Dosje javnega naročila 000350/2021
Naročnik: INSTITUT JOŽEF STEFAN, Jamova cesta 39, 1000 Ljubljana
Blago: NAKUP KEMIKALIJ IN LABORATORIJSKEGA MATERIALA
ZJN-3: Omejeni postopek

JN000350/2021-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 22.01.2021
JN000350/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.03.2021
JN000350/2021-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 06.05.2021
JN000350/2021-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.01.2022
JN000350/2021-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.02.2022
JN000350/2021-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.02.2022
JN000350/2021-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.02.2022
JN000350/2021-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.02.2022
JN000350/2021-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.02.2022
JN000350/2021-ODL08 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.02.2022
JN000350/2021-ODL09 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.02.2022
JN000350/2021-ODL10 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.02.2022
JN000350/2021-ODL11 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.03.2022
JN000350/2021-ODL12 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.03.2022
JN000350/2021-ODL13 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.03.2022
JN000350/2021-ODL14 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.03.2022
JN000350/2021-ODL15 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.03.2022
JN000350/2021-ODL16 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.03.2022
JN000350/2021-ODL17 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.03.2022
JN000350/2021-ODL18 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.03.2022
JN000350/2021-ODL19 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.04.2022
JN000350/2021-ODL20 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.04.2022
JN000350/2021-ODL21 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.04.2022
JN000350/2021-ODL22 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.04.2022
JN000350/2021-ODL23 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.04.2022
JN000350/2021-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.04.2022
JN000350/2021-ODL24 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.06.2022
JN000350/2021-ODL25 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.06.2022
JN000350/2021-ODL26 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.06.2022
JN000350/2021-ODL27 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.06.2022
JN000350/2021-ODL28 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.06.2022
JN000350/2021-ODL29 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.06.2022
JN000350/2021-ODL30 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.06.2022
JN000350/2021-ODL31 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.06.2022
JN000350/2021-ODL32 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.06.2022
JN000350/2021-ODL33 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.06.2022
JN000350/2021-ODL34 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.06.2022
JN000350/2021-ODL35 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.07.2022
JN000350/2021-ODL36 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.07.2022
JN000350/2021-ODL37 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.07.2022
JN000350/2021-ODL38 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.09.2022
JN000350/2021-ODL39 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.09.2022
JN000350/2021-ODL40 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.09.2022
JN000350/2021-ODL41 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.09.2022
JN000350/2021-ODL42 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.09.2022
JN000350/2021-ODL43 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.09.2022
JN000350/2021-ODL44 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.09.2022
JN000350/2021-ODL45 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.09.2022
JN000350/2021-ODL46 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.09.2022
JN000350/2021-ODL47 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.09.2022
JN000350/2021-ODL48 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.10.2022
JN000350/2021-ODL49 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.10.2022
JN000350/2021-ODL50 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.10.2022
JN000350/2021-ODL51 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.10.2022
JN000350/2021-ODL52 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.10.2022
JN000350/2021-ODL53 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.11.2022
JN000350/2021-ODL54 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.11.2022
JN000350/2021-ODL55 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.11.2022
JN000350/2021-ODL56 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.11.2022
JN000350/2021-ODL57 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.11.2022
JN000350/2021-ODL58 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.12.2022
JN000350/2021-ODL59 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.12.2022
JN000350/2021-ODL60 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.12.2022
JN000350/2021-ODL61 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.12.2022
JN000350/2021-ODL62 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.01.2023
JN000350/2021-ODL63 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.01.2023
JN000350/2021-ODL64 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.01.2023
JN000350/2021-ODL65 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.01.2023
JN000350/2021-ODL66 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.02.2023
JN000350/2021-ODL67 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.02.2023
JN000350/2021-ODL68 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.02.2023
JN000350/2021-ODL69 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.02.2023
JN000350/2021-ODL70 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.02.2023
JN000350/2021-ODL71 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.02.2023
JN000350/2021-ODL72 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.03.2023
JN000350/2021-ODL73 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.03.2023
JN000350/2021-ODL74 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.03.2023
JN000350/2021-ODL75 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.03.2023
JN000350/2021-ODL76 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.03.2023
JN000350/2021-ODL77 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.03.2023
JN000350/2021-ODL78 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.03.2023
JN000350/2021-ODL79 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.03.2023
JN000350/2021-ODL80 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.03.2023
JN000350/2021-ODL81 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.03.2023
JN000350/2021-ODL82 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.04.2023
JN000350/2021-ODL83 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.04.2023
JN000350/2021-ODL84 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.05.2023
JN000350/2021-ODL85 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.05.2023
JN000350/2021-ODL86 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.05.2023
JN000350/2021-ODL87 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.05.2023
Zahtevek za revizijo

