Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.06.2021 15:00
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
vezano na JN003591/2021-W01, prosimo naročnika za dodatna pojasnila in odgovore na vprašanja:
1. Ali naročnik v primeru rednega servisa, menjave pnevmatik zahteva nadomestno vozilo? Glede na pisano, smatramo, da se vozilo vozilo prevzame in preda na lokaciji servisa, kjer se storitev opravlja.
2. Ali je pod "asistenco" mišljena asistenca v skladu s pogoji zavarovalnice in asistenca v skladu s pogoji proizvajalca/znamke vozila?
3. Vezano na prilogo 2/1 »podrobna struktura mesečnega najema« in ceno zavarovanje brez DPZP, prosimo naročnika za uskladitev obrazca 2/1 "podrobna struktura mesečnega najema" oz. potrditev, da lahko ponudnik pod ceno zavarovanje brez DPZP in ceno zavarovanje z DPZP napiše enaka zneska, saj kot že pojasnjeno, DPZP posebej ni izkazan na računu za mesečni najem.
4. Glede na fiksnost cene (5. odstavek, 3. člena pogodbe), prosimo za potrditev, da gre za fiksnost cene brez DDV in da naročnik akceptira povišanje cene z DDV kot posledice spremembe davčne stopnje (DDV) oz. spremembe drugih dajatev (cestnih taks) na katere ponudnik nima in ne bo imel vpliva?
5. Ali naročnik nosi stroške popravil, ki jih garancija/jamstvo ne krije in ki so posledica "nepravilne uporabe in ravnanja z vozilom uporabnika" ?
6. Točka 2.3.12 in zahtevano zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti: Ali je za naročnika sprejemljivo, da ponudnik predloži zavarovanje v obliki bančne garancije za celoto obdobje najema vozil?
7. Ali naročnik zahteva, da se računi pošiljajo kot e-računi v elektronsko banko?
8. Vezano na 5. člen pogodbe in poračun kilometrov v primeri predčasne prekinitve pogodbe, prosimo za pojasnilo, v katerih primerih lahko pride do predčasne prekinitve pogodbe?
9. Ali naročnik nosi stroške izven rednega vzdrževanja (tekočine za pranje stekel, dolitje olja, tekočina AdBlue)?
10. Zahtevan je servisni interval: ne prej kot na 15.000 km oz. ne prej kot na 12 mesecev. Z vozili bo naročnik prevozil 35.000 KM na leto, zato lahko pride oz. bo prišlo do servisa prej kot na 12 mesecev. Ali je za naročnika sprejemljivo, da se nastavi na vozilih prilagodljivi servisni interval v skladu z navodili proizvajalca vozil? Menimo, da je slednje na strani ponudnika, saj gre za poslovni najem z vzdrževanjem, kjer je strošek servisnih pregledov vozil vključen v redno vzdrževanje vozila, ponudnik deluje v skladu z navodili proizvajalca vozil.
11. V tehničnih specifikacijah je zahtevano 5-letno podaljšano jamstvo. Prosimo za pojasnilo, zakaj naročnik navaja to zahtevo, saj bo pogodba najem vozil trajal 48 mesecev, vzdrževanje vozil, na katero vpliva tudi jamstvo in kritja iz naslova jamstva je vključeno v najem in ga zagotavlja ponudnik, zato smatramo, da se lahko zahteva črta, saj ni relevantna za naročnika.
12. Ali se v primeru, ko posamezno razmerje s pogodbo ni izrecno urejeno uporabljajo določbe Obligacijskega zakonika, ki ureja najemno pogodbo (čl. 587- čl. 618)?
13. V kolikšnem času bo naročnik podal svojo odločitev?
14. Prosimo za potrditev, da po pravnomočnosti odločitve in po sklenitvi pogodbe, naročnik ne bo spreminjal svoje odločitve v smislu preklica naročila oz. odstopa od pogodbe, saj bi to ponudniku lahko povzročilo dodatne stroške in bi jih bilo potrebno upoštevati v ponudbi.
Lep pozdrav,
ODGOVOR
Spoštovani, naročnik v nadaljevanju podaja odgovore na zastavljena vprašanja, po točkah:
1. Da.
2. Da.
3. Potrjujemo.
4. Potrjujemo.
5. Da.
6. Da.
7. Ne.
8. Razlogi za odstop od pogodbe so navedeni v 13. in 14. členu vzorca pogodbe.
9. Da.
10. Da.
11. Naročnik se strinja in je upošteval pripombo ter črtal zahtevo po 5-letnem jamstvu iz razpisne dokumentacije. Čistopis razpisne dokumentacije je poslan v objavo.
12. Da.
13. Naročnik bo odločitev podal v roku 15 dni od prejema ponudb.
14. Potrjujemo.
Lep pozdrav,
2TDK