Dodatna pojasnila
Datum objave: 21.01.2021 08:26
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
iz razpisne dokumentacije ni razvidno kaj vse je obseg del. Tudi iz priložene IDZ je to zelo težko razbrati.
Naročnika pozivamo, da poda natančen obseg del (tabelo z dolžinami posameznih kanalov, število MČN in črpališč). Ali je treba ponuditi tudi geodezijo?
Lep pozdrav
ODGOVOR
Iz objavljene dokumentacije je razviden obseg del (IDZ - stran 19 do 30). Ponuditi je potrebno tudi geodezijo.
Datum objave: 27.01.2021 11:56
VPRAŠANJE
Pozdrav,
V razpisni dokumentaciji ni projektne naloge. Naročnik naj dopolni razpisno dokumentacijo s projektno nalogo in v njej določi po posameznem območju izbrano varianto.
vprašanje 1: ali so čistilne naprave (ČN) predmet tega razpisa? če so, potem v zahtevah za reference manjka referenca za projektiranje ČN!
vprašanje 2: če je predviden ločen sistem, zakaj je potrebna referenca za zadrževalnik. zadrževalnik ni podoben objekt kot ČN. Razen če je naročnik priredil reference za določenega projektanta, kar se bo jasno pokazalo po odpiranju ponudb.
lep dan.
ODGOVOR
Naročnik meni, da projektna naloga ni potrebna, saj je osnova za razpisano storitev idejna zasnova objavljena na spletni strani Občine Slovenske Konjice. Glede na izsledke iz idejne zasnove je za aglomeracijo ID9951 Draža vas predvidena varianta V1 v ločenem sistemu; za aglomeracijo ID9913 Loče je predvidena varianta V1 v ločenem sistemu; za aglomeracijo ID9928 Žiče-Draža vas je predvidena varianta V1 v ločenem sistemu. Naročnik opozarja, da bo v nadaljnji fazi projektiranja (DGD) z izbranim izvajalcem predvideno varianto preveril oziroma potrdil.
Odgovor na vprašanje 1: Da, čistilne naprave so predmet razpisa, zato bo naročnik spremenil referenco. Spremenjena obrazca sta objavljena na spletni strani Občine Slovenske Konjice.
Odgovor na vprašane 2:
Naročnik je spremenil referenco.
Datum objave: 27.01.2021 11:57
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Iz razpisne dokumentacije ni razvidna projektna naloga, v kateri bi definirali potreben obseg del in s tem ponudnikom dali jasna navodila, kakšen je obseg del v DGD dokumentaciji.
Naročnik mora jasno definirati torej obseg del (izdelava DGD dokumentacije, geodetskega posnetka, geološko-geomehanskih raziskav, našteti vse druge možne-potrebne elaborate, ki bi lahko bili potrebni za izdelavo DGD dokumentacije (HH študije, če se objekti nahajajo morebiti v poplavnem območju), ipd...).
Vsi takšni elaborati lahko bistveno vplivajo na ceno, oz. se potem potrebna dodatna naročila, če le ti niso zajeti v osnovni projektni nalogi/razpisu.
hvala.
ODGOVOR
Obseg del je: izdelava DGD in PZI dokumentacije, geodetskega posnetka, geološko-geomehanski elaborat, hidravlični izračun, hidrološko-hidravlična študija ter ostale elaborate in priloge v skladu z veljavno zakonodajo in zahtevami soglasodajalcev.
Datum objave: 27.01.2021 11:57
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
V povezavi na predhodno vprašanje: v IDZ so obravnavanje variante. Naročnik naj definira po kateri varianti se bo izdelovala projektna dokumentacija. V variantah se dolžine posegov razlikujejo. Posledično bi/bodo različne cene projektne dokumentacije.
S spoštovanjem,
ODGOVOR
Na vprašanje je naročnik že odgovoril v prejšnjih odgovorih.
Datum objave: 28.01.2021 10:38
VPRAŠANJE
Glede na to, da se je v zadnjem trenutku spremenila referenca, vas vljudno prosim za podaljšanje roka za oddajo ponudbe. V nasprotnem primeru žal ne bomo mogli pravočasno pridobiti potrjene reference.
