Nakup in vzdrževanje licenčne programske opreme Veeam
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da Ponudbe je treba predložiti za največje število sklopov: 2 Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 2
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: EA (Enterprise Agreement) Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
48780000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
EA (Enterprise Agreement)
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da Identifikacijska oznaka projekta: Različni skladi posameznih naročnikov
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Premier support Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Premier support storitve
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
15.03.2021 09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.07.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 15.03.2021 10:00 Kraj: V sistem ejn
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.03.2021 09:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
Tržaška cesta 21
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.02.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 25.02.2021 11:25
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V objavi v dokumentu TEHNIČNE SPECIFIKACIJE EA (Enterprise Agreement) - Sklop 1, navajate:
13) dva zaposlena za izvajanje poprodajne podpore naročnikom s tehničnim znanjem za pomoč pri uporabi in nameščanju Microsoft programske opreme,
18) odzivni čas izvajalca za obisk lokacije naročnika je 1 delovni dan (na zahtevo naročnika),
Prosim za pojasnila glede sledečih vprašanj:
- kakšen kader mora ponudnik zagotoviti za obisk lokacije pod točko 18? Ali mora to biti tehnični kader s kakšnimi znanji ali je dovolj prodajni predstavnik?
- na kateri lokaciji mora ponudnik zagotoviti obisk? Pri glavnem naročniku ali pri katerikoli organizaciji, ki se vključuje v pogodbo?
ODGOVOR
Naročnik zahteva dva zaposlena z osnovnim temeljnim tehničnim znanjem (ne specialist) za pomoč pri uporabi in nameščanju licenc. Dovolj je prodajni predstavnik v kolikor zadosti zapisani zahtevi.
Odzivni čas izvajalca za obisk lokacije naročnika je 1 delovni dan (na zahtevo naročnika) in velja za vse organizacije, ki so vključene v pogodbo.
Datum objave: 25.02.2021 11:26
VPRAŠANJE
Spoštovani. V ponudbi vse zahtevane cene vključujejo DDV. Na kakšen način se prilagodi skupna ponujena cena v primeru, da bi se DDV stopnja v času trajanja pogodbe spremenila? Hvala za odgovor. Lep pozdrav.
ODGOVOR
Kot je določeno v točki 11.2.1 navodil so cene z DDV fiksne za čas veljavnosti krovne pogodbe. Skupna ponujena cena se v primeru sprememb DDV ne prilagaja.
Datum objave: 25.02.2021 11:27
VPRAŠANJE
Pozdravljeni. V dokumentu "10-Vzorec krovne pogodbe - sklop 1", člen 6 se navaja da: zagotovi dobavitelj posameznim naročnikom možnosti pridobivanja programske opreme, ki je predmet te pogodbe, preko spleta ter dobavitelj zagotovi dostop do zahtevane programske opreme (posamezne naročnike obvesti o spletnem naslovu z izbrano vsebino ter posreduje potrebne kode ali gesla za dostop). Prosimo za dodatne specifikacije zahtev, da lahko ponudnik oceni stroške priprave spletnega portala. Hvala.
ODGOVOR
Ponudnik mora zagotoviti naročnikom možnosti pridobivanja programske opreme preko spleta (do Microsoft VLSC in Office 365 portala) in jim nuditi vso potrebno podporo znotraj teh portalov.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.