Naročnik: MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana
Blago: Menjava klimatskih naprav KO2 in KO3 v sistemskem prostoru MJU-SP z upoštevanjem okoljskih vidikov
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 213.093,21 EUR
JN004304/2021-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 24.06.2021
JN004304/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.08.2021
JN004304/2021-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 03.09.2021
JN004304/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 06.09.2021
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Menjava klimatskih naprav KO2 in KO3 v sistemskem prostoru MJU-SP z upoštevanjem okoljskih vidikov Referenčna številka dokumenta: ODKLI-15/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
42510000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Menjava klimatskih naprav KO2 in KO3 v sistemskem prostoru MJU-SP z upoštevanjem okoljskih vidikov
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
42510000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
ODKLI-15/2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v dnevih: 112 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
26.07.2021 12:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 01.12.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 26.07.2021 12:30 Kraj: V informacijskem sistemu e-JN.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.07.2021 12:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
Tržaška cesta 21
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
22.06.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 08.07.2021 12:42
VPRAŠANJE
Spoštovani,
V Excel popisu so vse celice zaklenjene, razen cen na enoto. Prosimo za informacijo kam vpišemo proizvajalca in model ponujene opreme?
Poleg tega nismo zasledili ali je potrebno priložiti dokumentacijo s tehničnimi karakteristikami ponujene opreme?
ODGOVOR
Ponudnik v predračun ne vpiše proizvajalca in model ponujene opreme, ampak mora ponudnik skladno s točko 11.1. v svoji ponudbi priložiti tehnično dokumentacijo za ponujeno opremo, iz katere je vidno izpolnjevanje vseh tehničnih zahtev.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.