Naročnik: OBČINA ŠENTILJ, Maistrova ulica 2, 2212 Šentilj v Slov. goricah
Gradnje: SANACIJE JAVNIH POTI V OBČINI ŠETNILJ - 2021
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 129.383,50 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN000899/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 18.02.2021
JN000899/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.03.2021
JN000899/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 10.05.2021
JN000899/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 29.09.2021
Naslov: SANACIJE JAVNIH POTI V OBČINI ŠETNILJ - 2021 Referenčna številka dokumenta: 430-1/2021-409
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45233100
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
SANACIJE JAVNIH POTI V OBČINI ŠETNILJ - 2021 Obseg del ni točno določen in je odvisen od dejanskih potreb naročnika, po posameznih lokacijah na območju občine Šentilj.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45233000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI03 - Vzhodna Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Šentilj
II.2.4 Opis javnega naročila
SANACIJE JAVNIH POTI V OBČINI ŠETNILJ - 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 10 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Vremenski pogoji
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
02.03.2021 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 02.03.2021 10:30
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.02.2021 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
18.02.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 22.02.2021 09:17
VPRAŠANJE Pozdravljeni
Ali lahko pri referencah glede tehnične in strokovne sposobnost podamo vsaj tri reference za rekonstrukcijo cest v vrednosti 160.000,00.
Lep pozdrav
ODGOVOR
Pozdravljeni,
za točko 8.1.4 iz razpisne dokumentacije velja pogoj, da je potrebno podati vsaj tri ali več zahtevenih referenc (skladno s razpisno dokumentacijo). V primeru, da bo ponudnik predložil manj kot tri pravilne reference, bo njegova ponudba izločena iz nadaljnjega postopka izbire najugodnejšega ponudnika.
lp
Datum objave: 22.02.2021 11:19
VPRAŠANJE Pozdravljeni.
Iz vašega odgovora na vprašanje o referenčni sposobnosti še vedno ni razvidno ali zadostimo pogoju s 3 referencami za rekonstrukcijo cest v zahtevani višini 160.000,00 . Ali moramo za vsako navedeno področje zagotoviti po eno referenco, oz ali so lahko vse reference iz istega področja gradenj - rekonstrukcija cest?
Prosimo za nedvoumen odgovor.
Hvala za odgovor.
ODGOVOR
Pozdravljeni,
vse reference so lahko iz istega področja (zahtevana področja graden so navedena v razpisni dokumentaciji), v vrednosti vsaj 160.000,00 eur z DDV.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.