Naročnik: SOŠKE ELEKTRARNE NOVA GORICA d.o.o., Erjavčeva ulica 20, 5000 Nova Gorica
Storitve: Obnova agregata mHE Podselo
ZJN-3: Postopek s pogajanji s predhodnim javnim razpisom
JN000553/2021-E01 - Obvestilo o naročilu - gospodarske javne službe (EU 5 - SL), objavljeno dne 02.02.2021
JN000553/2021-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 26.02.2021
JN000553/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.04.2021
Obnova agregata mHE Podselo: dobava in montaža agregata s pripadajočo strojno in elekro opremo ter gradbenimi deli.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 447.700,00 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 15 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Kot navedeno v DJN.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.4 Objektivna pravila in merila za sodelovanje
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.1.6 Finančna zavarovanja
kot navedeno v DJN.
III.1.7 Glavni pogoji financiranja in plačilna ureditev ter sklic na ustrezne določbe, ki jih urejajo
III.1.8 Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina gospodarskih subjektov, ki ji bo naročilo oddano
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Postopek s pogajanji s predhodnim javnim razpisom
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
08.03.2021 12:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura:
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 22.02.2021 12:05
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
SOŠKE ELEKTRARNE NOVA GORICA d.o.o.
Erjavčeva ulica 20
5000
Nova Gorica
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
29.01.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 23.02.2021 15:21
VPRAŠANJE Spoštovani
Kakšen je namen javnega razpisa, če naročnik že vnaprej določi proizvajalca in tip vodne turbine?
Lep pozdrav
ODGOVOR Naročnik ne favorizira nobenega proizvajalca. Lokacija postavitve agregata zahteva točno določene karakteristike potopnega agregata. Naročnik je, kot dodatno pojasnitev, primeroma navedel tip agregata, ki ustreza vsem zahtevanim karakteristikam. Naročilo je odprto za vse ponudnike, ki ponudijo potopni agregat z definiranimi karakteristikami.
VPRAŠANJE Naročnik v razpisni dokumentaciji zahteva vgradnjo vodne turbine izbranega proizvajalca, ga s tem favorizira in ostale prijavitelje postavlja v neenakovreden položaj. Prosimo za pojasnilo.
ODGOVOR Naročnik ne favorizira nobenega proizvajalca. Lokacija postavitve agregata zahteva točno določene karakteristike potopnega agregata. Naročnik je, kot dodatno pojasnitev, primeroma navedel tip agregata, ki ustreza vsem zahtevanim karakteristikam. Naročilo je odprto za vse ponudnike, ki ponudijo potopni agregat z definiranimi karakteristikami.
Datum objave: 23.02.2021 15:25
VPRAŠANJE Spoštovani,
Prosimo, za pojasnila glede razpisne dokumentacije:
Določila točke 2.12., ki se navezuje tudi na Obrazec št. 3: Garancija za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti, niso v skladu z določili 27. Člena Obrazca št. 6: Vzorec pogodbe ali naročnik kot garancijo za dobro izvedbo del zahteva bančno/kavcijsko zavarovanje ali zadržana sredstva? V 29. Členu Obrazca št. 6 Vzorec pogodbe je določena 2-letna veljavnost garancije za odpravo napak v garancijskem roku, v Obrazcu št. 4: Garancija za odpravo napak v garancijskem roku je določeno, da mora omenjena garancija veljati še 60 dni po zaključku garancijskega roka. Prosimo za pojasnilo, kateri rok veljavnosti je pravilen. V 28. Členu Obrazca št. 6: Vzorec pogodb je v zadnji alineji je napačno naveden 35. člen. Prosimo za popravek vzorca pogodbe.
ODGOVOR a) Določila točke 2.12., ki se navezuje tudi na Obrazec št. 3: Garancija za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti, niso v skladu z določili 27. Člena Obrazca št. 6: Vzorec pogodbe ali naročnik kot garancijo za dobro izvedbo del zahteva bančno/kavcijsko zavarovanje ali zadržana sredstva?
Odgovor: 27.člen pogodbe se črta.
b) V 29. Členu Obrazca št. 6 Vzorec pogodbe je določena 2-letna veljavnost garancije za odpravo napak v garancijskem roku, v Obrazcu št. 4: Garancija za odpravo napak v garancijskem roku je določeno, da mora omenjena garancija veljati še 60 dni po zaključku garancijskega roka. Prosimo za pojasnilo, kateri rok veljavnosti je pravilen.
Odgovor: Kot je pravilno navedeno v DJN velja: - Garancijski rok je 2 leti. - Bančna garancija mora veljati še 60 dni po izteku garancijskega roka.
c) V 28. Členu Obrazca št. 6: Vzorec pogodb je v zadnji alineji je napačno naveden 35. člen. Prosimo za popravek vzorca pogodbe.
Odgovor: Vzorec pogodbe bo ustrezno popravljen in objavljen na spletni strani SENG pod razpisno dokumentacijo.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.