    JN000350/2021-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2021/S 016-035806
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
INSTITUT JOŽEF STEFAN
Jamova cesta 39
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Dejan Ratković
Dejan.Ratkovic@ijs.si
+386 14773838

Internetni naslovi
http://www.ijs.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.ijs.si/ijsw/Objave#Objave.2FDesno.Javna_naro.2BAQ0-ila_v_teku

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=23720
I.4 Vrsta javnega naročnika
JAVNI ZAVOD
I.5 Glavna področja dejavnosti
ZNANOST


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NAKUP KEMIKALIJ IN LABORATORIJSKEGA MATERIALA
Referenčna številka dokumenta: JN4/21
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
24300000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
NAKUP KEMIKALIJ IN LABORATORIJSKEGA MATERIALA
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
NAKUP KEMIKALIJ IN LABORATORIJSKEGA MATERIALA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Omejeni postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
03.03.2021   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.05.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura:


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.02.2021   10:00

Dodatne informacije:
Odpiranje prijav bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne in se bo začelo 03.03.2021 ob 10:01 uri na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/ .
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
INSTITUT JOŽEF STEFAN
Jamova cesta 39
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
20.01.2021



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 27.01.2021   12:40
VPRAŠANJE
V OBRAZCU 3-Podatki o podizvajalcu ste na dnu obrazca zapisali-Navodila za izpolnitev: Obrazec je potrebno izpolniti v primeru, da ponudnik nastopa s podizvajalci. V primeru sodelovanja večjega števila podizvajalcev se obrazec kopira. Zanima nas ali to pomeni, da če ne nastopamo s podizvajalci tega obrazca tudi ni potrebno prilagati v ponudbi, ki jo bomo oddali.

ODGOVOR
V kolikor ne nestopate s podizvajalci obrazca ni potrebno prilagati.

VPRAŠANJE
S partnerjem smo sklenili pogodbo 4 leta nazaj in trajanje pogodbe je 4 leta. Torej ali je omenjen partner ustrezen za navedbo kot referenca, če smo sklenili pogodbo pred datumom, ki je v vaših zahtevah (tri leta pred objavo razpisa) je pa pogodba trajala v tem obdobju (treh let pred objavo vašega razpisa)?

ODGOVOR
Da, v kolikor je zajeto obdobje od 22.01.2018-22.01.2021.



Datum objave: 27.01.2021   12:56
VPRAŠANJE
Ali je kot referenčni naročnik ustrezen tudi naš kupec, kateremu smo dobavljali le kemikalije (ne pa tudi laboratorijskega materiala)?

ODGOVOR
DA

VPRAŠANJE
Ali obrazca PRILOGA 1: IZJAVA S PODATKI O UDELEŽBI FIZIČNIH IN PRAVNIH OSEB V LASTNIŠTVU PONUDNIKA ni potrebno prilagati že v ponudbi?

ODGOVOR
NE. PRILOGO 1 se lahko priloži ob podpisu okvirnega sporazuma.

VPRAŠANJE
Ali kot referenco lahko navedemo tudi vas-naročnika, saj smo vam v preteklih letih uspešno dobavljali blago, ki je predmet tega javnega naročila? Če bo vaš odgovor pritrdilen, vas spršujem še, če moramo v tem primeru prilagati tudi od vas podpisano referenčno potrdilo?

Hvala

ODGOVOR
DA

VPRAŠANJE
Če nastopamo samostojno potem obrazca 2 ni potrebno prilagati v oddani ponudbeni dokumentaciji. Ali to drži?

ODGOVOR
DA, drži. V kolikor nastopate samostojno OBRAZCA 2 ni potrebno prilagati.

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Ali lahko ponudite okviren nabor izdelkov, po katerih boste spraševali v II. fazi.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
DA, v njem bodo navedeni artikli, ki smo jih naročali v letu 2020. Večino artiklov naročamo po potrebi, zato se nabor izdelkov zelo spreminja in je v naprej neznan.




