Dosje javnega naročila 001533/2021
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA JESENICE, Cesta maršala Tita 112, 4270 Jesenice
Blago: Tekstilni potrošni material
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 100.493,22 EUR

JN001533/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 16.03.2021
JN001533/2021-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 22.03.2021
JN001533/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.05.2021
JN001533/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 02.06.2021
JN001533/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 02.06.2021
JN001533/2021-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 02.09.2022
Zahtevek za revizijo

    JN001533/2021-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA JESENICE
Cesta maršala Tita 112
4270
SI
Jesenice
Slovenija
Služba za nabavo in javna naročila, Mateja Hafner Malovrh, univ. dipl. geog. in prof. zgod.
mateja.malovrh@sb-je.si
+386 045868248
+386 045868310

Internetni naslovi
http://www.sb-je.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/390894/Razpisna_dokumentacija-Tekstilni_potrosni_material.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=378
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Tekstilni potrošni material
Referenčna številka dokumenta: NMV 11/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19200000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je sukcesivna dobava tekstilnega potrošnega materiala za obdobje 2 let.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je sukcesivna dobava tekstilnega potrošnega materiala za obdobje 2 let.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno z določili dokumentacije v zvezi z oddajo predmetnega JN.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
02.04.2021   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.06.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 02.04.2021   10:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.03.2021   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.03.2021



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.03.2021   13:52
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Za pripravo ustrezne ponudbe bi želel ogled vzorcev.
Zanima me kdaj je možen ogled.
Lep pozdrav


ODGOVOR
Spoštovani,

za termin ogleda vzorcev kontaktirajte kontaktni osebi navedeni v razpisni dokumentaciji.

Lep pozdrav



Datum objave: 18.03.2021   14:09
VPRAŠANJE
Spoštovani,
V razpisni dokumentacij je objavljen tudi vaš logotip ki je večbarvni. Glede na to, da mora biti logotip natisnjen na pižamah, spalnih srajcah, halji jutranji in predpasnikih ( na vseh postavkah od št. 19 do 29 v tehničnih zahtevah), me zanima ali je logotip na teh izdelkih enobarvni ( na primer moder) ali mora biti večbarvni.
Lep pozdrav.


ODGOVOR
Spoštovani,

Logotip na navedenih izdelkih je enobarven, in sicer modre barve.

Lep pozdrav



Datum objave: 22.03.2021   10:13
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo vas še za kakšno sliko brisač, pižame, spalne srajce in frotir plašča.
- Ali je logotip v eni ali treh barvah.

- glede na to, da so skoraj vsi izdelki personalizirani z logotipom, jih je nemogoče dostaviti v 20dneh. Če je rok 20dni pomeni, da ima dobavitelj zalogo izdelkov, torej pomeni, da je dogovorjeno že vnaprej.
takšni javni razpisi imajo ponavadi za prvi rok dobave 60dni, za nadaljnje dobave pa je lahko 20dni.

prosimo vas za popravek roka dobave na 45-60dni za prvo dobavo, za nadaljnje dobave pa 20dni.

ODGOVOR
Spoštovani,

Slike so objavljene na Portalu javnih naročil z obrazcem Popravek EU-14.
Logotip je v eni barvi (modre barve).
Rok dobave za 1. dobavo je 40 dni, za nadaljnje dobave je rok dobave 20 dni. Navedeno upoštevajte kot del razpisne dokumentacije. Naročnik bo upošteval pri pripravi pogodbe.

Lep pozdrav




Datum objave: 24.03.2021   13:57
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Želeli bi samo preveriti ali je potrebno naročniku s ponudbo dostaviti tudi vzorce? Naročnik zahteva s ponudbo tudi tehnične specifikacije za ponujene izdelke, ki pa jih je precej. Lepo prosimo za podaljšanje roka za oddajo ponudb vsaj do 12.04. 2021.

Hvala v naprej in lep pozdrav.

ODGOVOR
Spoštovani,

S ponudbo ni potrebno dostaviti vzorcev. Skladno z razpisno dokumentacijo mora ponudik na zahtevo naročnika, po predhodnem pisnem povabilu, v roku 10 delovnih dni dostaviti vzorce s tehničnimi podatki in drugo morebitno potrebno dokumentacijo vezano na vzorec izdelka.
Rok za oddajo ponudb se ne spremeni.

Lep pozdrav