Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: POTROŠNI MATERIAL ZA STERILNI VARILEC
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 165.090,40 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN000724/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 10.02.2021
JN000724/2021-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 18.02.2021
JN000724/2021-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 25.02.2021
JN000724/2021-K03 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 26.02.2021
JN000724/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.05.2021
JN000724/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 04.06.2021
JN000724/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.06.2021
JN000724/2021-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 30.07.2021
JN000724/2021-X03 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.10.2021
JN000724/2021-X04 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.01.2022
Naslov: POTROŠNI MATERIAL ZA STERILNI VARILEC Referenčna številka dokumenta: 460-E-DS-33/21
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33140000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila male vrednosti je nabava potrošnega materiala za sterilni varilec.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 156.463,00 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC MARIBOR
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN000724/2021-W01 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 10.02.2021
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Naslov:
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
14.05.2021
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3 Število prejetih ponudb MSP-jev: 3 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 3
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
Bertossi Co.LTD
240 Franklin Rousevelt
3046
CY
Limassol
Ciper
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 156.463,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 156.463,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.