Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
Javno podjetje za mestni potniški promet Marprom, d.o.o.
Poštni naslov:
Mlinska ulica 1
Poštna številka:
2000
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Maribor
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
javnanarocila@marprom.si
E-pošta
javnanarocila@marprom.si
Telefon
+386 59180481
Telefaks
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
http://www.marprom.si/razpisi-in-javne-objave/javna-narocila/ Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=1684 I.4 Vrsta javnega naročnika Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti Mestni potniški promet
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: Izvajanje avtokleparskih in avtoelektričarskih storitev na avtobusih mestnega potniškega prometa za obdobje dveh (2) let
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50200000
II.1.3 Vrsta naročila Storitve
II.1.4 Kratek opis Izvajanje avtokleparskih in avtoelektričarskih storitev na avtobusih mestnega potniškega prometa za obdobje dveh (2) let
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50200000
II.2.3 Kraj izvedbe SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila Izvajanje avtokleparskih in avtoelektričarskih storitev na avtobusih mestnega potniškega prometa za obdobje dveh (2) let
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 05.05.2021 11:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 05.05.2021 11:05
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 30.04.2021 11:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 20.04.2021