Dosje javnega naročila 000731/2021
Naročnik: MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana
Blago: Nakup označevalnih elementov za potrebe predsedovanja Republike Slovenije Svetu Evropske Unije 2021, v petih sklopih
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN000731/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 10.02.2021
Zahtevek za revizijo

    JN000731/2021-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
Tržaška cesta 21
1000
SI0
Ljubljana
Slovenija
Tajništvo Direktorata za javno naročanje
gp.mju@gov.si
+386 14781880

Internetni naslovi
http://www.mju.gov.si

URAD VLADE REPUBLIKE SLOVENIJE ZA KOMUNICIRANJE
Gregorčičeva ulica 25
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
gp.ukom@gov.si
+386 14782630

Internetni naslovi
https://www.gov.si/drzavni-organi/vladne-sluzbe/urad-vlade-za-komuniciranje/

I.2 Skupno javno naročanje
Naročilo vključuje skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://djn.mju.gov.si/javna-narocila
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=24131
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup označevalnih elementov za potrebe predsedovanja Republike Slovenije Svetu Evropske Unije 2021, v petih sklopih
Referenčna številka dokumenta: 4300-100/2020; NMVOZNAK-18/2020
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39294100
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup označevalnih elementov za potrebe predsedovanja Republike Slovenije Svetu Evropske Unije 2021, v petih sklopih
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 1: Nakup zastav z logom slovenskega predsedstva
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
35821000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI0 - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 1: Nakup zastav z logom slovenskega predsedstva
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 15.03.2021
Konec: 31.05.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 2: Nakup potiskanih nalepk in plošče iz trdega penjenega PVC materiala (forex)
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
22459100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI0 - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 2: Nakup potiskanih nalepk in plošče iz trdega penjenega PVC materiala (forex)
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 15.03.2021
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 3: Konstrukcije z grafičnimi elementi
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44144000
44212300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI0 - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 3: Konstrukcije z grafičnimi elementi
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 15.03.2021
Konec: 31.05.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 4: Prenosne konstrukcije z grafičnimi elementi
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39294100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI0 - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 4: Prenosne konstrukcije z grafičnimi elementi
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 15.03.2021
Konec: 31.05.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 5: Označitev Stalnega predstavništva Republike Slovenije pri EU v Bruslju
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
22459100
39192000
39294100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI0 - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 5: Označitev Stalnega predstavništva Republike Slovenije pri EU v Bruslju
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 15.03.2021
Konec: 31.05.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
01.03.2021   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.05.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 01.03.2021   13:00
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo v sistemu e-JN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 22.02.2021   12:00

Dodatne informacije:
V posameznem sklopu, je v razdelku II.2.7 Trajanje naročila opredeljeno trajanje od dne 15.3.2021 do 31.5.2021 (za sklop 1, 3, 4 in 5) ter do 31.12.2021 (za sklop 2).
Datum pričetka trajanja javnega naročila (izvajanja pogodbe) je samo okviren saj je odvisen od pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila v posameznem sklopu in posledično od dne podpisa pogodbe. Trajanje naročila v posameznem sklopu natančneje določa vzorec pogodbe, ki je del dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.02.2021



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.02.2021   10:53
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

preveril bi, ali je pri sklopu št. 2. ter 4., v kolikor je pod kakšno točko navedena tudi montaža oziroma lepljenje nalepk, na lokaciji v Sloveniji (Brdo pri Kranju)?

Zanima me tudi, kakšen naj bi bil cikel vaših naročil. Predvidevam, da ne boste recimo pod Sklopom št. 4, naročili vseh 30x roll-up stojal, hkrati?

Lep pozdrav!

ODGOVOR
1. Ne, pri sklopu 2 in 4 ni predvidena montaža s strani izbranega izvajalca.

2. Vsi mobilni elementi v sklopu 4 bodo naročeni hkrati. Sukcesivna dobava je predvidena v sklopu 2 za dostavo nalepk za zunanji podij in označitev govorniških pultov.




Datum objave: 18.02.2021   07:36
VPRAŠANJE
Spoštovani

SKLOP 1:
Ali za lahko za zastave posredujete bolj natančne podatke - tehnične zahteve vpenjanja / obešanja.

SKLOP 4:
ker je za "roll up" - standardna dimenzija 90x200, me zanima ali vztrajate na 90x220 in 150x220? oziroma je "tiskarska" napaka.

hvala

ODGOVOR

1. SKLOP 1: Notranje zastave obeh dimenzij imajo tri načine obešanja. Za obešanje s trakci morajo imeti zastave našite štiri komplete trakcev, za obešanje s karabini morajo zastave imeti dva karabina in za obešanje na obročke morajo zastave imeti štiri obročke. Od petih zunanjih zastav, ki jih naročamo, se bodo štiri obešale z dvema karabinoma in ena na navtični način.

2.SKLOP 4: Kot ustrezno bo naročnik upošteval tudi dimenzijo grafike v višini 200cm.




Datum objave: 18.02.2021   12:23
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Pri sklopu dve me zanima, vrsta folije, ki naj bi bila uporabljena za točko 2 (Oznake na steklih)? Je to mišljena folija, ki se jo lahko večkrat prilepi in odlepi ali klasična prosojna za enkratno uporabo?
Zanima me tudi ali se lahko uporabi solventni tisk?

Pri sklopu 4 me zanima ali so mere roll upov in samostoječega ozadja končne? Takšne mere artiklov kot jih navajate, namreč ne obstajajo. Možno bi bilo dobiti podaljšanega 150x200, pri katerem se lahko palica raztegne do 230. Roll up 90x220, se lahko nadomesti z dimenzijo 85x200. Samostoječa ozadja imajo tudi že določene mere in niso prilagodljiva.

Hvala in lp,
Špela

ODGOVOR
1. Ponuditi je potrebno klasično prosojno folijo za enkratno uporabo. Lahko se uporabi UV ali lateks tisk. Ne sme se uporabiti solventni tisk, ker se odsvetuje za uporabo v notranjih prostorih.
2. Kot ustrezno bo naročnik upošteval tudi samostoječe stojalo v višini 200 cm.


Datum objave: 23.02.2021   11:02
VPRAŠANJE
Pozdravljeni

Sklop 5 - ALU "L" profil 50x17mm z utori za vpenjanje tekstila s silikonskim trakom
Ali naročnik vztraja pri teh dimenzijah profila, saj le-ta dimenzija konstrukcije zahteva dodaten hrbet, kot ojačitev.
Ali se lahko ponudi drugačna dimenzija profilov za vpenjanje platen?


ODGOVOR
Zahtevana dimenzija profilov lahko odstopa samo pri širini in sicer do največ 5 mm: 50 (+/-5 mm) x 17 mm, v ostalem ostajajo dimenzije kot je zahtevano.