Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA BREŽICE, Černelčeva cesta 15, 8250 Brežice
Blago: NABAVA MATERIALA ZA ARTROSKOPSKE OPERACIJE KOLENA IN RAMENA
ZJN-3: Odprti postopek
JN001197/2021-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 02.03.2021
JN001197/2021-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 18.03.2021
JN001197/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.04.2021
JN001197/2021-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 27.05.2021
Naslov: NABAVA MATERIALA ZA ARTROSKOPSKE OPERACIJE KOLENA IN RAMENA Referenčna številka dokumenta: 410-1/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
PREDMET JAVNEGA NAROČILA JE NABAVA ARTROSKOPSKEGA MATERIALA ZA OPERACIJE KOLEN IN RAMEN
II.1.5 Ocenjena skupna vrednost
Vrednost brez DDV: 650.000,00 EUR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: SPLOŠNA BOLNIŠNICA BREŽICE
II.2.4 Opis javnega naročila
NABAVA MATERIALA ZA ARTROSKOPSKE OPERACIJE KOLENA IN RAMENA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 650.000,00 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 24 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
22.03.2021 09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 20.08.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 22.03.2021 09:30
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 12.03.2021 12:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
SPLOŠNA BOLNIŠNICA BREŽICE
Černelčeva cesta 15
8250
Brežice
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
26.02.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 03.03.2021 12:21
VPRAŠANJE
V navodilih za izdelavo ponude je navedeno: 3. Predmet naročila: "Naročnik bo z izbranim ponudnikom za posamezni sklop sklenil ustrezen okvirni sporazum." 4. Način oddaje: "Ponudnik odda ponudbo za eno ali več skupin (zaporednih številk) oz. za vse skupine (zaporedne številke) skupaj." Ali prav razumemo, da je vsak artikel svoja skupina/sklop?
ODGOVOR
Naročilo se oddaja za vse artikle skupaj in ne za vsa artikel posebej. Ponudba mora torej vsebovati vse artikle iz priloge 2.
Datum objave: 12.03.2021 10:29
VPRAŠANJE Spoštovani, prosimo za spremembo Specifikacija predračuna priloga 2 javnega naročila, Dobava materiala za artroskopske operacije kolena in rame, št. 410-1/2021. Zahtevani opisi pod zap.št. 28 in 29 ter 45 in 46, so namreč enaki artikli, zato vas lepo prosimo za izključitev opisa pri zap. št. 28 in 45, da se le ta ne ponavljata.
Hvala in lep pozdrav
ODGOVOR
Naročnik bo ustrezno popravil in na portalu JN objavil popravek razpisne dokumentacije - obrazca Specifikacija predračuna - priloga 2.
Datum objave: 12.03.2021 10:30
VPRAŠANJE Spoštovani,
Ponudbe ali prijave za sodelovanje treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=24698 ampak ob prijavi dobimo obvestilo da "Naročilo še ni objavljeno v sistemu e-JN. Prosimo počakajte na objavo.".
Lepo prosimo a lahko preverite če je naročilo pravilno objavljeno.
Zahvaljujemo, LP
ODGOVOR
Naročilo je v sistemu e-JN objavljeno in lahko oddate ponudbo.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.