Naročnik: TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o., Cesta Lole Ribarja 18, 3325 Šoštanj
Blago: Dobava apnenčeve moke
ZJN-3: Postopek s pogajanji s predhodnim javnim razpisom
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 130.411.680,00 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN001195/2021-E01 - Obvestilo o naročilu - gospodarske javne službe (EU 5 - SL), objavljeno dne 02.03.2021
JN001195/2021-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 02.04.2021
JN001195/2021-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 16.04.2021
JN001195/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.07.2021
JN001195/2021-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.02.2022
JN001195/2021-F01 - Obvestilo o oddaji naročila - gospodarske javne službe (EU 6 - SL), objavljeno dne 05.05.2022
JN001195/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 06.05.2022
JN001195/2021-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 06.05.2022
JN001195/2021-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 18.05.2022
SI - SLOVENIJA, SI034 - Savinjska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava apnenčeve moke
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 96 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Seznam in kratek opis meril za izbor: V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Seznam in kratek opis meril za izbor: V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.4 Objektivna pravila in merila za sodelovanje
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.1.6 Finančna zavarovanja
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.7 Glavni pogoji financiranja in plačilna ureditev ter sklic na ustrezne določbe, ki jih urejajo
III.1.8 Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina gospodarskih subjektov, ki ji bo naročilo oddano
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Postopek s pogajanji s predhodnim javnim razpisom
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti. Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 3
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
07.04.2021 09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL), Angleščina (EN)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura:
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 01.04.2021 09:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
TERMOELEKTRARNA ŠOŠTANJ d.o.o.
Cesta Lole Ribarja 18
3325
Šoštanj
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
26.02.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 01.04.2021 13:15
VPRAŠANJE Predlagamo spremembo deleža kalkulativnih elementov cene, ki so navedeni v Okvirnem sporazumu tč. 4, četrti odstavek in v Pogodbi o izvedbi naročila tč. 6, pogodbena cena:
Naročnik bo upošteval naslednje indekse/kalkulativne elemente: spremembo cene dizelskega goriva v deležu 20%, cene električne energije v deležu 30% , stroška dela v deležu 20%, 30% cene je fiksne in se nanaša na fiksne stroške proizvajalca.
ODGOVOR Spoštovani,
s predlogom glede spremembe deleža kalkulativnih elementov cene, ki so navedeni v Okvirnem sporazumu tč. 4, četrti odstavek in v Pogodbi o izvedbi naročila tč. 6, pogodbena cena, se naročnik strinja. V skladu z navedenim bo naročnik objavil popravek dokumentacije. Prav tako vas obveščamo, da naročnik podaljšuje rok za oddajo prijav (21.04.2021 do 9.00 ure) ter rok za postavljanje vprašanj (15.04.2021 do 9.00 ure).
Z lepimi pozdravi.
Datum objave: 09.04.2021 08:49
VPRAŠANJE Izdelavo poročila o kvaliteti apnenčeve moke smo naročili pri zunanjem izvajalcu. Vzorec je bil odvzet 22.3.2021 za oddajo ponudbe 7.4.2021. Glede na to, da je rok za oddajo podaljša na 21.4.2021 prosimo za informacijo, ali lahko predložimo že izdelano poročilo z datumom odvzema vzorca 22.3.2021 ali moramo predložiti novo poročilo?
ODGOVOR Zaradi podaljšanja roka za oddajo ponudb naročnik ne bo zahteval, da se vzorci odvzamejo ponovno, v kolikor so bili odvzeti v prvotno zahtevanem roku.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.