Prosim vas še za informacijo, ali bo sprejeta referenca za kanalizacijo in črpališče v sklopu enega projekta in referenca za ČN v sklopu drugega projekta?
ODGOVOR
Roka za oddajo ponudb nebi podaljšali glede na to, da referenc ni potrebno potrditi s strani naročnika, temveč zadostuje podpisana izjava ponudnika.
Naročnik bo sprejel ločeni referenci.
Datum objave: 28.01.2021 12:50
VPRAŠANJE
V zvezi s 4. odstavkom 6. člena vzorca pogodbe pozivamo naročnika, da se določilo« Pogodbena cena vsebuje vrednost vseh nepredvidenih in presežnih del izloči iz pogodbe.
Naročnika opozarjamo, da napačno in nezakonito navaja zahteve glede nepredvidenih in presežnih del. Fiksna cena, ki je navedena v 4. odstavku 6. člena ne pomeni, da je dogovorjena cena »ključ v roke«. Naročnika prosimo, da v pogodbi navaja zakonita določila in da v primeru fiksne cene, ki jo navaja nemudoma izključi določilo, da je izvajalec dolžan izvesti nepredvidena in presežna dela, saj termin fiksna cena nikoli ne vključuje obveznosti izvedbe nepredvidenih in presežnih del. Gre za pravno povsem nezdružljive in nezakonite obveznosti.
Prav tako je prevalitev izvedbe nepredvidenih in presežnih del v okviru pogodbene cene v nasprotju z temeljnimi načeli obligacijskega prava, predvsem načela enake vrednosti dajatev iz 8. člena Obligacijskega zakonika. Takšno prenašanje odgovornosti na izvajalca je nezakonito. Naloga naočnika je, da v celoti izvede strokovne priprave na investicijo, ki jo planira, pripravi projektno dokumentacijo z ustreznimi strokovnjaki, ki strokovno obvladajo področje javnega naročila. Nepošteno, nestrokovno in nezakonito je, da se za stavkom »pogodbena cena vsebuje vrednost vseh nepredvidenih in presežnih del« skriva slabo pripravljena razpisna dokumentacija in nepoznavanje predmeta naročila. Posledice tako pripravljene dokumentacije pa nosil izključno izvajalec.
ODGOVOR
Naročnik je na spletni strani Občine Slovenske Konjice objavil popravek pogodbe.
Datum objave: 28.01.2021 13:17
VPRAŠANJE
Predlog za spremembo 9. člena pogodbe
Naročnika prosimo za spremembo plačilni pogojev in sicer:
1. Račun za 40% pogodbene cene po predaji DGD projektne dokumentacije v mnenja
2. Račun za 40% po predaji DGD projektne dokumentacije s pridobljenim gradbenim dovoljenjem
3. Končni račun za 20% pogodbene vrednosti pa po predaji PZI projektne dokumentacije
Izvajalec do predaje DGD projektne dokumentacije z gradbenim dovoljenjem opravi večji del pogodbenih del kot je predvideno v plačilni dinamiki iz vzorca pogodbe, zato je primerno, da se le ta korigira na način, da se končni račun izstavi po predaji PZI projektne dokumentacije izstavi v višini 20% pogodbene vrednosti.
Naročnik prosimo, da plačilno dinamiko prilagodi dejanskemu obsegu del po posameznih fazah izvajanja kot je predlagano.
ODGOVOR
Predlaganemu predlogu se ne ugodi.
Datum objave: 28.01.2021 13:18
VPRAŠANJE
Iz naše strani je bilo predhodno že bilo poslano vprašanje glede spremembe plačilnih pogojev, prosimo, da se upošteva ta predlog.
Ker izvajalec nima vpliva na pridobitev gradbenega dovoljenja (pridobivanje zemljišč za odkup), predlagamo naslednjo spremembo načina plačila:
1. Račun v višini 30% po oddaji projektne dokumentacije v mnenja
2. Račun v višini 30% po pridobitvi mnenj in vložitvi vloge za gradbeno dovoljenje
3. Končni račun po predaji PZI projektne dokumentacije
ODGOVOR
Naročnik je na spletni strani Občine Slovenske Konjice objavil popravek pogodbe.