Naročnik: INSTITUT JOŽEF STEFAN, Jamova cesta 39, 1000 Ljubljana
Blago: NAKUP IN INSTALACIJA SISTEMA GAMA SPEKTROMETRIJE
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 84.703,38 EUR
JN008022/2020-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 28.12.2020
JN008022/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.01.2021
JN008022/2020-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 11.03.2021
JN008022/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.03.2021
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na: URL: https://www.ijs.si/ijsw/Objave Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: http://eponudbe.si/ na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
JAVNI ZAVOD
I.5 Glavna področja dejavnosti
ZNANOST
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NAKUP IN INSTALACIJA SISTEMA GAMA SPEKTROMETRIJE Referenčna številka dokumenta: JN59/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
38300000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup in instalacija sistema gama spektrometrije
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
38300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana, Jamova cesta 39
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nakup in instalacija sistema gama spektrometrije, ki ga bomo uporabljali za analizo gama sevanja radioaktivnih vzorcev, aktivnosti primarne vode reaktorja in za namen poučevanja študentov.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
14.01.2021 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.04.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 14.01.2021 10:01 Kraj: http://eponudbe.si pri objavi tega naročila
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 07.01.2021 10:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.