Datum objave: 29.01.2021   12:00
VPRAŠANJE
Če smo enemu partnerju prodajali kemikalije po eni pogodbi in ostali lab material po drugi pogodbi ali lahko na eno skupno referenčno potrdilo navedemo obe številki pogodbe in ostale podatke o obeh pogodbah ter skupni znesek prodaje kemikalij in ostalega lab materiala v nekem obdobju?

ODGOVOR
DA



Datum objave: 09.02.2021   14:09
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
menimo, da je zahteva po znižanju prometa 2019-2018 diskriminatorna saj ne predstavlja ovire pri izvedbi javnega naročila.
Prosimo naročnika, da navedeno črta ali dovoli večjo spremembo.

ODGOVOR
Naročnik je v razpisni dokumentaciji popravil pogoj, ki se po novem glasi: Čisti prihodki od prodaje se v letu 2019 ne smejo zmanjšati za več kot 30% glede na leto 2018.



Datum objave: 09.02.2021   14:09
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
kako predložimo dokazilo Ekonomski in finančni položaj, Splošni letni promet pod točko 2.13.3., če oddelka B v delu IV v ESPD ni?

Hvala za odgovor.

ODGOVOR
Naročnik je popravil ESPD obrazec.



Datum objave: 09.02.2021   14:10
VPRAŠANJE
Reference:

Prosimo za potrditev, da je obdobje 22.01.2018 - 22.01.2021 ustrezno obdobje.

Hvala.

ODGOVOR
DA, obdobje 22.01.2018-22.01.2021 je ustrezno.



Datum objave: 09.02.2021   14:10
VPRAŠANJE
Spoštovani,

28.11.2020 je v veljavo stopil 6. protikoronski paket, ki med drugim navaja:
24. Zakon o javnem naročanju
101. člen
Ne glede na določbo a) točke tretjega odstavka in četrtega odstavka 77. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18; v nadaljnjem besedilu: ZJN-3) naročnik od uveljavitve tega zakona do 15. aprila 2021 kot zadosten dokaz v zvezi s prvim odstavkom 75. člena ZJN-3 upošteva izjavo, dano v prijavi ali ponudbi, če kandidat ali ponudnik, iz razlogov povezanih z ukrepi zaradi preprečevanja okužbe s SARS-CoV-2, ne more zagotoviti ustreznih dokazil oziroma do teh dokazil iz enakih razlogov ne more dostopati naročnik, kadar jih je dolžan pridobiti sam. Kot zadosten dokaz pa lahko naročnik upošteva tudi izpis iz sodnega ali drugega ustreznega registra, ki ni starejši od štirih mesecev. Torej, celo vlada je mnenja, da ponudnikom, iz razlogov povezanih z ukrepi zaradi preprečevanja okužbe s SARS-Cov-2, ne moremo zagotoviti dokazil.
Glede na sprejet zakon naročnika pozivamo, da umakne zahtevo po referenčnih potrdilih, saj verjamemo, da ga sklepi vlade in sprememba zakonodaje zavezuje k pravemu delovanju.
Naročnika pozivamo, da iz predmetne razpisne dokumentacije umakne zahtevo po referenčnih potrdilih oz. ponudnikom omogoči, da reference samo naštejejo. Naročnik pa jih lahko po potrebi tudi preveri.

Lep pozdrav.

ODGOVOR
V kolikor obrazca 8 referenčno potrdilo ne boste mogli pridobiti v obrazcu 7 navedite kontaktne podatke osebe, kjer lahko naročnik preveri navedeno referenco. Navedite kontraktno osebo, telefon ter elektronski naslov.



Datum objave: 09.02.2021   14:11
VPRAŠANJE
2.13.3 POGOJI ZA SODELOVANJE GLEDE EKONOMSKEGA IN FINANČNEGA POLOŽAJA
1. Čisti prihodki od prodaje prodaje se v letu 2019 ne sme zmanjšati za več kot 20% glede na leto 2018.

Dokazilo: Izpolnjen obrazec ESPD (v »Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek B: Ekonomski in finančni položaj, Splošni letni promet«). Izkaz poslovnega izida v obdobju od 1.1. do 31.12.2019


Zanima nas ali vam moramo prilagati kakšne kopije oz. dokazila izkaza poslovnega izida obdobju od 1.1. do 31.12.2019?

ODGOVOR
Naročnik je popravil ESPD obrazec. Dokazil ni potrebno prilagati, saj lahko naročnik izpolnjevanje pogoja preveri iz uradnih evidenc.



