Naročnik: DRŽAVNI ZBOR REPUBLIKE SLOVENIJE, Šubičeva ulica 4, 1000 Ljubljana
Storitve: Vzdrževanje prezračevalnih in klimatskih naprav izven garancijskega roka
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 52.704,00 EUR
JN001289/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 05.03.2021
JN001289/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.04.2021
JN001289/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.05.2021
JN001289/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 10.05.2021
Naslov: Vzdrževanje prezračevalnih in klimatskih naprav izven garancijskega roka Referenčna številka dokumenta: 416-03/21-51
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50730000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Vzdrževanje prezračevalnih in klimatskih naprav izven garancijskega roka za obdobje dveh let.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50730000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije izvajanja storitve so prostori Državnega zbora (Šubičeva 4, Tomšičeva 5 in Beethovnova 2 v Ljubljani)
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzdrževanje prezračevalnih in klimatskih naprav izven garancijskega roka
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
22.03.2021 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.05.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 22.03.2021 10:10 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v sistemu e-JN, na spletnem naslovu: https://ejn.gov.si/eJN2.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 15.03.2021 10:00
Dodatne informacije: Naročnik organizira oglede prezračevalnih in klimatskih sistemov (po predhodni najavi ponudnikov)
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
05.03.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 11.03.2021 12:50
VPRAŠANJE Spoštovani, Ali pravilno razumemo zahteve razpisne dokumentacije, da ponudnik ustrezne kadre lahko zagotavlja s podizvajalcem, kar je skladno z veljavno javno naročniško zakonodajo? Hvala Lep pozdrav.
ODGOVOR Ponudnik, za izpolnitev pogojev glede ustreznih kadrov, lahko zagotavlja s podizvajalcem.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.