Dosje javnega naročila 000593/2021
Naročnik: MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana
Blago: Najem stalnega notranjega digitalnega ozadja v Kongresnem centru na Brdu pri Kranju s tehničnim vzdrževanjem
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 59.999,00 EUR

JN000593/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 04.02.2021
JN000593/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.03.2021
JN000593/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 04.05.2021
JN000593/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 05.05.2021
Zahtevek za revizijo

    JN000593/2021-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
Tržaška cesta 21
1000
SI0
Ljubljana
Slovenija
Tajništvo Direktorata za javno naročanje
gp.mju@gov.si
+386 14781880

Internetni naslovi
http://www.mju.gov.si

URAD VLADE REPUBLIKE SLOVENIJE ZA KOMUNICIRANJE
Gregorčičeva ulica 25
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
gp.ukom@gov.si
+386 14782630

Internetni naslovi
https://www.gov.si/drzavni-organi/vladne-sluzbe/urad-vlade-za-komuniciranje/

I.2 Skupno javno naročanje
Naročilo vključuje skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://djn.mju.gov.si/javna-narocila
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=24133
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Najem stalnega notranjega digitalnega ozadja v Kongresnem centru na Brdu pri Kranju s tehničnim vzdrževanjem
Referenčna številka dokumenta: 4300-1/2021; NMVDOZ-1/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
32320000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Najem stalnega notranjega digitalnega ozadja v Kongresnem centru na Brdu pri Kranju s tehničnim vzdrževanjem
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
32320000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI0 - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Najem stalnega notranjega digitalnega ozadja v Kongresnem centru na Brdu pri Kranju s tehničnim vzdrževanjem
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 190
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.02.2021   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.05.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.02.2021   13:00
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo v sistemu e-JN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 16.02.2021   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
04.02.2021



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 12.02.2021   13:42
VPRAŠANJE
1. ZAVAROVANJE

V priloženi pogodbi je navedeno:

zagotoviti zavarovanje digitalnega ozadja za nenamerno poškodovanje, kar dokazuje s kopijo veljavne police za predmetno zavarovanje in katero naročniku izroči najkasneje v roku 10 dni od podpisa pogodbe,

VPRAŠANJE: ali je zavarovanje po polici za zavarovanje elektronske opreme dovolj oziroma kakšno zavarovanje ste imeli v mislih.


2. RAČUNALNIK ZA PREDVAJANJE

V priloženi prilogi za najem digitalnega ozadja je navedeno:

Windows PC software za predvajanje vsebin

VPRAŠANJE: ali naj bo v ponudbi zajet tudi računalnik s katerega se bodo predvajale vsebine?


3. NAKUP TEKSTILNEGA PLATNA

VPRAŠANJE: Izvedba bi bila sublimacijski tisk na poliestersko tkanino 220g/m2 za scenska ozadja. Posamezna grafika bi bila sestavljena (sešita iz 2 delov), robovi robljeni in alu rinke na 50 cm. Prosimo za informacijo, če taka izvedba odgovarja povpraševanju? V nasprotnem primeru vas prosimo, da nam specificirate željeni material.

ODGOVOR
1.Naročnik pojasnjuje, da je ustrezno vsako zavarovanje elektronske opreme, ki krije vsako uničenje, poškodovanje ali odtujitev opreme, ki ni nastala namenoma.
2. Da, v ponudbi naj bo zajet tudi računalnik.
3. Naročnik pojasnjuje, da je platno lahko šivano iz dveh delov. Ustrezno je vsako tekstilno platno, ki ustreza specifikacijam naročnika, pri čemer naročnik ni podal zahteve, vezane na g/m2.