Datum objave: 09.02.2021   14:13
VPRAŠANJE
Ali lahko kot referenco navedemo podjetje v tujini, ki je z nami preko lastnika povezana družba in smo mu dobavljali kemikalije in lab. material in priložimo referenčno potrdilo?

ODGOVOR
Referenca je dokazilo o usposobljenosti (zlasti v smislu izkušenj in znanja) ponudnika. Referenca se mora glasiti na ponudnika, ki bo oddal prijavo.



Datum objave: 09.02.2021   14:14
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji 2.13.3 POGOJI ZA SODELOVANJE GLEDE EKONOMSKEGA IN FINANČNEGA POLOŽAJA

ste zapisali
Dokazilo: Izpolnjen obrazec ESPD (v »Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek B: Ekonomski in finančni položaj, Splošni letni promet«). Izkaz poslovnega izida v obdobju od 1.1. do 31.12.2019


V objavljenem ESPD obrazcu ni dela »Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek B: Ekonomski in finančni položaj, Splošni letni promet«. Kaj izpolnimo?


ODGOVOR
Naročnik je popravil ESPD obrazec.



Datum objave: 09.02.2021   14:14
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji v točki 2.13.1 POGOJI ZA SODELOVANJE GLEDE USTREZNOSTI ZA OPRAVLJANJE POKLICNE DEJAVNOSTI

ste zapisali

Dokazilo: Izpolnjen obrazec ESPD (v »Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek A: Ustreznost, Vpis v ustrezen poklicni register ALI Vpis v poslovni register«) s strani vseh gospodarskih subjektov v ponudbi.


V objavljenem ESPD obrazcu ni dela Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek A: Ustreznost, Vpis v ustrezen poklicni register ALI Vpis v poslovni register«) . Kaj izpolnimo?




ODGOVOR
Naročnik je popravil ESPD obrazec.



Datum objave: 09.02.2021   14:15
VPRAŠANJE
Ali v ESPD obrazcu v delu "Če je primerno, navedite sklop (sklope), za katerega (katere) gospodarski subjekt želi oddati ponudbo" lahko polje pustimo prazno?

ODGOVOR
Naročilo ni razdeljeno na več sklopov. Prijavo oddajte za enotno naročilo NAKUP KEMIKALIJ IN LABORATORIJSKEGA MATERIALA.



Datum objave: 09.02.2021   14:18
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE 1: V referenčne potrdilu moramo navesti številko pogodbe . Ker imamo veliko partnerjev s katerimi nimamo sklenjene pogodbe, ampak blago naročajo preko naročilnic, vas sprašujemo ali lahko v polje "Naziv, številka, datum sklenjene pogodbe/ naročila:" vnesemo številke naročilnic in datume naročilnic in v polje "Enoletna pogodbena vrednost v EUR brez DDV" vnesemo dejansko vrednost izvedbe del po teh naročilnicah v obdobju, ki ga navajamo.


VPRAŠANJE 2: Če bo vaš odgovor pritrdilen, vas še prosimo, da lahko navedemo le nekaj od naročilnic torej j številke in datume le nekaj naročilnic navedenem obdobju ( saj je vseh že v enem preveč in bi bila navedba vseh številk in datumov preobsežna).

Vnaprej hvala

ODGOVOR
1.Referenčni naročnik naj v obrazec 8 vpiše Vrednost del/dobavljenega blaga v navedenem obdobju. Referenčni naročnik naj navede vrednost del ter obdobje izdaje naročilnic.
2.V polje (Naziv, številka, datum sklenjene pogodbe/ naročila) naj se navede obdobje izdanih naročilnic.


VPRAŠANJE
Pri izpolnjevanju obrazcev 7 in 8 imamo kar nekaj težav oz. prihaja do nejasnosti tolmačenja zahtev. Namreč pri obrazcu 7 moramo navesti leto izvedbe in letno vrednost del. Kar je pa v nasprotju z obrazcem 8, kjer lahko navedemo obdobje od do in enoletno pogodbeno vrednost.

