II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
39200000 |
|
45000000 |
|
45214200 |
|
45260000 |
|
45300000 |
|
45400000 |
|
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izgradnja prizidka OŠ Miška Kranjca. Podrobneje je predmet javnega naročila opredeljen v vzorcu pogodbe (priloga B) in tehnični dokumentaciji za izvedbo gradnje št. 19023-00, ki jo je izdelalo podjetje Savaprojekt d.d., z datumom januar 2021 (priloga A).
Glede na dejstvo, da se bodo dela na podlagi predmetnega javnega naročila izvajala na istem objektu oziroma delovišču v istem časovnem obdobju, kot dela na podlagi pravnomočno zaključenega javnega razpisa za izbiro koncesionarja za javno-zasebno partnerstvo za izvedbo projekta pogodbenega zagotavljanja prihrankov rabe energije z namenom energetske sanacije javnih objektov v lasti Mestne občine Ljubljana z izvajalcem energetske sanacije, bo moral izbrani izvajalec z izvajalcem ukrepov izboljšanja energetske učinkovitosti na objektu in naročnikom skleniti sporazum o ureditvi medsebojnih razmerij na skupnem delovišču (priloga G).
Naročnik izpostavlja, da bo gradnja potekala ločeno za dve fazi (A in B). Za skop A se bodo dela začela izvajati skladno z veljavnostjo gradbene pogodbe in bodo trajala 6 mesecev, vključno s pridobitvijo uporabnega dovoljenja za fazo A. Pričetek faze B je vezan na zagotovitve sredstev v proračunu MOL. Vsa dela faze B, vključno s pridobitvijo uporabnega dovoljenja morajo biti zaključena do 31. 8. 2022.
Zaradi težjega dostopa mehanizacije do mesta gradnje, bodočim ponudnikom predlagamo ogled gradbišča zaradi kasnejše lažje organizacije dostopa. Ker se bo faza A izvajala v času obratovanja šole, naročnik zahteva, da se zagotovi polno varovanje gradbišča in da se okoli gradbišča postavi polna panelna ograja.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 18.06.2021
Konec: 31.08.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
v skladu s pogodbenimi določili.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije