Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA, Polje 40, 6310 Izola - Isola
Blago: Sukcesivna dobava bolnišničnega perila - ponovitev III
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 39.863,50 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN001858/2021-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 26.03.2021
JN001858/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.05.2021
JN001858/2021-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.05.2021
JN001858/2021-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.05.2021
JN001858/2021-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.05.2021
JN001858/2021-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 21.06.2021
JN001858/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 22.06.2021
JN001858/2021-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 22.06.2021
JN001858/2021-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.07.2021
JN001858/2021-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 18.10.2021
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
TEKSTILNI MATERIALI
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Skladno z zakonodajo.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: DELOVNA OBLEKA 4 DEL Številka sklopa: Sklop 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
18100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
DELOVNA OBLEKA 4 DEL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Skladno z zakonodajo.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 4
II.2.1 Naslov
Naslov: DELOVNA OBLEKA 5 DEL Številka sklopa: Skllop 13
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
18100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
DELOVNA OBLEKA 5 DEL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Skladno z zakonodajo.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 5
II.2.1 Naslov
Naslov: DELOVNA OBLEKA 6 DEL Številka sklopa: Sklop 14
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
18100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
DELOVNA OBLEKA 6 DEL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Skladno z zakonodajo.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Skladno z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila in ZJN-3.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti. Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.04.2021 10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.04.2021 10:01 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Da
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.04.2021 10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA
Polje 40
6310
Izola - Isola
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.03.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 31.03.2021 11:02
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
ali moramo ob oddaji razpisa tudi že preložiti vzorce? Ali se vzorci priložijo po pozivu?
ODGOVOR: Vzorci se predložijo na podlagi poziva naročnika.
Datum objave: 09.04.2021 12:48
VPRAŠANJE Spoštovani, Ali lahko ponudimo dimenzijo kompres celih in preklanih v standardni dimenziji 100x100cm po pranju in dimenzijo operacijske rjuhe cele in preklane v standardni dimenziji 150x240 cm po pranju? lp
ODGOVOR: Dimenzije morajo ustrezati tistim iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
Datum objave: 13.04.2021 11:12
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
na OBR-3, IZJAVA o izpolnjevanju zahtev naročnika imate navedeno: barvno obstojnost izdelkov na pranje, do 90°C, (redukcijska barvila) in likanje do 200°C; barvani izdelki po pranju ne spreminjajo barvne nianse. Pri sklopu 12, 12 in 14 imate izdelke, ki so iz materialov akril, poliester,..., ki se nikoli ne perejo na 90°C. Prosimo za popravek izjave.
ODGOVOR: Materiali morajo biti obstojni na pranje na 60 stopinjah (standardi za pranje bolnišničnega perila). Naročnik je v ta namen objavil popravek obrazca OBR-3 IZJAVA o izpolnjevanju zahtev naročnika, sprememba z dne 13.4.2021 na naslednji povezavi: https://www.sb-izola.si/si/aktualno/razpis-in-javno-narocilo/jn-031rn-21-sukcesivna-dobava-bolnisnicnega-perila
V tej izjavi imate tudi navedeno: da bomo na podlagi poziva naročnika, da brezplačno predloži zahtevane reprezentančne testne vzorce z odgovarjajočimi fizikalnimi in kemijskimi parametri; vzorci in poročila o testiranju ne bodo starejša od enega meseca in bodo izkazovala dejansko stanje- testiranje bo opravljeno pri neodvisni inštituciji. Običajno se analize, ki se prilagajo k razpisu lahko stare do enega leta in ne samo 1 mesec. Prosimo za dovoljenje, da lahko priložimo analize stare do 1 leta?
ODGOVOR Za te sklope dovoljujemo analize stare 1 leto.
Datum objave: 13.04.2021 11:49
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
pri sklopu 14, hlače za zaščito pred urezi z naramnicami imate navedeno barvo: fluroscentna oranžna barva s sivimi odsevniki. Zanima nas ali morajo hlače obvezno biti oranžne barve. Ali lahko ponudimo rdeče ali zelene?
ODGOVOR: Lahko ponudite rdeče barve.
Pri sklopu 12, za termovelur brezrokavnik imate navedeno barvo tkanine po LabDip metodi. Ali je dovolj če se predloži tehnični list za sami proizvod, za brezrokavnik v temno modri barvi? Ali je brezrokavnik lahko lažji od zahteve 350g/m2? Ali mora flis brezrokavnik res imeti odsevnike na prsnih žepih? Ali je brezrokavnik lahko brez odsevnikov?
ODGOVOR: Za termovelur brezrokavnike je dovolj, če se predloži tehnični list za sam proizvod, za brezrokavnik v temno modri barvi. Brezrokavnik je lahko lažji od 350g/m2, vendar ne manj kot 300g/m2. Glede odsevnikov na prsnih žepih ni potrebno, da jih ima. Ostale zahteve kot so navedene v razpisu.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.