Prosim vas , da uskladite oba obrazca. Namreč pogodbe se sklepajo tudi za več let (tudi za 4, tako da ne moramo navesti letne pogodbene vrednosti- lahko navedemo le dejansko izvedbo (vrednost izvedbe del to je prodaje v enem letu). Pogodbena vrednost ni enako kot vrednost izvedenih del (dejanska prodaja). Nekatere pogodbe (kot je bila tudi pogodba z IJŠ) v pogodbi oz. okvirnem sporazumu sploh nimajo navedene pogodbene vrednosti, ker se povabila in povpraševanja izvajajo v 2. fazi po potrebah naročnika, tako, da ne moremo navajati pogodbene vrednosti ampak lahko le vrednost izvedenih del.
Prosim, da v oba obrazca 7 in 8 uvedete isto merilo, ki ga bomo izpolnjevali torej v obrazec 7 namesto »leto izvedbe« zapišite »obdobje izvedbe od do«(saj je pogoj tri leta od objave naročila) in namesto »letna izvedba del« napišite »vrednost del v navedenem obdobju«, prav tako pa v obrazcu 8 namesto »Enoletna pogodbena vrednost v EUR brez DDV navedite »vrednost del v navedenem obdobju«


ODGOVOR
Naročnik je v razpisni dokumetaciji popravil/uskladil obrazca 7 in 8.



Datum objave: 10.02.2021   11:11
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Glede popravka OBR 7 in OBR 8 prosimo za pojasnilo, ako naj ravnamo v našem primeru, ko smo ravnokar pridobili potrjene reference s strani naših naročnikov, vendar na prvotnem obrazcu 8. Tam je bila takrat navedena letna vrednost dobav.

Ali lahko priložimo potrjene reference na prvotnem OBR 8 (ne želimo si ponovno obremenjevati naših naročnikov za ponovno potrditev referenc, v času epidemije, dela od doma...)
in priložimo popravljen OBR 7, kjer navedemo:
"Obdobje izvedbe od do" in "Vrednost del v navedenem obdobju (v EUR brez DDV)"?

Hvala.



ODGOVOR
DA, lahko priložite na prvotnem obrazcu.



Datum objave: 12.02.2021   17:53
VPRAŠANJE
Spotpvani,

koliko referenc želite? Za kemikalije 3 in za laboratorijski material 3, ali lahko navedemo 3 reference skupaj za kemikalije in laboratorijski material?



ODGOVOR
Lahko navedete skupaj.



Datum objave: 15.02.2021   15:07
VPRAŠANJE
Datum objave: 09.02.2021 14:13
VPRAŠANJE
Ali lahko kot referenco navedemo podjetje v tujini, ki je z nami preko lastnika povezana družba in smo mu dobavljali kemikalije in lab. material in priložimo referenčno potrdilo?

ODGOVOR
Referenca je dokazilo o usposobljenosti (zlasti v smislu izkušenj in znanja) ponudnika. Referenca se mora glasiti na ponudnika, ki bo oddal prijavo.


Ponavljamo vprašanje, ker ste nas razumeli narobe-mogoče nismo dovolj jasno napisali. Nismo mislili, da bi njega (torej preko lastnika povezano družbo) navedli namesto nas ponudnika. Referenca se torej itak glasi na nas torej ponudnika . Mi smo ponudnik in mi smo dobavljali kemikalije podjetju, ki je za nami preko lastnika povezana družba (tako kot smo dobavljali ostalim strankam). Sprašujemo le zato, ker je podjetje, ki bi ga navedli z nami preko lastnika povezana dražba in ali boste sprejeli njih kot našo referenco -ponudnik smo pa mi. Referenca bi bil naš partner, ki je za nami preko lastnika povezana družba in smo mu dobavljali (prodajali) kemikalije in lab. material. Ali lahko navedemo njih kot referenco?

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Datum objave: 09.02.2021 14:15
VPRAŠANJE
Ali v ESPD obrazcu v delu "Če je primerno, navedite sklop (sklope), za katerega (katere) gospodarski subjekt želi oddati ponudbo" lahko polje pustimo prazno?

ODGOVOR
Naročilo ni razdeljeno na več sklopov. Prijavo oddajte za enotno naročilo NAKUP KEMIKALIJ IN LABORATORIJSKEGA MATERIALA.

Glede na odgovor znova sprašujemo ali torej potem v polje v ESPD napišemo " Prijavo oddajamo za enotno naročilo NAKUP KEMIKALIJ IN LABORATORIJSKEGA MATERIALA"

ODGOVOR
DA. Gre za enotno naročilo.



