Dodatna pojasnila
Datum objave: 29.04.2021 10:13
VPRAŠANJE
Spoštovani.
V razpisni dokumentaciji za nakup raziskovalne opreme za potrebe Zavoda za gradbeništvo Slovenije (6 sklopov), zahtevate referenco tudi za sklop 3: 40x objektiv za rentgenski računalniški mikrotomograf, Glede na to, da je edini tovrstni rentgenski računalniški mikrotomograf, ki ga želite nadgraditi s 40x objektivom, inštaliran na Zavodu za Gradbeništvo, vas prosimo, da dopustite navedbo reference tudi iz države EU, saj je lokalni ponudnik v 100% tuji lasti, in tuji lastnik takšno referenco lahko potrdi. V Republiki Sloveniji pa takšne reference (lokalni) ponudnik ne more zagotoviti.
Za dopustitev tuje reference se vam vnaprej zahvaljujemo.
Lep pozdrav
ODGOVOR
Spoštovani,
v zvezi z zastavljenim vprašanjem, ki se nanaša na sklop 3 in postavljen pogoj 2 Reference ponudnika, vezan na 3 sklop, naročnik pojasnjuje, da ne omejuje izkazovanje referenčnega posla na takšnega, ki je bil opravljen zgolj v Sloveniji oz. za slovenskega naročnika. Ponudniki lahko pogoj izkažejo tudi z referenčnimi posli (v skladu z zahtevo v navedenem pogoju za sklop 3), ki so bili opravljeni za tuje naročnike.
Lep pozdrav.
Datum objave: 30.04.2021 13:44
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Prosimo za pojasnilo glede referenc. Sodelujemo s tujim proizvajalcem, katerega proizvod bomo ponudili na razpisu. Naše podjetje na slovenskem tržišču še ni prodalo takega proizvoda, ima pa proizvajalec lastne reference iz direktne prodaje na tujih tržiščih. Ali kot samostojni ponudnik lahko uporabimo proizvajalčeve reference za ponujen proizvod?
Lep pozdrav
ODGOVOR
Spoštovani.
Gospodarski subjekt, ki sodeluje v ponudbi, se pri izkazovanju svoje tehnične usposobljenosti ne more sklicevati na reference drugega gospodarskega subjekta. V kolikor referenco izkazuje subjekt, ki je že uspešno dobavil določeno blago (v skladu z zahtevami za posamezen sklop v razpisu) potem mora takšen subjekt sodelovati v ponudbi (ali kot samostojen ponudnik ali kot partner ali podizvajalec).
Lep pozdrav.
Datum objave: 03.05.2021 11:14
VPRAŠANJE
Spoštovani.
V predračunu zahtevate veljavnost ponudbe oziroma predračuna 90 dni, v razpisni dokumentaciji pa 60 dni od roka za oddajo ponudb. Prosimo pojasnite, koliko časa mora biti veljavna ponudba.
Hvala lepa in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik pojasnjuje, da je tako v razpisni dokumentaciji kot v Ponudbenem predračunu in obrazcu Ponudba rok veljavnosti ponudbe najmanj 90 dni od roka za oddajo ponudb. Ponudba mora biti tako veljavna najmanj 90 dni od roka za oddajo ponudb.
Lep pozdrav.
Datum objave: 04.05.2021 12:14
VPRAŠANJE
Na razpisu nameravamo nastopiti s partnerjem, ki ima sedež izven Evropske unije. Prosimo za informacijo, kje lahko dobimo ESPD obrazec v angleškem jeziku, ki ga mora partner izpolniti in podpisati.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani.
ESPD je na voljo le v slovenskem jeziku v XML formatu, ki je kreiran na povezavi www.enarocanje.si/ESPD, ki je prilagojen za postopke javnega naročanja po Zakonu o javnem naročanju (ZJN-3). Ker se ESPD, pripravljen na strani Evropske komisije nekoliko razlikuje od ESPD, pripravljenega na slovenskem portalu javnih naročil (ni vključenih vseh nacionalnih izključitvenih razlogov po 75. členu ZJN-3), morajo tudi tuji gospodarski subjekti izpolniti ESPD v slovenskem jeziku, pripravljen s strani naročnika.
Lep pozdrav.
Datum objave: 05.05.2021 12:07
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.
Ali so reference, ki jih zahteva naročnik lahko tudi starejše od treh let?
Lp.
ODGOVOR
Spoštovani.
Naročnik na zastavljeno vprašanje pojasnjuje, da naročnik pri posameznih sklopih ni določil omejitve glede starosti referenc, zato so lahko starejše od treh let.
Lep pozdrav.
Datum objave: 10.05.2021 13:59
Spoštovani ponudniki za sklop 5,
naročnik obvešča vse ponudnike, da v sklopu 5 v dokumentu Tehnične specifikacije naročnik spreminja zahteve glede dobavnega roka, tako da naročnik prvotno zahtevo "Dobavni rok: najkasneje v 14 tednih od sklenitve pogodbe" spreminja v zahtevo "Dobavni rok: najkasneje v 27 tednih od sklenitve pogodbe". Dobavni rok za sklop 5 naročnik tako podaljšuje na 27 tednov od sklenitve pogodbe.
Naročnik spremembe v obliki obvestila o spremembi ne bo posebej objavljal na Portalu javnih naročil, vendar se s predmetnim pojasnilom le-to šteje za sestavni del razpisne dokumentacije, ki jo morajo ponudniki upoštevati pri oddaji ponudbe.
Dear Tenderers for Lot no. 5,
The Contracting Authority informs all tenderers that in lot 5 in the Technical Specifications document the Contracting Authority changes the requirements regarding the delivery time. The Contracting Authority changes the original request "Delivery Time: no later than 14 weeks from the conclusion of the contract" to the request "Delivery Time: no later than 27 weeks from the conclusion of the contract". The delivery period for lot No. 5 is thus extended by the Contracting Authority to 27 weeks from the conclusion of the contract.
The Contracting Authority will not publish the change in the form of additional information on the Public Procurement Portal, however, this explanation, it is considered as an integral part of the tender documentation, which tenderers must take into account when submitting a tender.