Dosje javnega naročila 006906/2020
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: Reagenti in potrošni material za izvajanje imunohematološkega testiranja krvodajalcev, pacientov ter arhiviranje preiskovanih vzorcev
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 2.229.137,08 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN006906/2020-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 05.11.2020
JN006906/2020-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 03.12.2020
JN006906/2020-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 04.12.2020
JN006906/2020-K03 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 22.12.2020
JN006906/2020-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.01.2021
JN006906/2020-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 18.03.2021
JN006906/2020-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 26.03.2021
JN006906/2020-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 26.03.2021
JN006906/2020-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.08.2021
Zahtevek za revizijo

    JN006906/2020-C01 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2021/S 055-136685

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
SI
Maribor
Slovenija
Služba za nabavo medicinskega materiala in storitev
dragan.s@ukc-mb.si
+386 23212566

Internetni naslovi
http://www.ukc-mb.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Reagenti in potrošni material za izvajanje imunohematološkega testiranja krvodajalcev, pacientov ter arhiviranje preiskovanih vzorcev
Referenčna številka dokumenta: 460-E-DS-518/20
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nabava reagentov in potrošnega materiala za izvajanje imunohematološkega testiranja krvodajalcev, pacientov ter arhiviranje preiskovanih vzorcev ter brezplačna uporaba avtomatiziranega sistema.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 1.787.745,00 EUR
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Avtomatiziran sistem, reagenti in potrošni material za izvajanje imunohematološkega testiranja krvodajalcev
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC MARIBOR
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava reagentov in potrošnega materiala za izvajanje imunohematološkega testiranja krvodajalcev.

Naročnik bo z najugodnejšim ponudnikom sklenil okvirni sporazum za reagente in potrošni material za obdobje štirih let od datuma podpisa primopredajnega zapisnika o prevzemu avtomatiziranega sistema v brezplačno uporabo, vendar okvirni sporazum ne bo pričel veljati pred 03.03.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Avtomatiziran sistem, reagenti in potrošni material za izvajanje imunohematološkega testiranja pacientov ter arhiviranje preiskovanih vzorcev
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC MARIBOR
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava reagentov in potrošnega materiala za izvajanje imunohematološkega testiranja, pacientov ter arhiviranje preiskovanih vzorcev

Naročnik bo z najugodnejšim ponudnikom sklenil okvirni sporazum za reagente in potrošni material za obdobje štirih let od datuma podpisa primopredajnega zapisnika o prevzemu avtomatiziranega sistema v brezplačno uporabo, vendar okvirni sporazum ne bo pričel veljati pred 03.03.2021.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN006906/2020-B01
Številka obvestila v UL: 2020/S 217-529964
Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 02.11.2020
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila


Oddelek V: Oddaja naročila

Sklop 1

Številka sklopa: 1
Naslov: Avtomatiziran sistem, reagenti in potrošni material za izvajanje imunohematološkega testiranja krvodajalcev

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
25.02.2021
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2
Število prejetih ponudb MSP-jev: 2
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 2

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
DIAHEM, trgovina na debelo s farmacevstkimi in medicinskimi izdelki, d.o.o.
Apače 207
2324
SI
Lovrenc na Dravskem polju
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 444.529,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 444.529,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem

Sklop 2

Številka sklopa: 2
Naslov: Avtomatiziran sistem, reagenti in potrošni material za izvajanje imunohematološkega testiranja pacientov ter arhiviranje preiskovanih vzorcev

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
25.02.2021
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1
Število prejetih ponudb MSP-jev: 1
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 1

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
DIAHEM, trgovina na debelo s farmacevstkimi in medicinskimi izdelki, d.o.o.
Apače 207
2324
SI
Lovrenc na Dravskem polju
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 1.343.216,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 1.343.216,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
Maribor
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.03.2021