Datum objave: 16.02.2021   12:12
VPRAŠANJE
V odgovoru ste navedli, da je za reference ustrezni obdobje 22.01.2018-22.01.2021. ALi pravilno razumemo, da lahko podamo reference samo za neko obdobje znotraj tega obdobja (npr. le za 1 leto ali npr. 15 mesecev) in ne za celotno obdobje 22.01.2018-22.01.2021

ODGOVOR
Da, reference znotraj navedenega obdobja.



Datum objave: 18.02.2021   10:14
VPRAŠANJE


Spoštovani

Vezano na spodnje vprašanje in vaš odgovor , za katerega se vam zahvaljujemo, bi želeli preveriti le še to, katero vrednost
potem navedemo v novem OBR 7: ali za obdobje, ali kar enoletno vrednost, da bo skladno s starim OBR 8?

Hvala lepa.

VPRAŠANJE
Spoštovani,

Glede popravka OBR 7 in OBR 8 prosimo za pojasnilo, ako naj ravnamo v našem primeru, ko smo ravnokar pridobili potrjene reference s strani naših naročnikov, vendar na prvotnem obrazcu 8. Tam je bila takrat navedena letna vrednost dobav.

Ali lahko priložimo potrjene reference na prvotnem OBR 8 (ne želimo si ponovno obremenjevati naših naročnikov za ponovno potrditev referenc, v času epidemije, dela od doma...)
in priložimo popravljen OBR 7, kjer navedemo:
"Obdobje izvedbe od do" in "Vrednost del v navedenem obdobju (v EUR brez DDV)"?

Hvala.



ODGOVOR
DA, lahko priložite na prvotnem obrazcu.

ODGOVOR
V obrazec vpišete vrednost, ki vam jo je potrdil referenčni naročnik. Navedete obdobje za katerega vam je referenčni naročnik potrdil referenco.



Datum objave: 18.02.2021   10:18
VPRAŠANJE
Prosim, če preverite objavljen ESPD obrazec, ki ima oznako popravljen. V njem ni nobene od sprememb, ki jih navajate med odgovori na vprašanja z dne 9.2.2021. Zdi se, da je popravljeni obrazec isti kot prejšnji. Ali lahko prosim preverite, če je prišlo do napake pri objavi.

ODGOVOR
Pozdravljeni, smo preverili ESPD in je kot podano v prejšnjem odgovoru popravljen.



Datum objave: 18.02.2021   10:19
VPRAŠANJE
Datum objave: 15.02.2021 15:07
VPRAŠANJE
Datum objave: 09.02.2021 14:13
VPRAŠANJE
Ali lahko kot referenco navedemo podjetje v tujini, ki je z nami preko lastnika povezana družba in smo mu dobavljali kemikalije in lab. material in priložimo referenčno potrdilo?

ODGOVOR
Referenca je dokazilo o usposobljenosti (zlasti v smislu izkušenj in znanja) ponudnika. Referenca se mora glasiti na ponudnika, ki bo oddal prijavo.


Ponavljamo vprašanje, ker ste nas razumeli narobe-mogoče nismo dovolj jasno napisali. Nismo mislili, da bi njega (torej preko lastnika povezano družbo) navedli namesto nas ponudnika. Referenca se torej itak glasi na nas torej ponudnika . Mi smo ponudnik in mi smo dobavljali kemikalije podjetju, ki je za nami preko lastnika povezana družba (tako kot smo dobavljali ostalim strankam). Sprašujemo le zato, ker je podjetje, ki bi ga navedli z nami preko lastnika povezana dražba in ali boste sprejeli njih kot našo referenco -ponudnik smo pa mi. Referenca bi bil naš partner, ki je za nami preko lastnika povezana družba in smo mu dobavljali (prodajali) kemikalije in lab. material. Ali lahko navedemo njih kot referenco?

ODGOVOR


Vljudno prosimo za objavo ODGOVORA, saj v odgovoru 15.2.2021 ni teksta. Hvala

ODGOVOR
V kolikor se referenca glasi na prijavitelja bomo referenco upoštevali kot ustrezno.



Datum objave: 19.02.2021   10:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Ali je potrebno v primeru samostojne ponudbe priložiti tudi obrazec 3 - Podatki o podizvajalcu?

ODGOVOR
NE



Datum objave: 23.02.2021   08:55
VPRAŠANJE
Poydravljeni,
ponovno smo preverili ESPD in razdelka IV. b, c in d ni. Prosimo, za nasvet kako naj dokažemo izpolnjevanje pogoja letnega prometa 2018-2019?

