Naročnik: OBČINA PESNICA, Pesnica pri Mariboru 43A, 2211 Pesnica pri Mariboru
Gradnje: Rekonstrukcija LC Vosek-Jarenina-Šentilj IV. faza
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN002488/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.04.2021
JN002488/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.04.2021
JN002488/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 21.04.2021
Naslov: Rekonstrukcija LC Vosek-Jarenina-Šentilj IV. faza Referenčna številka dokumenta: JN-1719
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Naročnik izvaja vzdrževalna dela v javno korist na LC 310031 Vosek-Jarenina-Šentilj IV. faza v dolžini 1,2 km na lokaciji Pukšič-Zmrzlek. Opis predvidenega posega: rekonstrukcija ceste, odvodnjavanje, ureditev bankin ter ureditev avtobusne postaje z razsvetljavo le-te.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI0 - SLOVENIJA, SI03 - Vzhodna Slovenija, SI032 - Podravska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: KS Jarenina
II.2.4 Opis javnega naročila
JN-1719
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 5 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
07.05.2021 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 07.05.2021 09:05 Kraj: elektronsko
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.05.2021 12:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.