne dokumentacije med aktualnimi razpisi na vaši spletni strani. Trenutno je ni mogoče najti.
ODGOVOR
Razpisna dokumentacija je objavljena.
Datum objave: 04.01.2021 08:43
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo za dokumentacijo v Word obliki.
LP
ODGOVOR
Objavljena je dokumentacija tudi v word obliki
Datum objave: 10.01.2021 13:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,
na strani 21, razpisne dokumentacije, točka 4., pri referencah je zahtevano obdobje treh let oz. 2018, 2019 in 2020.
Obrazec seznam referenc se nahaja pod Prilogo št. 7
Zanima nas ali si pravilno razlagamo kako morajo biti navedena obdobja:
1.1.2018 do 31. 12.12.2018
1.1.2019 do 31. 12.12.2019
1.1.2020 do 31. 12.12.2020
Hvala za odgovor.
ODGOVOR
Da, leto je mišljeno koledarsko leto, kot ste navedli.
Datum objave: 18.01.2021 08:18
VPRAŠANJE
Spoštovani,
menimo, da lahko postavljene pogoje glede referenc izpolnjujejo tudi ponudnik in podizvajalci skupaj oz. da imajo enake možnost kot velja za konzorcij ponudnikov, sploh če bodo nosilci referenc dejansko tudi izvajalci razpisanih del (v skladu z zahtevo razpisne dokumentacije).
Prosimo za vaše stališče.
LP
ODGOVOR
Reference se lahko izkazujejo tudi s podizvajalci, vendar mora podizvajalec dejansko izvajati dela, za katera so bile podane reference, hkrati mora izpolniti pogoj glede obsega - količine tiskovin.
Datum objave: 18.01.2021 08:19
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali morajo Prilogo št. 6 izpolniti tudi podizvajalci?
Priloge št. 8 ni v razpisni dokumentaciji. Je mišljena Priloga št. 7 v povezavi s Prilogo št. 9?
LP
ODGOVOR
Prilogo št. 6 izpolni tudi podizvajalec.
Priloge od priloge št. 7 naprej se ustrezno preštevilčijo.
Datum objave: 18.01.2021 08:21
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali lahko smiselno uporabimo obrazce in zahtevana dokazila (npr. potrdila bank, izpiski iz sodnega registra, potrjene reference s strani obstoječih naročnikov,...), ki smo jih predložili že v razveljavljenem razpisu oktobra?
LP
ODGOVOR
Če dokazila, ki ste jih predložili v predhodnem postopku izkazujejo zadnje stanje, kot je zahtevano v razpisni dokumentaciji, po tem se dokazila iz prejšnjega postopka lahko uporabijo v novem postopku.
Datum objave: 18.01.2021 08:28
VPRAŠANJE
Spoštovani.
Ali se situacija, ko so bile v zahtevanem časovnem obdobju (tri leta pred rokom za oddajo ponudbe) s strani Združenja bank Slovenije (Tehnični standard) ugotovljene napake pri tiskanju plačilnih nalogov UPN QR šteje kot takšna, zaradi katere se referenca ne prizna?
Ali za Seznam referenčnih poslov (Priloga št. 7) kot ustrezne veljajo le reference za istovrstne posle, kot je predmet javnega naročila (14'' in 24'' zgibanke)?
Hvala.
ODGOVOR
1. Ponudnik mora izpolnjevati pogoje za sodelovanje v delu tehnične sposobnosti, kot so navedeni v razpisni dokumentaciji. Nepriznanje/priznanje reference je odvisno od preverbe vsakega konkretnega primera in sicer ob poznavanju vseh dejstev.
2. Kot ustrezne se štejejo reference, kot je določeno v razpisni dokumentaciji, tj. Ponudnik mora izkazati, da je v zadnjih treh letih pred rokom, določenim za oddajo ponudbe, za različne naročnike uspešno izvedel tiskanje UPN obrazcev s QR kodo, pakiranje in pošiljanje teh istih obrazcev v skupni letni količini najmanj 170.000 pošiljk. Ponudnik mora predložiti najmanj tri referenčna potrdila od različnih gospodarskih subjektov, ki morajo zajemati vse storitve: tiskanje UPN obrazcev s QR kodo, pakiranje in pošiljanje te istih obrazcev.
Datum objave: 18.01.2021 08:31
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v poglavju RAZNOS IN STROŠKI POŠILJANJA zahtevate, da morajo biti v ponudbeni ceni zajeti tudi stroški pošiljanja, in sicer cena za standardno pismo do 50 g. V obrazcu PONUDBENI PREDRAČUN je navedena postavka "poštnina - standardno pismo" (brez navedbe teže).
Po Splošnih pogojih izvajanja univerzalne poštne storitve ima standardno pismo največjo maso 20 g.
Kaj je potrebno ponuditi, standardno pismo ali navadno pismo do 50 g?
LP
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.