Dosje javnega naročila 008007/2020
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
Blago: NAKUP IN PREVENTIVNO VZDRŽEVANJE INTRAOPERATIVNEGA UZ APARATA
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 88.990,00 EUR

JN008007/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 24.12.2020
JN008007/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.02.2021
JN008007/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 17.11.2021
JN008007/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 17.11.2021
JN008007/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 17.11.2021
Zahtevek za revizijo

    JN008007/2020-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Lidija Ceglar
lidija.ceglar@kclj.si
+386 15221226
+386 15222773

Internetni naslovi
https://www.kclj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/380819/RAZPIS_INTRA.UZ.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=23349
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NAKUP IN PREVENTIVNO VZDRŽEVANJE INTRAOPERATIVNEGA UZ APARATA
Referenčna številka dokumenta: 845080105-156-20
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33112000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Razvidno iz razpisne dokumentacije
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33112000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SAkladno z zahtevami iz razpisne dkoumentacije
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno z zahtevami iz razpisne dokumentacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
12.01.2021   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.03.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 12.01.2021   10:10


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 04.01.2021   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.12.2020



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 05.01.2021   11:48
VPRAŠANJE
Naročnika vljudno naprošamo za podaljšanje vseh rokov za vsaj 5 dni, zaradi kolektivnih dopustov med božično-novoletnimi prazniki. Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
Naročnik rokov ne bo podaljšal.

VPRAŠANJE
Zaradi odsotnosti pri nas in pri dobaviteljih vsled božično novoletnih praznikov, naročnika naprošamo za podaljšanje roka za postavitev vprašanj za vsaj 3 dni, kot tudi roka za oddajo ponudbe.


ODGOVOR
Naročnik roka za postavljanje vprašanj in oddaje ponudb ne bo podaljšal