Najlepša hvala za odgovor.

ODGOVOR
Ne znamo vam razložiti zakaj vam pri uvozu ESPD ne pokaže željenih polj. V ESPD so vnešeni podatki o vpisu v poslovni, poklicni registewr ter splošni promet.



Datum objave: 23.02.2021   08:55
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

ali lahko v obrazcu št.8, pod Naziv, številka, datum sklenjene pogodbe/naročila navedemo Naročilnice, pod Obdobje izvajanja storitve (dobave blaga) pa obdobje naročilnic?

ODGOVOR
DA



Datum objave: 24.02.2021   08:32
VPRAŠANJE
Datum objave: 23.02.2021 08:55
VPRAŠANJE
Poydravljeni,
ponovno smo preverili ESPD in razdelka IV. b, c in d ni. Prosimo, za nasvet kako naj dokažemo izpolnjevanje pogoja letnega prometa 2018-2019?

Najlepša hvala za odgovor.

ODGOVOR
Ne znamo vam razložiti zakaj vam pri uvozu ESPD ne pokaže željenih polj. V ESPD so vnešeni podatki o vpisu v poslovni, poklicni registewr ter splošni promet.


Vprašanje:

Tudi mi v ESPD ne vidimo polj , ki jih omenjate-torej niti podatkov o vpisu v register niti splošni prometu-torej nekaj ni v redu.
Prosimo za rešitev tako, da bo ustrezna tako za ponudnike in za naročnika .Prosimo za rešitev problema tako, da lahko predložimo ESPD, ki nima izpolnjenih teh rubrik vpis v register in letni promet (saj jih žal ne moremo izpolniti, če jih ni) in ustreza kot zadostna navedba, ki pa je v ESPD v »Del IV: Pogoji za sodelovanje, razdelek a): Skupna navedba za vse pogoje za sodelovanje (da izpolnjujemo vse pogoje). Podatke o letnem prometu in vpisu v poslovni oz. poklicni register pa bi naročniku posredovali naknadno na njegov poziv.
Prosimo za odobritev, da bo tako izpolnjen ESPD ustrezen. Hvala.


ODGOVOR
ESPD je ponovno kreiran/objavljen in vam omogoča vpis željenih podatkov.

VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji zahtevate naslednja dokazila:
2.13.1 POGOJI ZA SODELOVANJE GLEDE USTREZNOSTI ZA OPRAVLJANJE POKLICNE DEJAVNOSTI
Dokazilo: Izpolnjen obrazec ESPD (v »Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek A: Ustreznost, Vpis v ustrezen poklicni register ALI Vpis v poslovni register«) s strani vseh gospodarskih subjektov v ponudbi.
2.13.3 POGOJI ZA SODELOVANJE GLEDE EKONOMSKEGA IN FINANČNEGA POLOŽAJA
Dokazilo: Izpolnjen obrazec ESPD (v »Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek B: Ekonomski in finančni položaj, Splošni letni promet«). Izkaz poslovnega izida v obdobju od 1.1. do 31.12.2019

Naročnik je objavil popravljen obrazec ESPD -Narocnik_ESPD (JN4 21 - popravek).xml, vendar v njem ni dveh rubrik »Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek A: Ustreznost, Vpis v ustrezen poklicni register ALI Vpis v poslovni register«) in »Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek B: Ekonomski in finančni položaj, Splošni letni promet«.

Vljudno prosimo naročnika za pomoč, kako naj zadostimo razpisanim pogojem glede izpolnjevanja ESPD kot dokazilo v teh dveh točkah.
Ali zadostuje, da vam pošljemo izpolnjem objavljen ESPD, ki nima teh dveh rubrik in bo veljal kot ustrezen (podatke o vpisu v register in splošnem letnem predmetu v letu 2019 pa vam pošljemo na vaš poziv. Bo to v redu?


ODGOVOR
ESPD je ponovno kreiran/objavljen in vam omogoča vpis željenih podatkov.



Datum objave: 24.02.2021   09:57
Obveščamo vas, da smo objavili ESPD obrazec kjer obkljukate, da izpolnjujete vse pogoje (: Skupna navedba za vse pogoje za sodelovanje) v razpisni dokumentaciji. Na osnovi tega potrjujete, da izpolnjujete tudi pogoja vpis v poklicni register in splošni letni promet).